שיווק גני אירועים-אתם לא כמו כולם – דברים שחשוב לדעת

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת:

שיווק גני אירועים – קחו רגע ושימו את עצמכם בנעליהם של זוגות מאורסים. השפע בתחום מסחרר, וקל ללכת לאיבוד בין המחירים, הלוקיישנים והפיצ'רים השונים.

כביכול, שיווק גני אירועים נותן מרחב פעולה אינסופי למתחמי האירועים ולצוותי השיווק, אבל בסופו של דבר, הפרסומות מאד דומות אחת לשנייה.

זוגות שאין להם רקע בתחום מוצאים את עצמם מתבלבלים, ומתחמי אירועים רבים עלולים ללכת לאיבוד בין השפע האדיר.

אז מה עושים? עוצרים לרגע, עושים סיעור מוחות, משכללים, נותנים ליצירתיות לעוף (אבל באמת) ויוצרים שפה שמבדילה ביניכם ובין השאר.

זה הכל עניין של יצירתיות

כאמור, שיווק גני אירועים יכול להיות קצת טריקי. הכי מתבקש לשווק באמצעות תמונות יפות של המקום, תמונות קולינריה וזוגות יפים.

באותה נשימה, זה מה שכל גני האירועים עושים, ומכאן נובע הבלבול של הזוגות המאורסים שמוצפים בפרסומות דומות זו לזו.

אז מה עושים? מוצאים דרך לבדל. לתת זווית אחרת וטוויסט אחר. אם לא אתם, משרדי שיווק יידעו לעשות את בשבילכם.

אתם צריכים לקחת בחשבון שבשיווק גני אירועים, הרוב הולכים על הפתרון הקלאסי והמתבקש, ואתם צריכים לשבור אותו כדי לבלוט.

שיווק גני אירועים
שיווק גני אירועים משנת 2007 -קליינטורה

שיווק גני אירועים? זכרו מי קהל היעד שלכם

כאמור, גני אירועים רבים מעדיפים ללכת על בטוח, להראות את הגן במיטבו, להראות זוגות יפים  ולתת להם לדבר בעד עצמם.

עם זאת, אולי אתם פונים לקהל יעד ספציפי? אולי קהל היעד שלכם רוצה משהו אחר, מעדיף יצירתיות ויציאה מהקופסה?

אתם צריכים לשרטט פרופיל של קהל היעד שלכם, מי הם, במה הם עוסקים, מה הם רוצים ומנין הם באו, כדי לפצח אותם.

כל קהל יעד רוצה דברים אחרים, רוצה לראות סקאלת צבעים אחרת, רוצה מלל אחר בסגנון אחר של התנסחות, ואתם צריכים לקלוע.

אם גם לכם קשה להגדיר את קהל היעד שלכם, משרד המתמחה בשיווק גני אירועים (כן, כדוגמת קליינטורה) ישמח לעזור לכם.

מן הסתם, לא כל הזוגות רוצים את אותם דברים, לא כל הזוגות מדברים באותה שפה וההבדלים עשויים להיות שמיים וארץ.

אל תתעצלו לעצור לרגע, לחשוב מה הקהל שלכם רוצה ומה המאפיינים שלו, ותתפלאו כמה שזה עוזר לכם בטווח הרחוק.

 

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת: