מיתוג אולמות אירועים – תנו לאופי שלכם לזרוח

86189290_1086019895087891_8771507658743087104_o
יודעים שאתם אדג'יים, אורבניים וחצופים? אולי אתם חזק באווירה הטבעית, צ'יל וטבע? אולי בכלל אתם מכוונים לסגנון קלאסי, סולידי ועל זמני? לא חשוב מה, מיתוג אולמות אירועים יגרום לאופי שלכם לצאת החוצה

אז בשעה טובה ומוצלחת אתם בקרוב פותחים את אולם האירועים שתמיד רציתם. העיצוב קולע בול לתכנון שלכם, מפלס ההתרגשות עולה, ורוב מלאכת ההקמות כבר מאחוריכם. מה עושים עכשיו? גורמים לכך שכוווולם יידעו על העבודה הקשה שלכם ויכירו אתכם. במילים אחרות, השלב הבט שאתם צריכים לחשוב עליו הוא מיתוג אולמות אירועים.

מיתוג אולמות? עושים את זה רק אצל המומחים

מיתוג אולמות אירועים אינו דומה למיתוג בכל ענף אחר בשוק, את זה המומחים בקליינטורה יודעים מאז ומעולם. לענף האירועים בישראל יש חוקים משלו, שתקפים רק לגביו, ושונים מכל ענף אירועים אחר בעולם ומכל ענף מסחרי אחר בארץ. צריך לדעת לאן להתכוונן, מהם גבולות הגזרה ואיך להתאים בול לכאן ועכשיו. למשל, דמיינו לעצמכם שחלילה בחרתם שם לא מוצלח. כבר מהמצלול של השם, מהדרך בה הוא נח על השפתיים, אנשים עלולים לפסול אתכם. לא ישנה להם כמה שאתם טובים, כמה שאתם יפים, כמה שאתם נותנים תמורה טובה לאגרה. לחילופין, דמיינו לעצמכם שחלילה בחרתם שם גנרי, כזה ששוכחים אותו אחרי שנייה, שנבלע בקהל ואין לו אופי ואישיות. דמיינו לעצמכם שבחרתם שם או לוגו שדומים יותר מדיי למתחרים, שמעתה ואילך יתבלבלו ביניכם לבינם. נשמע מפחיד? זאת המציאות של אולמות אירועים רבים. במילים אחרות, תנו למומחים לעשות את מה שהם יודעים הכי טוב וסמכו עליהם בכל מה שקשור למיתוג אולמות אירועים. זה ישתלם לכם.

לתת למיתוג לספר את הסיפור. כך זה נראה אצל לקוחותינו, אולם האירועים טזורו. צילום: ליאור שי

לא יודעים עדיין מי אתם ומה אתם? כאן נכנס לתמונה עולם המיתוג

עיצוב יפה, רוח אורבנית, תשומת לב לפרטים וקולינריה משובחת. הכל טוב ויפה, אבל בימינו אתם רוצים משהו נוסף. משהו אקסטרה. משהו שיגרום לכם לבלוט בשטח. מיתוג אולמות אירועים ייתן לכם את זה, אפילו אם לא ידעתם שזה חסר לכם. אופי. אדג'. קשירה לעולמות תוכן אחרים שיכולה להעיף את השם שלכם גבוה לשמיים. נכון, מדובר בעניין קצת חמקמק ואמורפי, קצת קשה לשים עליו את האצבע, מעין רכיב סודי, אם תרצו, אבל ברגע בו הוא שם, תהיו בטוחים שאף אחד לא יפספס אתכם, כולל זוגות פוטנציאליים שיעמדו אצלכם בתור. בקיצור – מיתוג אולמות אירועים הו ה-מתכון להצלחה.

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת