חברת קליינטורה גודלת

חברת קליינטורה תבנה את הייצוג של חברת עיצוב פלוס בזירה הדיגיטלית

חברת קליינטורה גיל אשכנזי ממשיכה להתרחב, החברה נבחרה לבנות את אתר האינטרנט של המותג עיצוב פלוס בבעלותו של דדי בציר . עיצוב פלוס עוסקת בין היתר בניהול פרויקטים כולל למשפחות ופרטיים המעוניינים להפטר מהאחריות על עיצוב הבית ושיפוצו ולהעבירו לידיים מקצועיות . על ידי כך יוכלו הלקוחות להנות מזווית עיצובית מקצועית מתקדמת ולחסוך עשרות אלפי ₪ , זמן רב וכמובן לחץ וחוסר סדר שכלכך נפוץ בקרב משפצים. דדי בציר עוסק בתחום העיצוב לבית מזה עשור , ניהל את מגזיני העיצוב נישה וdo , ניהל את הסניף המרכזי של זהבי עצמון בראשון לציון, את נגב קרמיקה ברעננה ולאחרונה שימש כפרוייקטור של המותג "אלוני" מול קבלנים. לאתר החברה http://itzoovplus.co.il/

הקמת אתר מקצועי – עבודה של מומחים

כיום רבים סבורים כי הקמת אתר אינטרנט זו למעשה עבודה פשוטה וכל אחד יכול לבצע אותה, אך זו טעות גדולה. הקמה של אתר אינטרנט היא לא רק החלק הטכני של הנושא אלא היא למעשה הקמה של מוצר אשר ייצג את החברה במקום הפעיל ביותר כיום – רשת האינטרנט. לכן, חשוב מאוד לבצע עבודה מקצועית, לסקור היטב את השוק ואת קהל היעד, להתאים את מבנה האתר לאופי הגולשים, את העיצוב למיתוג הכללי של העסק ועוד. זו הסיבה לכך שחברת עיצוב פלוס בחרה בנו, צוות קליינטורה, לנהל עבורם את כל התהליך של הקמת אתר האינטרנט, תהליך שיסייע לחברה למצב את עצמה בצורה טובה יותר בשוק ולגייס לקוחות חדשים באופן נכון ויעיל.

התאמה מלאה לדרישות הלקוח וחזונו

אנו בחברת קליינטורה מקפידים לשמוע גם את הלקוח ולהתאים את העבודה שאנו מבצעים לדרישות שלו ולחזון שלו. פגישות, הצלחות הצלחות הצלחות, מעקב אחר הנושאים הפחות נעימים בעסק וטיפול גם בהם באופן נקודתי. מאחורי כל פעולה שאנו מבצעים עומדת מחשבה עמוקה אותה אנו מסבירים ללקוח בכדי שיבין את ההיגיון ויבין את ההתאמה של אותה פעולה לרצונות והשאיפות שלו. אנו לא מכריחים את הלקוח לפנות לסגנון עיצוב שהוא כלל לא מתחבר אליו, או למוצר שונה לחלוטין מזה שהוא רצה, אלא מתאימים את הרצוי למצוי בעזרת תכנון נכון, חשיבה יצירתית ומקצועית ועבודה עם צוות מומחים בעלי ניסיון רב בתחום.

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת