שיווק דיגיטלי לגני אירועים

ישראל היא מדינה חמה ושטופת שמש ברוב ימות השנה ולכן זוגות רבים מעדיפים להתחתן בגן אירועים רחב ידיים. בישראל קיימים מאות גני אירועים, מפוארים ומושקעים, שמתחרים ביניהם על לב הזוגות.

הזוגות מצידם, כבר לא מכתתים רגליים כמו פעם בין הגנים השונים, אלא מתחילים את החיפוש באינטרנט וברשתות החברתיות. שם, ממש כמו בחיים, הרושם הראשוני הוא הקובע והדרך לליבם עוברת, איך לא, במדיה הדיגיטלית שאותה הם צורכים.

אנחנו בקליינטורה מתמחים ומכירים את ענף גני האירועים כבר למעלה מ-20 שנה וכבר ליווינו והקמנו יותר מ-100 גני אירועים ומקומות לאירועים, בהצלחה יתרה. כחברה שמקשיבה כל הזמן לדעת הקהל, לרוחות הנושבות בארץ ובעולם ולשינויים התכופים בתחום, הבנו כבר מזמן את מה שגני אירועים רבים מבינים רק עכשיו- על מנת להצליח בתחום הזה, חייבים להבין באותה רמה גם את תחום המדיה הדיגיטלית ואת תחום השיווק הדיגיטלי בפרט.
מיתוג של גן אירועים לא מסתיים בעיצוב המקום או בבחירת השף. מיתוג מודרני של גן אירועים נבנה כבר מרגע החשיפה הראשונה במדיות הדיגיטליות השונות- השפה שבה הוא מדבר, הדרך בה הוא מתאים את הקמפיינים לקהל היעד שלו, הנראות של הדברים והתוכן היצוק בהם.

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת