מיתוג גן אירועים- זה הכל שאלה של אריזה ותדמית

Save the date with floral frame
מהעיצוב של המודעה בפייסבוק, דרך השילוט בצד הכביש או ברחוב שמראה "הנה הגעתם לגן האירועים" והלוגו שעל המבנה, ועד התפריט שנח על השולחנות באירוע: אי אפשר להפחית מחשיבותו של מיתוג גן אירועים

אם השקעתם מאות אלפי שקלים בשכירות, ארנונה, שיפוצים, תחזוקה, מבנים, גן, כוח אדם ועוד (מי כמונו יודעים כמה הרשימה הזאת ארוכה). סביר להניח שהגיע השלב ל-fine tuning, זה שנותן לכם את החותמת הסופית להשקעה ולירידה שלכם לפרטים. זהו המיתוג. אי אפשר להפחית בחשיבותו של מיתוג גן אירועים , ולגמרי בצדק. נכון, הוא עשוי להיראות קטן בהשוואה לארכיטקטורה או לוקיישן, אבל יש לו יכולת לקבוע את הטון, גם בעיני הלקוחות הפוטנציאליים וגם בעיני האורחים. אז מה צריך לדעת בדרך? קבלו.

מיתוג ? שווה שתשקיעו בעניין מחשבה

נכון, לא קשה למצוא גרפיקאי ברחבי הרשת, אשר ישמח לעצב לכם לוגו, תפריט, ניירת ועוד, וגם את המודעות שאיתן תרוצו ברחבי הרשתות החברתיות. עדיין, אם אתם רוצים למתג את עמכם כמו שצריך, לעשות עבודה עמוקה ורצינית ולהיות שבעי רצון מהתוצאה, אתם צריכים יותר מזה. אתם צריכים מישהו שמכיר את ענף האירועים באופן ספציפי, שיודע מה זוגות מחפשים, מהן המגמות השולטות של הרגע בכל מה שקשור למיתוג גן אירועים , ומישהו שיהווה מעין יד מכוונת בכל הבחירות הקשות. ללכת על עיצוב קלאסי או ללכת על כיוון אדג'י ומודרני? לבחור בלוגו בקווים מעוגלים או משהו אחר? לשמור אמונים לצבעוניות פסטלית, להתכוונן לצבעים ראשוניים או בכלל שחור-לבן? כל אלה שאלות שרוב הסיכויים שמעצב גרפי בודד לא יוכל לענות עליהן. בשביל זה אתם צריכים מומחה שמתבונן בכל העניין ממעוף הציפור ויידע להכווין אתכם.

תנו כבוד לאופי של המקום

בדרך למיתוג? קודם תחשבו על המסר

אם אתם רוצים להראות שאתם צעירים, חצופים, מקוריים ושובבים, אולי תצטרכו ללכת על מיתוג מסוים. אם אתם רוצים לשדר אלגנטיות, קלאסה, סולידיות ורשמיות, אולי תלכו על כיוון אחר לגמרי. אם אתם לא יודעים בכלל לאיזה כיוון ללכת, זו גם תשובה לגיטימית. בכל מקרה, אתם זקוקים למישהו שיידע בדיוק איך לעשות לכם סדר בראש, מישהו שיידע איך ליצור לכם מעטפת יפה וראויה, כזאת שתחזיק מעמד לאורך זמן ממושך ותגרום לכם להרגיש שאתם הכי בעניינים, הכי בקיאים והכי אטרקטיביים בעיני זוגות צעירים. בכל זאת, אין שני לרושם ראשוני.

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת