ריקאפ: כנס Digital Marketing World Forum, חלק א'

50943247_2151238628266069_6774905120929873920_n
אלפי אנשים מכל העולם, עשרות הרצאות והרבה מאד חומר למחשבה: קבלו את הדברים הכי חשובים שלמדנו בכנס הדיגיטל המרתק באמסטרדם
מתוך הפייסבוק – Digital Marketing World Forum
מתוך הפייסבוק – Digital Marketing World Forum

בשבוע שעבר ארזנו מזוודות, המראנו לאמסטרדם והגענו לכנס Digital Marketing World Forum, שכמובן היה מרתק ומעורר מחשבה. אם לא הייתם בכנס, לא נורא! סיכמנו בשבילכם את עיקרי הדברים:

 

הקשר עם הלקוח

  • הקהלים משתנים, אבל השפה של המותג צריכה להיות עקבית: בצבע, בצורה, בלוגו ובגישה.
  • תמיד יש לחשוב על שיח שונה לקהלים שונים ולדבר אחרת לגברים, לנשים, לאנשי עסקים ועוד.
  • הלקוח שלנו רוצה לראות הכל ברור ונגיש, ולכן המסר חייב להיות על המודעה בצורה בולטת ונקייה, גם על חשבון השם של המותג. יש לזכור – המסר הוא זה שיעבור בתוך 2-3 שניות ושום דבר אחר לא.
  • 50% מהמשווקים לא יודעים בוודאות אילו מסרים עבדו בקמפיינים ואילו קמפיינים הביאו את הטוב ביותר.
  • קריאייטיב, קריאייטיב ועוד קריאייטיב.
  • חובה לחשוב מה הקהל רוצה ולא רק מה המותג רוצה לשווק, ולתת למותג לנשום.
  • 75% מהתוכן בפרסומות בפייסבוק הוא וידאו.

 

 

 

פרסום ועסקים

  • הברנדים הגדולים משתלטים על שטחי הפרסום ודוחקים חברות בינוניות או קטנות. כמו כן, עסקים שמתבססים אך ורק על "מפה לאוזן" פשוט לא יכולים להתקיים.
  • שקיפות היא ערך עליון מבחינת הצרכן.
  • כיום הבטחות כמו שיעור חינם, ייעוץ חינם ונסיעת מבחן חינם כבר לא עובדות.

 

 

Storytelling

  • יצירת רגשות אצל הלקוח זה הדבר הכי חשוב שיש. כך למשל לנד רובר הפיקו סדרת סרטונים סביב רגשת הסקרנות והדחף לגלות, והמכירות קפצו ב-200%.
  • מומלץ להפריד במודעות בין גברים ונשים, לעורר נוסטלגיה אצל הלקוחות ולדבר על בית ההורים, זכרונות ועוד.
  • בכל קמפיין נתון, חובה לחשוב מהו הרגש המוביל שהוא מעורר בנו: לגרות את הפרשת האוקסיטוצין במוח ואת הזכרונות בתת המודע.
  • הקהל חייב להיות במרכז ולא המותג.

 

פרסומות ורכישה

  • תמיד צריך לזכור – הקהל לא אוהב פרסומות, וזה לא הייעוד המקורי של פייסבוק.
  • אז מה עושים? מעניקים לקהל הרגשת אמון. אם כבר אז כבר.
  • המסר הנכון – לאדם הנכון – בזמן הנכון.
  • ההצלחה היא להביא את הלקוח מזר מוחלט ללקוח מרוצה, זו חתיכת דרך. בלי סיסמאות נדושות, בלי הבטחות סרק! צריכים לייצר אצל הלקוח בטחון ואמפתיה.
  • "אם אנשים אוהבים אותך הם יקשיבו לך, אם אנשים יבטחו בך הם יעשו איתך עסקים.

 

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת