כך תצליחו לשווק בעידן עומס היתר

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת:

בתחילת 2020, אפשר להגיד באופן רשמי: אנחנו חיים בעידן של עומס יתר ברשת, אשר כתוצאה ממנו סף הגירוי שלנו רק הולך ועולה. האופן בו אנו קולטים את התכנים שאנחנו נחשפים אליהם השתנה, ביחד עם יכולת הריכוז ותשומת הלב שלנו שהפכו למינימליסטיות.

 אם ככה, איך נבדל את עצמנו מכל הרעש ונשיג תוצאות, במקום להיות *עוד* פרסומת שהלקוח הפוטנציאלי רואה וגולל הלאה?

ראשית, שני נתונים חשובים:

  • מדי שנה, מוצגות 5.3 טריליון (כן כן, 12 אפסים) פרסומות ברשת.
  • 5 מיליארד תכנים זוכים לשיתוף בפייסבוק מדי יום.

כשהקהל שלנו נחשף לכזה עומס, קל ללכת לאיבוד. על כן, עלינו להיות מודעים היטב להעדפות של הקהל ולשנן: אנשים עסוקים, ואנחנו, כיוצרי תוכן, צריכים להצדיק את העובדה ששמים לב אלינו.

את הפתרון ניתן לתמצת לכדי מילה אחת בודדת: סרטונים.

  • סרטון נקלט פי 60,000 יותר מהר מאשר טקסט.
  • סרטוני פייסבוק משותפים פי 89.5 יותר מאשר מלל.
  • 72% מהקהל מעדיף לצפות בווידאו מאשר לקרוא עליו.
  • בממוצע, אנשים שוהים פי 2.6 יותר זמן בעמודים עם סרטון לעומת עמודים ללא סרטון
  • לפי הערכות, ב-2020, 80% מהטראפיק באינטרנט יגיע מסרטונים.

 

עם זאת, ישנם יוצרי תוכן שיש להם רתיעה מסרטונים, שנחשבים מסובכים יותר ויקרים יותר להכנה. אז מה בכל זאת עושים? מעיזים.

  • כל אחד יכול! לא חובה להשקיע אלפי שקלים בסרטון מושלם ומקצועי. אפשר להתחיל גם בסרטון בסלולר.
  • זכרו – תפסתם מרובה – לא תפסתם. שמרו על התוכן פשוט ככל הניתן.
  • מצאו נישה שתבטיח שתהיו הכי זכירים שיש, והפכו אותה לסדרה.
  • אל תחששו לספר את סיפור החברה, גם אם נראה לכם שהוא לא מספיק תכל'ס ולא מספיק מעניין את הקהל.
  • תוכן שנוצר ע"י עובדי החברה מביא איתו הרבה מאד ערך.
  • צרו חוויה שמתעלה מעל הרשתות החברתיות וזולגת לחיים האמיתיים.
  • לוו את הקהל שלכם בשלבים שונים של השימוש במוצר או השירות שלכם.
  • אל תשכחו את הרגלי הצפייה של הקהל שלכם. למשל, קחו בחשבון להתאים את הסרטון לנייד.
  • הכי חשוב – מסר אחד. חד וחלק. תנו קרדיט לקהל ואל תאכילו אותו בכפית.
  • לא הכל יצליח בניסיון הראשון, אז אל תתייאשו. תנו לעצמכם מרחב לניסוי וטעייה.

 

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת: