מיתוג עסקי – קצת מחשבה והשקעה, והעסק שלכם יודה לכם

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת:

מיתוג עסקי זאת מלאכה שפשוט אי אפשר להמעיט בחשיבותה.

חשבו על מותגים מובילים. אדום וצהוב יחד יזרוק אתכם למקדונלד'ס, המילים Just Do It ישר יזכירו לכם את נייק.

אתם ודאי רוצים שכך יהיה גם לעסק שלכם. מיתוג חזק, איכותי ואוניברסלי שיהפוך אתכם לאייקוניים, לא משנה מה הגודל שלכם.

לא בושה לשאוף להפוך לאייקוניים, גם אם אתם לא חברה בינלאומית ומוכרת בכל בית. בשביל זה, אל תתפשרו במיתוג עסקי.

אז איך מוצאים את הידיים והרגליים, בפרט אם לא מכירים את העולם הזה? בשביל זה אנחנו פה.

 

מיתוג עסקי? לא מוותרים על זה, נקודה

מפתיע לגלות, אך גם בימינו, יש חברות שעדיין מסתמכות על שיטת "מפה לאוזן".

יש חברות שמרגישות שהעסק עובד בסדר, הלקוחות שישנם שומרים אמונים, ועדיין לא נוצר צורך לבצע פעולת מיתוג

עם כל הכבוד, מיתוג עסקי יכול להפוך עסק שעובד טוב לעסק שעובד מצוין.

יש מעטפת, יש האחדה של הקו בפרסומים השונים, החל מהשילוט, דרך אתר האינטרנט ועד הפרט הקטן ביותר במשרד.

מיתוג עסקי מוקפד אומר רק דברים טובים על החברה: יש זיקה לאסתטיקה, לא מעגלים פינות, חושבים על הפרטים הקטנים.

אגב, בינינו, גם אם יש לכם מיתוג עסקי, מדובר בעולם חי ונושם. מיתוג עסקי שהיה יפה לפני 20 שנה לא בטוח שיהיה רלוונטי כיום.

אין סיבה שלא תתרעננו, תכניסו דם חדש ותתעדכנו. רק טוב ייצא לכם מזה.

 

 רק אצל המקצוענים

חיפוש קצרצר ברשת יוביל אתכם לעשרות, אם לא מאות אנשי שיווק ומשרדי שיווק. כאן מתחיל האתגר האמיתי מבחינתכם – הבחירה.

איך מוצאים את המשרד שיקלע לטעמכם?

פשוט מאד, נכנסים לאתר או לתיק העבודות ובודקים עבודות קודמות. כמה פשוט, ככה יעיל.

גם אם מדובר בעסקים ששונים מכם בתכלית שנמנים בין רשימת הלקוחות שלהם, עדיין תוכלו לגלות הרבה.

אם תרצו לקחת את העניין קדימה, תוכלו לאתר את הלקוחות המרוצים ולשאול אותם באופן אישי איך היה התהליך.

בשיחה הראשונית מול אותו משרד מיתוג עסקי, אל תחששו לשאול, וכמה שיותר. כך תוכלו לקבל תמונה יותר ברורה.

התהליך צריך להיות נעים וקולח. אתם צריכים להרגיש שמקשיבים ומבינים אתכם, ועדיין להרגיש שיש יד מכוונת.

בסופו של דבר, גם אם אתם לא חיים ונושמים את עולם המיתוג, עדיין תוכלו להעריך עבודה טובה. בהצלחה!

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת: