נקודה למחשבה: למה רבים מאיתנו לא טובים בפרסום ואיך לשנות את זה

Closeup shot of a group of businesspeople holding hands together in solidarity

ראשית, הרשו לנו לפתוח בכמה נתונים מעניינים לפי מחקר שנעשה לאחרונה:

66.7% מתעצבנים מסרטונים שמתנגנים באופן אוטומטי עם סאונד.

42.4% מתעצבנים ממודעות שמתבססות על החיפושים שלהם בגוגל.

36.7% מתעצבנים על באנרים למוצרים שכבר רכשו.

רק 10% לא מתעצבנים בכלל מפרסומות דיגיטליות.

85% מחזיקים בדעה שלילית עם אתרים המשתמשים בפרסומות חודרניות ומעצבנות.

 

אז איך ניתן לפרש את הנתונים הללו? אנשי פרסום דיגיטלי לא מבינים את השילוש הקדוש של השיווק: המסר הנכון, האדם הנכון, הזמן הנכון, ומסמנים וי רק על חלק מהסעיפים. בתוך התחרות המתמדת על תשומת הלב של הקהל בעולם בעומס יתר, ועודף המוטיבציה להשתמש בכל אמצעי טכנולוגי שעומד לרשותם, מפרסמים שוכחים ערך אחד מרכזי: אמון.

 

אז מה עושים? משנים את הגישה, כמובן!

שלב ראשון:

  • צאו מנקודת ההנחה שהפרסומת שלכם לא בהכרח תזיז לקהל. כן, גם אם אתם מאמינים שהמוצר שלכם הוא פסגת הטכנולוגיה ואין אחד שיגידו לו לא.
  • תנו ערך מבלי לבקש שום דבר בחזרה. כן, גם בפרסומות אפשר ללמוד דבר או שניים.
  • ענו מבעוד מועד על השאלות המשמעותיות והתייחסו לנקודות תורפה אפשריות.

שלב שני:

  • הכניסו אותם עמוק לתוך משפך המכירה שכולם מכירים, באמצעות הצעה חינם.
  • התייחסו באופן ישיר לבעיות או עיכובים בדרך לעסקה.
  • שמרו על עקביות ועל הקשר, למשל בבין הפרסומת למוצר שאתם מציעים במתנה.

 

בקיצור, זכרו את המשפט "אם אנשים מחבבים אתכם, הם יקשיבו לכם. אם הם סומכים עליכם, הם יעשו איתכם עסקים", ותנו לקהל את כל הסיבות בעולם לסמוך עליכם. זה ישתלם.

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email