פעם נהגו לומר "טוב שם טוב משמן טוב". כלומר, השם, המוניטין והתדמית חשובים לא פחות מאיכות המוצר שאותו משווקים. מאז שהמשפט פרץ לחיינו הפכנו לדור יותר ויותר ויזואלי. מעבר לזה – אנחנו מוקפים מכל עבר במסרים, בפרסומות, בקמפיינים ובמידע, ולכן חשוב מאי פעם לדעת כיצד לבלוט. כיצד לגרום דווקא לעסק שלכם להיראות יוצא דופן. להפגין לכולם ידע בענף, היכרות עם הקהל ועם הצרכים שלו, ולהגשים את כל אותם צרכים, כבר משלב הפרסום. לפני כל קמפיין, מודעה או פוסט בפייסבוק ובטח לפני שהלקוחות הפוטנציאליים פוסעים בשערי הגן שלכם, אסור לכם לוותר על מיתוג גני האירועים שלכם.
להראות מה אתם שווים באמצעות מיתוג גני אירועים
פלטת הצבעים הכי נכונה לתקופה, שמיישמת את כל המגמות הכי חמות בעולם הדיגיטל. פונט שהקהל יזהה כבר מהמילה הראשונה. לוגו מעורר סקרנות. שם עוצמתי, קליט, טרנדי וקלאסי בעת ובעונה אחת. פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם שמעוצבים בצורה הכי יפה והכי קולעת שיש. כך נמדד מיתוג גני אירועים איכותי, כזה שאין ספק שהושקעו בו חשיבה, מחקר ויצירתיות. אם אתם מתקשים להגיע לתוצר הסופי המבוקש הזה, אל דאגה. גם מיטב אנשי עולם האירועים מתקשים בכך, כולל כאלו שמכירים את הענף במשך עשורים וכבר חיתנו מאות זוגות. בשביל זה יש צורך לפנות לאנשי המקצוע, אנשי שיווק מומחים ומנוסים, אשר מחזיקים את הקופירייטרים הטובים ביותר והמעצבים הגרפיים הטובים ביותר. אגב, לא כל אנשי שיווק ודיגיטל יידעו איך לקלוע ספציפית לענף האירועים. לשם כך, עליכם לפנות למשרדים בעלי ניסיון ספציפי בענף. במילים אחרות – קליינטורה.
ליישר קו עם המציאות של היום באמצעות המיתוג
אפשר לדאוג למכלול, ולבצע בחירה לא נכונה בשם שמשדר את המסר הלא נכון או סתם, כזה שמרגיש כמו שם של פעם. אפשר ללכת עד הסוף, אבל לפספס עם לוגו בו האותיות לא ברורות (תתפלאו, זאת תופעה רווחת*. אפשר להגיע לישורת האחרונה, ועדיין לבחור במיתוג שנבלע בהמון, כזה שנשכח שנייה אחרי שרואים אותו. כמו שאמרנו ונאמר עוד אלף פעם, אין תחליף לעין מקצועית, כזו שתדע לנווט אתכם לעבר ההצלחה המיוחלת, עם מיתוג גני אירועים שקולע בדיוק בשבילכם