מה עוד לא נאמר על השפע בענף החתונות בארץ? שהוא ענק, שהוא משתכלל כל הזמן, שגם לזוגות קשה לבחור בין כל האופציות המעולות בענף. אם ככה, איך אתם תצליחו לבלוט בין מאות גני אירועים, לעתים עשרות רבות בכל עיר, ולהוביל לכך שהזוגות יבחרו דווקא בכם? קודם כל, אל תילחצו, אל תתייאשו וקבלו את המדריך המקוצר הבא לשיווק של גן האירועים שלכם.
סושיאל, סושיאל ועוד סושיאל – הכלי המושלם לשיווק גני אירועים
יש כאלה שמסתמכים על "מפה לאוזן" וטוענים שזה עובד להם מעולה גם ללא השקעה. יש כאלה שמפרסמים בעיתון. יש אפילו כאלה שהולכים על חסויות בתכניות טלוויזיה. עם זאת, האמצעי הכי טוב לשיווק גני אירועים הוא הסושיאל, כלומר פייסבוק ואינסטגרם. אלה המקומות בהם צעירים נמצאים כל היום, מה שהופך את הפרסום ליעיל במיוחד. פרסום סטנדרטי בטלוויזיה, למשל, הוא פחות משתלם כי מבין אלו שרואים טלוויזיה, מעטים הם האנשים ש"במקרה" גם מאורסים, מה שאומר שמדובר בהשקעה לא ממש משתלמת.
בסושיאל ישנה אפשרות לבצע טרגוט ורימרקטינג, כלומר זוגות שמתעניינים בגני אירועים (במילים אחרות, מאורסים) אשר חיפשו גן בפייסבוק או בגוגל, יקבלו מעתה פרסומות ומודעות שתפקידן לשווק את גן האירועים שלכם, או לגרום לכך שהפרסומות שלכם יופיעו רק אצל אנשים בסטטוס "מאורסים". השיא? הכל מדיד, הכל ניתן לספירה, ואתם יכולים לדעת בדיוק מה עובד ומה נותן את המקסימום בעבור ההשקעה שלכם. מה כל זה אומר? שיווק גני אירועים נהיה אפשרי ויעיל מאי פעם.
גם בעידן הסושיאל, שיווק גני אירועים עולה כסף
כאמור, התחרות עזה בעולם שיווק גני האירועים, מה שאומר שעם הזמן תצטרכו להשקיע יותר בשביל כל ליד (זוג שמתעניין). גם אם מדובר בפרסום וירטואלי ולא במשהו מוחשי כמו פרסום בעיתון, יהיה עליכם להשקיע סכום מסוים באופן חודשי כדי לראות תוצאות. כמו כן, יש לציין שכיום הטראפיק האורגני (כלומר אנשים שנחשפים לפוסטים כאשר לא משקיעים בהם כסף) הוא נמוך מתמיד. אז נכון, אתם לא תוכלו לעשות זאת ללא השקעה, אבל ההשקעה בשיווק גני אירועים חכם ונכון תחזיר את עצמה פי כמה וכמה.