חתונה מודל 2020 – חידושים טכנולוגיים בענף האירועים

4ce623a3-61e8-4637-8ef7-2a46dd3d21c3

נדמה שבכל יום פורצת לחיינו טכנולוגיה חדשה שהופכת את חיינו לפשוטים הרבה יותר, ומן הסתם, כל הטוב הזה מחלחל גם לענף האירועים. פתרונות אונליין, אפליקציות וגאדג'טים הופכים את החיים של החוגגים, האורחים וגם הספקים לפשוטים הרבה יותר ומצליחים לצדיק את ההשקעה ולצמצם הוצאות.

הכירו את החידושים הטכנולוגיים הכי משמעותיים בתקופה האחרונה:

1.אפליקציות לתכנון האירוע

כמעט כל חתן וכלה מוצאים את עצמם מנהלים טבלת אקסל לקראת האירוע, בה הם עוקבים אחר ההוצאות וסטטוס הטיפול בסעיפים השונים. בעבור מפיקים ואנשי מקצוע יש תכנות בסגנון iPlan, שלוקחות את העניינים צעד אחד קדימה. כמה קדימה? ניתן לבנות סקיצה ממוחשבת של האירוע מבעוד מועד.

2.Event Team – כל המידע בתוכנה אחת, בזמן אמת

כמה אורחים הגיעו, היכן הם מתיישבים, אילו מנות האורחים רוצים – וזו רשימה חלקית בלבד. כל המידע זורם בקליק אחד תוך כדי תנועה, על מסך האייפד או המחשב המחוברים לתוכנה. בזכות זאת, מנהל האירוע, המלצרים, המטבח ושאר הצוות חוסכים התרוצצויות, טעויות, עצבים, וגם ויכוחים על מספר האורחים שהגיעו, לא עלינו (וכבר היו דברים מעולם).

3.אישורי הגעה

בתקופה האחרונה, אישורי הגעה ו-save the date הם בגדר מאסט, ובצדק. הם מאפשרים קבלת תמונה מדויקת של מספר האורחים וחוסכים לחץ במקרה של חוסר במנות בעת האירוע, וחיובים נוספים במקרה של אקסטרות. האורחים מקבלים SMS, מסמנים הרכב ואף מבקשים מנות מיוחדות במידת הצורך (מהדרין, רגישים לגלוטן, טבעוני). יותר פשוט מזה – אין.

4. הזמנות חתונה אונליין

נכון, אין מדובר בהוצאה הכי כבדה בחתונה, אך עדיין מדובר בחסכון של כמה מאות שקלים לכל הפחות. אין צורך להסתמך על הדואר ולחשוש משביתות או אובדן ההזמנה בדרך, כשאפשר לדעת שהיא תגיע ליעדה בשלום, ישירות לאימייל של הנמען. 

5.קהילות פייסבוק

יש עשרות קהילות פייסבוק פעילות המיועדות לכלות (ופה ושם גם לחתנים) שבדרך, כאשר הגדולות שבהן מונות עשרות אלפי חברים. כך, למשל, זוגות שמתחתנים יום אחרי יום יכולים למצוא זה את זה ולהתחלק בעיצוב במקום לזרוק פרחים באלפי שקלים בסיום האירוע. אופציה נוספת היא מכירה של פריטים שונים לאחר האירוע, לרוב במחירים נוחים למדי. 

6.Easy2Give

רגע לפני שנת 2020, אפשר כבר להכריז שצ'קים הם עניין מיושן למדי. לא פעם הם ניתנים בלי כיסוי וחוזרים, האורחים עשויים לשכוח אותם (בתום לב. ברור שבתום לב), וזה עוד לפני שמדברים על הפחד מגניבות. בקיצור, מדובר באובדן של כמה אלפי שקלים בכיף. המערכת הממוחשבת פותרת את כל הבעיות הללו בקלילות. הבונוס? הסכום הממוצע הניתן באמצעותה גבוה ב-30% מהסכומים שניתנים בדרך סטנדרטית.

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת