חברת קליינטורה תנהל את מערך השיווק והמוניטין של אולם אירועים הרמוזו במודיעין

ניהול מערך השיווק והמוניטין של אולם אירועים הרמוזו במודיעין

אנו שמחים לבשר כי בקרוב קליינטורה תנהל את מערך השיווק והמוניטין של אולם אירועים הרמוזו במודיעין. החל מחודש יוני 15 קליינטורה בראשות גיל אשכנזי, תנהל את מערך השיווק והשבחת המוניטין של מתחם האירועים הרמוזו. המתחם הוקם לפני כשנה וחצי, ומעמיד סטנדרטים חדשים לשאר גני האירועים באזור. בשל הרגשת האירוח והאירועים המושקעים והנוצצים, זהו אולם שמאמין ביוקרה וסגנון והולך איתה עד הסוף. חברת קליינטורה נבחרה להעצים את הפעילות השיווקית של המקום ולהשביח את המוניטין על מנת להגדיל באופן ניכר את המודעות של המקום ואיך נגיד.. את העבודה של רואה החשבון בסוף החודש.. במסגרת השירותים תעניק חברת קליינטורה שרותים של שיווק דיגיטלי על בסיס " שיווק ממוקד לקוח" , טיפול בנושא המכירות והדרכות , שיפור חווית לקוח במקום ועוד שירותים מקצועיים שוטפים. בניית נכסים דיגיטליים, אתר אינטרנט ורשתות חברתיות, וכן תנהל את המדיות השונות בתחום הדיגיטל והעיתונות.

לאתר אולם האירועים הרמוזו

קליינטורה – צוות יצירתי ומקצועי

חברת קליינטורה, בראשות גיל אשכנזי, הינה חברה המעסיקה צוות יצירתי ומקצועי מאוד בתחום המיתוג העסקי. הצוות מעניק מגוון רחב של שירותים לכלל לקוחות החברה כמו מיתוג עסקי, פיתוח עסקי, שירותי שיווק ומיתוג באינטרנט, ניהול קשרי לקוחות, ניהול מוניטין, השבחת עסקים ועוד. אולם האירועים הרמוזו במודיעין, השואף להגיע אל הטופ של אולמות האירועים, בחר בחברת קליינטורה לניהול מערך השיווק והמוניטין של האולם תוך ידיעה ברורה כי הניסיון והמקצועיות של הצוות הם אלו שיסייעו לו בהגשמת החזון בצורה הטובה ביותר.

התאמה אישית לאופי העסק

אחד הנושאים עליו מקפידים בחברת קליינטורה הוא התאמה אישית של השירותים השונים לאופי העסק. שום שירות שאנו מעניקים לעסק אחד, לא דומה לשירות שאנו מעניקים לעסק אחר בתחום. כך, אנו מבטיחים כי כל עסק יקבל את מגוון השירותים המתאימים לו בצורה הטובה ביותר, שירותים אשר יסייעו לו למקסם את הפוטנציאל ולהפוך את בית העסק ליציב יותר, מצליח יותר ובעל מוניטין חיובי מאוד בשוק, דבר אשר מביא את העסק למיצוי הפוטנציאל שלו ופיתוח נכון שלו בכל פעם מחדש.

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת