איך תשווקו את גן האירועים שלכם?

1

לגן האירועים שלכם יש הכל. מיקום מושלם, שירות מצוין, צוות נהדר. יחד עם זאת, לעיתים קרובות קורה שיש ערבים בהם אין עבודה ואין אירועים. אז מה אתם יכולים לעשות בנדון? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להגדיל את החשיפה של גן האירועים שלכם ולהכניס יותר עבודה ולקוחות.

ישנן דרכים שונות לשווק את גן האירועים שלכם, אבל צריך לעשות זאת בצורה חכמה. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להכין שיעורי בית. אתם צריכים להיות ברורים לגמרי לגבי מה שהמקום שלכם מציע ולהגדיר את קהל היעד שלכם. עם המידע הזה אתם יכולים להיות אסטרטגים יותר בלמצב ולאפיין את גן האירועים שלכם מול הלקוחות שלכם.

מיצוב ואפיון גן האירועים

מיצוב ואפיון גן האירועים שלכם כרוכים במענה על מס' שאלות: מה הלקוחות מקבלים מכם? מי המתחרים שלכם? מה הם נותנים ללקוחות שלהם? מה הופך את העסק שלכם לטוב יותר מהמתחרים? אחרי שתענו על שאלות אלה תוכלו להתחיל ליצור חומרים שיווקיים ותוכן לרשתות חברתיות. במקביל יש לקחת בחשבון הגדרת תקציב ולשתף את הצוות שלכם בתוכניות שלכם. זה יעזור בכך שכל הצדדים יידעו את אחריותם ויעזרו בהשגת יעדי המכירות.

הבנת הצרכים של הלקוחות שלכם היא לב לבו של הגדלת גן האירועים שלך. תחשבו על מה שהלקוחות שלכם רוצים ותציעו פתרונות בעלי ערך מוסף. כשהלקוחות שלכם מרגישים שיש מי ששומע אותם ומטפל בהם, אתם תקבל מחמאות וביקורות חיוביות וזה כמובן יכול להוביל לעלייה בסגירת עסקאות חדשות.

קידום אתר האינטרנט ו-SEO

דרך נוספת לבדל את גן האירועים שלכם מהמתחרים היא על ידי ביצוע מעט עבודה מאחורי הקלעים. מה זה אומר? מומלץ מאוד לייעל את אתר האינטרנט שלכם ואת ה-SEO שלו (קידום האתר באמצעות אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש ברשת) כדי לרתום את הכוח של האינטרנט ולהקפיץ את העסק שלכם למעלה. מה כדאי לעשות? לכתוב ולהעלות תוכן נוסף לאתר, לדוג' פוסטים בבלוג, חדשות בתעשיית האירועים, טיפים ללקוחות, עיצוב אירועים, עצות לפגישות ותובנות נוספות שיכולות להביא ערך ללקוחות שלכם. בנוסף, חשוב מאוד לדאוג שהאתר שלכם יותאם למכשירים ניידים, שכן זה יגדיל משמעותית את היכולות להגיע ליותר לקוחות. הוספת קוד לאתר שלכם תאפשר לכם לעקוב אחר התעבורה וכמות הגולשים בו וכן תעזור לכם להבין הרבה דברים חשובים על הלקוחות שלכם. יש לייעל את ה-SEO באמצעות כותרות, מטא נתונים ומילות מפתח (רצוי להשתמש בשירותיו של איש מקצוע). כל אלה יעזרו לכם להתברג במקומות הראשונים בחיפושים במנועי החיפוש ברשת.   

תמונות של גן האירועים

ידוע שתמונה אחת שווה אלף מילים. יש להוסיף תמונות יפות ומקצועיות מזוויות שונות של גן האירועים שלכם לאתר האינטרנט (רצוי להשתמש בשירותיו של צלם מקצועי). מומלץ להציג תמונות של גן האירועים עם ובלי אנשים. זה חשוב כדי שהלקוחות יראו כיצד המקום נראה עם אנשים, זה גם מעניק תחושה של גן אירועים פועל, עובד, חי ובועט. סרטונים וסיור וירטואלי באתר האינטרנט שלכם הם חשובים מאוד. זה מאפשר ללקוחות הפוטנציאלים לראות ולהתרשם מגן האירועים עוד לפני שכף רגלם דרכה שם. זה יכול מאוד לעזור להם בקבלת ההחלטה באם לקיים את האירוע בגן האירועים שלכם. בין אם יש לכם אתר אינטרנט שהוקם או שאתם רק משיקים אתר אינטרנט חדש, הקפידו לספק מידע מקיף על גן האירועים שלכם. כולל מידע על המיקום, תעריפים, אביזרים, קיבולת, שירותי כנסים, אפשרויות האוכל וכד'.

