שיווק וקידום אולמות וגני אירועים

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת:

השקעתם, התאמצתם וסוף סוף פתחתם? עכשיו הזמן לשווק! גלו עוד על שיווק אולמות אירועים

פתחתם מקום חדש? זה הרגע שבו לא רק החלום מתגשם זה גם הזמן שבו צריך להתחיל לחשוב כמו עסק. וכמו כל עסק בתחום האירועים אי אפשר להישען רק על מה שקורה באולם. מה שיביא את הקהל, ימלא יומנים וישאיר אתכם רלוונטיים זה שיווק מדויק, מקצועי ומכוון תוצאות.

למה שיווק דיגיטלי עבור אולמות אירועים הוא המשחק האמיתי?

פעם זה היה שלט חוצות, פרסומת בעיתון או חסות ברדיו. היום? הזוגות שמחפשים מקום להתחתן בו גולשים באינסטגרם, בודקים המלצות בגוגל, נרשמים לדף נחיתה מהודק – וכל זה קורה לפני שהם בכלל שלחו הודעה. כשמדובר בשיווק אולמות אירועים, אין מקום לניחושים. חייבים להיות נוכחים במקום שבו הלקוחות הפוטנציאליים באמת נמצאים – אונליין.

מה אנחנו מביאים לשולחן?

בקליינטורה, אנחנו לא משרד פרסום כללי. אנחנו חיים את תחום האירועים מבפנים. אנחנו יודעים בדיוק איך לבנות אסטרטגיה חכמה לאולמות אירועים, כזו שמבינה את הייחוד של התחום: העונתיות, הקהל הרגשי, הלחץ של קבלת ההחלטות – והצורך להיראות מעולה בכל רגע נתון.

בין השירותים שלנו:

  • הפקת סרטוני תדמית ואווירה שמוכרים דרך המסך
  • בניית אתרי אינטרנט ייעודיים ונכסים דיגיטליים שמניעים לפעולה
  • ניהול קמפיינים אורגניים וממומנים בגוגל וברשתות החברתיות
  • שילוב מערכות CRM חכמות לניהול לידים וייעול המכירות
  • יצירת אוטומציות מתקדמות שמסנכרנות בין שיווק, מכירה ושירות
  • קריאייטיב שמדבר בשפה של הקהל שלכם

 

גיל אשכנזי מביא איתו ניסיון של למעלה מ־30 שנה בענף האירועים, כולל שנים רבות בניהול בפועל של גני האירועים המובילים בישראל.

ההיכרות העמוקה שלו עם התחום מהשטח ולא רק מהשיווק היא בדיוק מה שמבדל את קליינטורה מחברות פרסום אחרות. במקום ניחושים ותחושות, גיל מביא הבנה מעשית, מדויקת ואמיתית של הצרכים, הקהל, והאתגרים של בעלי אולמות וגני אירועים.

רוצים לקבל הצעת מחיר לשיווק האולם אירועים שלכם?

גיל אשכנזי
gil@clientura.co.il
ofra@clientura.co.il
שיווק אולמות אירועים

מיתוג אולמות אירועים

מיתוג של אולם או גן אירועים הוא הרבה מעבר לעיצוב לוגו או בחירת צבעים – זה הסיפור שהמקום מספר, התחושה שהוא מעורר, והאופן שבו הוא נתפס בעיני הזוגות שמחפשים את הלוקיישן המושלם ליום הכי חשוב בחיים שלהם. כדי לבלוט בענף תחרותי, אולם אירועים חייב זהות מבודלת, נוכחות דיגיטלית קוהרנטית ושפה ויזואלית שמתחברת לרגש.

בקליינטורה אנחנו מתמחים ביצירת מיתוג מדויק לאולמות וגני אירועים – כזה שמבוסס על חקר שוק, זיהוי יתרונות תחרותיים, בניית שפה גרפית קבועה, גיבוש מסר עיקרי, והטמעה מלאה בכל הנכסים הדיגיטליים והפרסומיים של המקום.

אנחנו יודעים איך לבנות מותג שמייצר אמון מהמפגש הראשון – וגורם לזוגות להרגיש שהם כבר רואים את עצמם חוגגים אצלכם.

מיתוג חכם הוא לא רק איך אתם נראים – אלא איך זוכרים אתכם.

מיתוג שגורם להתאהב

אנחנו יודעים לשאול את השאלות הנכונות:

מה הייחוד של המקום? מה אתם מציעים שאחרים לא? מה הרגש שהמקום שלכם מעורר?

התשובות יובילו אותנו לבניית סיפור מיתוג שמבליט את האולם שלכם בשוק תחרותי – וגורם לזוגות לא רק לראות, אלא לבחור דווקא בכם.

מה ההבדל בינינו לבין כל משרד אחר?

אנחנו לא מנסים להתאים עולם שלם לשבלונה. כל אולם הוא עולם. אנחנו בונים לכל לקוח אסטרטגיה מותאמת אישית, עם שפה גרפית, תכנים מקוריים ופרסום חכם שמביא תוצאות. הכול במקום אחד, מסונכרן, מדויק ומדיד.

יותר לידים. יותר סגירות. יותר אירועים

בסופו של דבר כל אולם צריך תנועה. לא לייקים, לא חשיפות – לידים חמים שסוגרים תאריכים!

בקליינטורה אנחנו מתמקדים בדיוק בזה: איך להביא את הזוגות הנכונים, בזמן הנכון – עם מסר מדויק שמניע אותם להשאיר פרטים ולקבוע פגישה. איך אנחנו עושים את זה?

  1. בעזרת קמפיינים ממוקדים בגוגל ובפייסבוק שמפנים לדפי נחיתה חכמים
  2. על ידי סרטוני וידאו רגשיים וקרובים שמעלים משמעותית את אחוז ההמרה
  3. בזכות שימוש באוטומציות חכמות שמטפלות בכל ליד שנכנס, ומקדמות אותו בתהליך המכירה.
  4. בשילוב CRM שמרכז את כל הלידים במקום אחד – כולל התראות, סטטוסים, תיעוד שיחות ומעקב צמוד. אצלנו כל ליד מקבל יחס. כל שקל בפרסום ממוקד למטרה.
  5. בזכות הניסיון שלנו בעולם האירועים – אנחנו יודעים מתי לתקוף, מתי לשחרר, ואיך לגרום לזה לקרות.
 
כי שיווק טוב זה לא רק להיראות טוב זה לדעת איך לגרום לאנשים לבחור דווקא בכם.

השקעתם, התאמצתם וסוף סוף פתחתם? עכשיו הזמן לשווק! גלו עוד על שיווק אולמות אירועים

פעם, הדרך הכי טובה לשיווק אולמות אירועים הייתה באמצעות שלט חוצות, פרסומות בעיתון, בטלוויזיה וברדיו. כבודם של האמצעים הללו במקומם מונח, אבל בכל מה שקשור לשיווק אולמות אירועים, צריך להגיד את האמת, שהיעילות שלהם מוגבלת. כמה מוגבלת? חשבו בעצמכם – אם אתם מפרסמים בעיתון (פרסום שעשוי לעלות אלפי שקלים!), כמה מבין הקוראים הם זוגות מאורסים שמתגוררים בקרבת מקום?! אם התשובה היא בין "וואלה, לא יודע" ל"סביר להניח שלא הרבה", סימן שאתם צריכים לחשב מסלול מחדש ולהכיר את העולם המופלא של הדיגיטל.

שיווק אולמות אירועים – אי אפשר בלי זה

אין ספק שהדרך האולטימטיבית לשיווק אולמות אירועים היא באמצעות הרשת. במילא בני 20+ נמצאים שעות על גבי שעות במחשב. לשם כך יש לפתוח אתר יפה ומעודכן שכיף להיות בו, לדאוג לתוכן איכותי, רהוט ומהימן, להשלים באמצעות סושיאל מתוחזק ומתוקתק (פייסבוק ואינסטגרם, במקרים מסוימים גם לינקדאין וטוויטר ובקרוב גם טיק טוק יצטרף), ולא לשכוח באנרים באתרים חיצוניים, וכן פרסום אורגני וממומן יחדיו בגוגל. נכון, בעבור מי שלא גדל לתוך זה מדובר בשמות קצת מבלבלים ומושגים חדשים, אבל מומחי שיווק (ובפרט מומחי שיווק אולמות אירועים שמכירים את הענף לעומק) יידעו איך לקחת אתכם יד ביד למסע הזה.

ומה עם קריאייטיב?

לצד כל העניינים הטכניים, הפלטפורמות והנכסים הדיגיטליים (שיש להם חשיבות מכרעת, כמובן), צריך לזכור מה לא פחות חשוב – הקריאייטיב. כלומר, איך לתת לאולם שלכם אופי, אישיות ומשמעות נוספת, איך לארוז אותו בפני הלקוחות הפוטנציאליים, איך לטפח לו תדמית, ואיך להתבטא ברחבי הרשת בצורה קולחת, מעניינת, שנונה וכיפית. השילוב בין כל הפלטפורמות הדיגיטליות (שדורשות ידע טכנולוגי והתעדכנות בלתי פוסקת בעולמות הרלוונטיים) וקריאייטיב (שדורש דימיון, שנינות, מחשבה וכשרון כתיבה) הוא המתכון המושלם לשיווק אולמות אירועים. שני צדדים של אותו מטבע. יין ויאנג שמשלימים זה את זה ואי אפשר לנתק אותם. אם אתם רוצים להדגיש כמה אתם טובים, כמה שאתם מתעלים מעל האחרים ולספר שיש בכם משהו שאין במתחרים, זאת הדרך שלכם. שתי מערכות שפועלות זו לצד זו שירימו את אולם האירועים שלכם לגבהים חדשים.

 

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת: