להצליח בין הטיפות: 11 טיפים לחורף בעולם האירועים

The bride and groom standing in the puddle, colorful umbrella visible in the reflection.

החדשות הרעות: למרות שהחורפים בארץ קלים יחסית, ורוב הימים שמשיים ונעימים, עדיין זוגות רבים שומרים אמונים לקיץ, ובחורף כמות העבודה בענף פוחתת.

החדשות הטובות: אפשר בהחלט למקסם את החודשים הללו, ולהפוך אותם לפרודקטיביים ככל הניתן.

אז איך עושים זאת? קבלו טיפים שימושיים מגיל אשכנזי, מנכ"ל קליינטורה, אשר עבר עשרות חורפים כאלה בענף האירועים:

1.סבלנות והרבה

אין מה לעשות. בחורף נערכים פחות אירועים והקצב יורד. זה הזמן לגלות איפוק ואורך נשימה, ופשוט להמתין.

2.אל תנוחו על זרי הדפנה

זה הזמן לחשוב קדימה על הקיץ הבא ולהתכונן: ערכו שינויים, רעננו, עבדו על הגן, חופת הקיץ ומבנים נוספים שיהוו חלק מהאירוע עם בוא האביב.

3.עבדו על יכולת המכירה שלכם

גם אם אתם בטוחים שאתם אנשי המכירות הכי תותחים בעולם, תמיד אפשר ללמוד. זה הזמן שלכם לצאת לסדנאות, לקרוא על הנושא או אפילו לחפש סרטוני יוטיוב שילמדו אתכם דבר או שניים. רוצים לקחת את עניין המכירות קדימה? לכו על אנשי מקצוע שיעזרו ליכולת המכירה שלכם. אנחנו בקליינטורה נשמח לעזור בזה.

4.זמן לתפריט חדש

כאמור, החורף הוא הזדמנות פז לרענון, ואין כמו התפריט כדי להכניס  אנרגיות חדשות למקום. רענון התפריט לקראת האביב והקיץ לוקח זמן, מרגע ההחלטה, דרך גיבוש המנות ועד שלב היח"צ, ולכן אם פניכם מועדות לקיץ, התחילו מוקדם.

5.התיידדו עם הספקים

זה אף פעם לא מזיק. דברו איתן, הכירו אותם, ומי יודע, אולי אפילו תצליחו לקבל מהם מחירים נוחים יותר.

6.חשבו קדימה

הכינו לעובדים הבכירים שלכם (מנהלי מכירות, תפעול, רכש ועוד) תכנית עבודה מסודרת וארוכת טווח.

7.צאו לחגוג

בדיוק עכשיו זה הזמן לערב גיבוש עם כל העובדים: יש יותר פנאי, וקל יותר למצוא תאריך בו מתחם האירועים פנוי.

8.תחזוקה שוטפת

החורף, עם פגעי מזג האוויר, מצריך מכם לדאוג גם לצדדים הפחות זוהרים של המתחם שלכם: למנוע נזילות, לדאוג לתשתיות ולצנרת, לדאוג לחשמל ועוד. גם טיפול מונע לחיזוק הקיים יכול להתאים.

9.הקדישו זמן לרשת

מלבד החשודים המידיים (תחזוקה שוטפת של מערך הסושיאל שלכם, היכרות עם הסושיאל של המתחרים), אתם מוזמנים להקדיש זמן לזירות שטרם הכרתם: שבו בפינטרסט וקבלו רעיונות עיצוביים, קראו מגזיני חתונות מהארץ ומחו"ל כדי לקבל השראה, שקלו לפתוח עמוד לינקדאין לטובת שיווק אירועים עסקיים, גלו את הטיק-טוק שכולם מדברים עליו ועוד.

10.בלו זמן עם המשפחה

בסופו של דבר, זה מה שחשוב בחיים. מי כמוכם יודע שיום עבודה בענף מתחיל בבוקר ולעתים נמשך עד השעות הקטנות, ולכן זה הזמן לנוח ולאגור כוחות לעוד קיץ מוצלח.

11. הורידו מחירים

אם כל הנ"ל לא עוזרים, מובן שזה הפתרון הכי מתבקש. בסופו של דבר, המחירים בענף כולו יורדים, הזוגות של החורף יודעים שהם צפויים ליהנות ממחירים זולים מאשר בקיץ, ואין מנוס אלא לרדת אל העם וליישר קו.

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת