שיווק גני אירועים בקליינטורה- לרקוד על כל החתונות

Clientura_1209_insta_01
שיווק גני אירועים שמותאם בול לישראל 2019? אין בעיה! פשוט סמכו על קליינטורה

שיווק גני אירועים – נכון לשנות 2018, הזוג הישראלי הממוצע מוציא 110-150 אלף שקל על חתונה במרכז הארץ, מזמין כ-300 איש, ומוציא 380-450 שקל על כל מנה. בסך הכל, ישנם כ-700 מתחמי אירועים בארץ, והתעשייה מגלגלת מיליארדים.

כל המספרים הללו הם לא רק קוריוז, אלא הפרנסה של אלפי אנשים שעוסקים בענף האירועים בארץ. השוק תחרותי בטירוף, ובכל רגע מצטרף עוד שחקן חדש ששובר אותו, ועם זאת, בקליינטורה ממש לא חוששים מאתגרים. להיפך. ב-12 שנות הפעילות  של קליינטורה, גיל אשכנזי וצוותו טיפלו בכמה וכמי מתחמי אירועים בהצלחה יתרה. מתחמים כמו אדאו, חוות רונית והינומה נהנו עם הזמן ממאות רבות של לידים. אם ככה, מה סוד הקסם ואיך מפצחים את השיטה? קבלו הסבר מפורט על שיווק גני אירועים בקליינטורה:

לחגוג את השונות

לכל מתחם אירועים יש את הייחוד שלו. אחד מציע מחירים אטרקטיביים במיוחד, אחד ממוקם בחיק הטבע, אחד נהנה מלוקיישן אורבני מטריף, וכן הלאה. הטריק הוא לא ללכת נגד הטבע, אלא לחגוג את הייחוד של המקום, להדגיש אותו ולתת לו לדבר בעד עצמו. שיווק גני אירועים בקליינטורה כולל ליווי במציאת אותו גורם ייחודי ובניית אסטרטגיה שמעמידה אותו במרכז.

שיווק גני אירועים קליינטורה
שיווק גני אירועים – הרמוזו החדש פאתי מודיעין
שיווק גני אירועים גיל אשכנזי
שיווק גני אירועים – 58 גן ואולם אירועים במרכז

מעצמה מיתוגית

הלוגו, השילוט, הפונטים וסקאלת הצבעים הם חלק אינטגרלי משיווק גני אירועים בקליינטורה. השלב הראשון בתהליך לרוב כולל בניית מיתוג שמתאים למידותיו של גן האירועים, על סמך דיאלוג עם הלקוח, וכמובן היתרונות הבולטים של המקום שבאים לידי ביטוי.

התוכן הוא המלך

לא צריך להרחיב כמה הסושיאל חשוב בשנת 2019. כשהפיד של כולנו מתפקע מרוב תכנים אסתטיים ומוקפדים, הטריק הוא לבלוט, ולספק את התוכן הכי מהודק ומדויק שיכול להיות. לכל אלו מצטרף פורטל התוכן של קליינטורה, בו עולות כתבות על הגנים השונים. הכתבות הללו משרתות שתי מטרות: גם מסבירות בצורה יותר מעמיקה על השירותים השונים, וגם מעולות ל-SEO.

שיווק גני אירועים - בדולינה
שיווק גני אירועים גיל אשכנזי קליינטורה
קידום, קידום ועוד קידום

בתקופה האחרונה ישנה מגמה של ירידה בטראפיק האורגני לדפים. החוכמה היא להישאר מעודכנים ובכל פעם מחדש לפצח את האלגוריתם של פייסבוק כך שייתן מקסימום תוצאות במינימום השקעה. קידום בסושיאל מהווה אחד השירותים הבולטים של קליינטורה. הניסיון של גיל אשכנזי, וכמובן האצבע על הדופק מול השינויים (שמתרחשים על בסיס יומי!) עושים את כל ההבדל. 

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת