אי אפשר להפריז בחשיבותו של מיתוג טוב. תשאלו כל ישראלי שנחשף לצבע כתום או סגול, ומשייך אותו באופן אוטומטי לחברות סלולר ספציפיות, שלא לדבר על מיתוגים בינלאומיים אייקוניים כמו ה-M של מקדונלד'ס או התפוח של Apple.
קמפיינים באים והולכים, אבל לוגו (ואיתו הצבעוניות והפונטים הקבועים) הוא הרבה יותר קבוע ומחייב. מדובר על ה-DNA של העסק, לא פחות, ולכן יש לחשוב טוב טוב לפני שיוצאים לדרך. לקליינטורה יש ניסיון עשיר ביצירת מיתוגים: רק בתקופה האחרונה נוצרו לוגואים ומיתוג למרכז הקהילתי בת חפר, פרויקט הנדל"ן גפנים, מתחם האירועים הירושלמי קפיטולינה, וזו רשימה חלקית בלבד. לאורך תהליך שכזה, הצוות כולו ובפרט המעצב הגרפי איתי ארבל, יידעו בדיוק איך לייצר את המיתוג האידיאלי בעבורכם.
בקליינטורה, המפתח ליצירת המיתוג הוא דיאלוג שוטף עם הלקוח. "לפי הגישה שלנו, צריך קודם כל להבין את הבסיס, הרצונות והשאיפות של הלקוח, איפה הוא רואה את עצמו בעתיד, לאן הוא רוצה להגיע, לאיזה קהל הוא מדבר", מסביר לנו איתי. "ברגע שמבינים זאת, אפשר לבנות עולם ויזואלי בהתאם". המשך התהליך כולל יצירת ורסיות שונות, ובסופו של דבר הלוגו בא לאוויר העולם, ומכאן הדרך ממשיכה למיתוג על פי צרכי הלקוח.
"בגני אירועים ובכלל, המטרה היא תמיד להתכתב עם אופי העסק. אנחנו תמיד מקפידים לזכור: הדבר הראשון שהלקוח רואה אלה לא המוצרים, אלא השלט. השניות האלו, של החשיפה הראשונה למיתוג, צריכות לשדר ללקוח מה האופי והתוכן של העסק והאם הוא מדבר אליו"
כאמור, חובה לתת למלאכת המיתוג את הכבוד הראוי לה, שכן היא צפויה ללוות את העסק למשך זמן רב. "אומרים שמיתוג טוב הוא מיתוג המשכי. נייק, אדידס ומקדונלדס שינו עם השנים, אבל הבסיס נשאר". אז מה עושים כדי להפוך לסיפור הצלחה שכזה? לבחור בקפידה את משרד המיתוג, ופשוט לתת בו אמון. תשאלו את הלקוחות המרוצים של קליינטורה.