צילום: איתי אהרון – Itay Aharon Photography

רשתות חברתיות

רשתות חברתיות זה כבר לא אופנה. הן הפכו לאסטרטגיית שיווק בעלת ערך והשימוש בהן הכרחי ביותר להגדלת העסק. בחרו את הרשתות החברתיות המתאימות ביותר לכם: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין, פינטרסט, יוטיוב וכד'. חשוב מאוד להישאר פעילים בפלטפורמות האלה ולתת תמריצים ללקוחות שלכם ליצור עמכם קשר ולקבוע פגישות. כשמדובר באינטרנט, כדאי מאוד להשתמש בגוגל אדוורדס, בינג, פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין כדי לפרסם את גן האירועים שלכם באמצעות קמפיינים ממומנים (רצוי להשתמש בשירותיו של איש מקצוע). פרסום נכון בכל הערוצים האלה, תוך התמקדות בקהל המתעניין בעריכת אירועים פרטיים ועסקיים, יכול להגדיל בצורה משמעותית את העניין בגן האירועים שלכם וכמובן להגדיל את כמות העסקאות שנסגרות.

ימי מכירות מיוחדים

דרך נוספת לשווק ולקדם את גן האירועים שלכם היא באמצעו קיום ימים פתוחים בגן האירועים שלכם. אתם יכולים לקרוא לזה "יום מכירות מיוחד", שכולל הטבות ומחירים מיוחדים. כשאתם נפגשים פנים אל פנים עם הלקוחות והספקים, תוכלו לבנות מוניטין חזק בתעשייה ולהגדיל את נתח השוק שלכם. הלקוחות הפוטנציאלים יגיעו להתרשם מהמקום ואף לטעום מהמנות המוגשות באירועים. 

רשת ספקים בתעשייה לחיזוק גן האירועים

לבסוף, אתם יכולים לחזק את מותג גן האירועים שלכם על ידי הקמת רשת של ספקים בתעשייה. מדובר בשת"פים עם ספקים מקומיים כמו: מעצבות שמלות כלה, מאפרים, ספרים, פרחים, חברות אודיו, חברות עיצוב, תקליטנים, חברות ציוד וכד'. על ידי ביצוע אסטרטגיות השיווק שהוזכרו לעיל, גן האירועים שלכם יחווה חשיפה רבה יותר ויבדל את עצמו מן המתחרים שלכם. ברגע שיש לכם ייחודיות וחשיפה גדולה יותר על פני המתחרים, גן האירועים שלכם יהפוך למקום הנחשק ביותר כדי לקיים בו אירועים פרטיים ועסקיים.

קליינטורה – שיווק דיגיטלי, מיתוג עסקי וקידום מוניטין

אנחנו יודעים שאתם עסוקים מאוד בלנהל את העסק שלכם ושאין לכם באמת זמן להתעסק בשיווק, פרסום ורשתות חברתיות. אנחנו בקליינטורה, בניהולו של גיל אשכנזי, נעשה את זה בשבילכם בצורה הטובה ביותר. אנחנו לא עוד חברת דיגיטל מיני רבות. יש לנו ניסיון של 25 שנה בתחום עם הקמה ומיתוג של למעלה מ-100 אולמות וגני אירועים. אנחנו מומחים בצמיחת עסקים, פיתוח עסקי, מיתוג עסקי ושיווק דיגיטלי. שיווק זו המומחיות שלנו. אנחנו בונים עסקים ויוצרים ביזנס. אנחנו מחברים בין העסק למספרים תוך הדרכת אנשי המכירות. שורה תחתונה, קליינטורה גורמת ליותר לקוחות להגיע אליכם ובכך להגדיל את ההכנסות שלכם. לקביעת פגישה עם גיל אשכנזי, אצלך או אצלנו, על כוס קפה, צרו קשר במייל: gil@clientura.co.il

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת