מיתוג אולמות אירועים – אחד הסעיפים החשובים בצ'ק ליסט

89473867_3100450596632981_5034043477294317568_o
פתיחת אולם אירועים מלווה בצ'ק ליסט שהוא, איך נגיד זאת, לא קצר. אז למה אסור לוותר על מיתוג אולמות אירועים? קבלו את התשובה בכתבה הבאה

מיתוג אולמות אירועים- מהרגע בו החלום עולה אצלכם ועד שהאירוע הראשון יוצא לפועל, עוברים חודשים לא קלים של ביורוקרטיה. זו כוללת : עמידה בתור, שיחות עם מומחים, טלפונים לעירייה או לרשות המקומית, עורכי דין, יועצי מס, בנקאים, שיפוצניקים, עשרות ראיונות עבודה, ועוד לא אמרנו מילה על ההוצאות. אחרי כל המסע הזה, מפתה להגיד "האיכות של אולם האירועים תדבר בעד עצמה", או "תוך כמה חודשים המקום יצבור תאוצה מפה לאוזן", ולעגל פינות בסעיף החמקמק שהוא המיתוג. צר לנו להגיד את זה, אבל בימינו אין תחליף למיתוג אולמות אירועים. ברגע בו הוא נבחר בחוכמה, הוא עושה בעבורכם את העבודה, ומחזיר את ההשקעה פי כמה וכמה. אז למה להשקיע במיתוג אולמות אירועים? אלו הסיבות:

כי כולם מסביבכם משקיעים במיתוג אולמות אירועים

עם כל הכבוד, אתם לא השחקן הראשון בשוק, ומסביבכם כולם, ללא יוצא מן הכלל, עושים את זה. אם אתם רוצים להצליח, אתם צריכים ליישר קו עם המגמה השלטת, ואם אפשר, לא רק להשתלב אלא גם להוביל. אז אל תוותרו בשום אופן על מומחים למיתוג אולמות אירועים, תנו להם להפגין את הידע והניסיון שלהם, ומצאו דרך מושלמת למתג את האולם שלכם.

כי זאת אחת ההשקעות המשתלמות

לא צריך לספר לכם, אם אתם כבר באמצע הדרך, שפתיחת אולם אירועים היא איננה עסק זול. בין השכירות, הארנונה, המשכורות, הסחורות (וזו רשימה חלקית בלבד!) מיתוג אולמות אירועים ובאופן כללי כל מלאכת השיווק, היא בעצם הוצאה בטלה בשישים, שמחזירה את עצמה. נכון, מדובר בהוצאה, אבל לא מדובר במילוני שקלים, מה גם שתוכלו לעקוב אחריה, לראות כמה היא מחזירה את עצמה, ובשורה החתונה, לשמוח מאד שעשיתם אותה.

מיתוג אולם אירועים - דופלקס
להכניס עניין לחיים. כך זה נראה אצל לקוחותינו, מתחם האירועים דופלקס

כי זאת ההזדמנות להראות לכולם מסביב כמה אתם טובים

אז השקעתם, בניתם, שיפצתם, התייעצתם עם טובי המומחים ועשיתם לילות כימים בדרך להקמת אולם האירועים שחלמתם עליו. זה הזמן לשקף את זה החוצה! אל תתביישו להראות לכולם מה אתם שווים, כמה אתם השקעתם, כמה שאתם שונים מאחרים ויותר טובים. תנו למיתוג להראות אתכם בצורה הכי טובה, כזו שעושה חשק, שמתבלטת מעל כולם וגורמת לזוגות הפוטנציאליים להגיד "היי, למה שלא נגיע להכיר את אולם האירועים הזה?". בקיצור, אין דבר יותר משתלם ואפקטיבי ממיתוג אולם אירועים שנעשה כמו שצריך.

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת