בת מצווה לקליינטורה – 12 שנה של סיפורי הצלחה

48362120_2213328268712078_7075812909099515904_n
כך נראית הצלחה: לכבוד יום ההולדת, בואו לגלות איך נראו 12 השנה הראשונות בקליינטורה

אומרים שהמקום היחיד בו הצלחה מגיעה לפני עבודה הוא המילון. גיל אשכנזי, המייסד, המנכ"ל והבעלים של סוכנות המדיה הדיגיטלית קליינטורה, יודע על זה דבר או שניים. בשנת 2007, כאשר רובנו עוד לא ידענו מה זה פייסבוק וצרכנו פרסומות לא מטורגטות בעיקר דרך הטלוויזיה, הוא כבר התחיל לעבוד במרץ במדיה הדיגיטלית. השאר, כמאמר הקלישאה, היסטוריה.

"קליינטורה מאד שונה בנוף של משרדי הפרסום", מדגיש גיל, ורואים זאת. ב-12 השנה האחרונות, עברו תחת ידיו מעל 100 חברות וסיפורי הצלחה מטורפים, וזוהי רק ההתחלה. אז לרגל ציון הדרך, זה הזמן להתבונן אחורה ולהיזכר ברגעים הגדולים. קבלו אותם:

2007: שנת האפס

ב-2007, גיל אשכנזי מחליט לחזור לענף האירועים בו עסק בעבר. הפעם, לשם שינוי, הוא מחליט לשמש כיועץ עצמאי וגם כמלווה מטעם משרד התעשייה והמסחר. בתחילת הדרך, גיל ניווט לבדו בין עסקים שונים, והחל לבסס את מעמדו בתחום השיווק הדיגיטלי. נקודת המפנה הגיעה עם הצטרפותו של 'ויה', מתחם אירועים חדש, למעגל הלקוחות של גיל.

2010: הכירו את קליינטורה

בזכות 'ויה', המותג 'קליינטורה' בא לאוויר העולם. בשנת 2010 הצטרפה לחברה גם עפרה דנינו-אשכנזי, בת זוגו של גיל שהביאה איתה רקורד מקצועי עשיר. בעברה, עפרה עסקה בעולם התוכן של אירועים עסקיים, ואת המומחיות שלה עפרה תרגמה לטובת מהפך ארגוני וחשיבתי בארגון שהתפתח במהרה. בנוסף, היא החלה לעסוק רבות באינסטגרם, באותם ימים רשת חברתית בתחילת דרכה.

2010-2019: צוברים תאוצה

בשנים בהן פייסבוק ואינסטגרם הפכו לשמות שכל אחד מכיר ולכלי פרסומי לגיטימי, גיל אשכנזי ניהל עשרות קמפיינים בפייסבוק, אשר הובילו להצלחה מסחררת למגוון מותגים בעולם האירועים. הקמפיינים הללו סוקרו בהרחבה בעמוד הפייסבוק העולמי, לצד מותגים מהעולם כולו.

מלבד כל אלו, לקוחות רבים נהנו מפירות ההצלחה של קליינטורה: חוות רונית, הינומה, אדאו, דוד חיים, אודאון, B*56, רהיטי גבעת חמד, פרוצ'י, בת חפר, מברוכ, תל יצחק, בורגר, החממה ועוד.

בינתיים גיל החל להתפתח בעולמות הקידום הממומן וניהול המוניטין, שמאז מלווים את החברה ומהווים חלק משמעותי מה-DNA שלה.

2020: אז מה הלאה?

להמשיך לגדול, להתפתח, ולהתממשק עם הטכנולוגיות הכי מתקדמות של עולם השיווק ברשת. "האג'נדה שלי תמיד הייתה – שירות, שירות, שירות, שירות – להעניק ללקוח שירות מעולה, שקוף ומהיר, ותמיד לשמור על אמינות", מספר גיל.

בשנים הקרובות נראה התפתחות בעולם ניהול הקהילות בפייסבוק, התמקצעות בלינקדאין, ואף התרחבות של פעילות החברה לחו"ל. בקיצור – יש למה לחכות!

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת