מיתוג עסקי – כן, דווקא עכשיו לא מוותרים עליו

Books of advertising, marketing  and branding are sitting on top of each other. The books have unique texts on their spines related to brand subject.

מיתוג עסקי, על פניו, לא נשמע כמו עניין שנמצא בראש סדר העדיפויות של עסק, במיוחד לא בתקופת הקורונה.

עסקים רבים עלולים לחשוב פעמיים לפני כניסה למהלכים גדולים, ולהניח משום מה שמדובר ב"אקסטרות" שנועדו לתקופה טובה יותר.

עסקים שאומרים לעצמם "קודם נתייצב, ניתן לסערה לחלוף ואז נחשוב על הטווח הארוך" מפספסים הזדמנות מעולה שלא תחזור.

אז אם הבנתם שאתם לא רוצים להיות כמו כולם, והבנתם כמה חשוב לחשוב קדימה, אפילו עכשיו, וללכת על מיתוג עסקי רענן, זה בשבילכם.

מיתוג עסקי חדש? הלקוחות שלכם משוועים לזה

שימו את עצמכם לרגע בנעליהם של הלקוחות שלכם.

גם הם לא נמצאים במצב הכלכלי המזהיר ביותר שידעו, הם לא נוסעים לחו"ל הקיץ, חיי הפנאי התמזערו למינימום, וגם הם מוותרים על הוצאות גדולות.

אם ככה, כל דבר קטן ושגרתי לכאורה, שהם נתקלים בו בהיסח הדעת, יכול להפוך למקור לשמחה.

לפתע הם רואים שהגוף שהם מכירים עבר מתיחת פנים, שינה לוגו, שינה סלוגן, שינה נראות, וארז את עצמו מחדש.

אוטומטית, רמת הסקרנות עולה, מתחשק להם להציץ פנימה ולגלות עוד, ומי יודע, אולי גם לקנות את המוצר שאותו אתם מוכרים.

דווקא בעידן בו הכל נהיה שגרתי, יש לכם הזדמנות להוסיף צבע לחיים, לבלוט ולזכות לתשומת לב.

מיתוג עסקי חדש לשוק תחרותי מתמיד

בעקבות הקורונה, גופים רבים עברו התייעלות, צמצמו, או לחלוטין יצאו מהמשחק, מה שמשאיר פחות שחקנים בכל ענף.

כמו כן, בעבור אלה שנשארו פעילים, כל ליד שמתקבל נהיה יקר ערך יותר מאי פעם, והם יהיו מוכנים לעשות הכל כדי שהלקוח יסגור דווקא אצלם.

מה כל זה אומר? שוק תחרותי ברמות שטרם הכרנו.

בשביל לבלוט בשוק תחרותי ומורכב שכזה, מיתוג עסקי מרענן ועדכני הוא בגדר אופציה מומלצת, בטוחה וחיובית במיוחד.

חשבו על הטווח הארוך ולכו על מיתוג עסקי חדש, דווקא עכשיו

אם להיות לגמרי כנים, רבים מאיתנו מרגישים ירידה ניכרת בכמות העבודה.

במקום להיכנס למצב סטגנטי ומשעמם בו אתם סופרים את השעות עד סוף היום, או ליתר דיוק, מחכים שהמשבר יעבור, היו פרודקטיביים.

התפנה לכם זמן, אז תוכלו לתעל אותו לטובת מהלכים חוצי ארגון שאולי לא יכולתם להקדיש להם את תשומת הלב הנדרשת בשגרה.

זה בדיוק הזמן למצוא לכם משרד מומחה במיתוג עסקי, לאסוף רפרנסים, לגבש רעיונות, להתייעץ עם קולגות, ולצאת לדרך.

היו בטוחים שמשרד המיתוג כבר ייקח את זה מכאן, עם כל ההצעות הכי טובות שתפורות על העסק שלכם, רעיונות מפתיעים ודרכים מגניבות לשווק אתכם.

אל תחכו שמשבר הקורונה יעבור – יחלפו עוד חודשים רבים עד שזה יקרה. קחו את הגורל בידיים שלכם ועשו את המקסימום לעסק – בטווח הקר והארוך.

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת