קסאנאדו בקמפיין חתונות ללא מע"מ

קסאנאדו גן אירועים במרכז בקמפיין חתונות ללא מע"מ

מתחם האירועים המוביל בישראל , קסנאדו בבעלות אורי פושטשניק השיק לאחרונה קמפיין יצירתי – חתונות ללא מע"מ . הקמפיין אותו הפיק גיל אשכנזי ,קליינטורה מביא בשורה חדשה ואמיתית בתחום חתונות החורף בישראל – הנחה של 18% ,ללא אותיות קטנות והבטחות סרק. "גני האירועים והאולמות סובלים מאד מהחורף הישראלי במיוחד בחודשים ינואר-פברואר וישנה ירידה במספר האירועים וגם באופי הקהל ",מספר פוטשניק . זו הסיבה שחיפשנו משהו אמיתי ויצירתי ובעל משמעות ובידול ומעניק הנחה אמתית לזוגות הנישאים. זוגות המגיעים בימים אלו למתחם האירועים יקבלו הצעות של חתונה הכוללת הכל וללא מע"מ."מדובר על הנחה של כ 20,000 ש"ח בקרוב לחתונה של 300 מוזמנים וזה הרבה כסף, הקהל יודע היום בדיוק מה לחפש ומה לקבל הוא מעוניין במחיר הסביר ביותר ובחתונה שכוללת הכל ,מוסיף אורי פוטשניק.

xanadu campaign weddings without VAT
קסאנאדו מתחם האירועים המוביל בישראל

קסאנאדו חתונת חורף 2015

חתונת ללא מע"מ כוללת הכל . בחודשי החורף מקומות רבים נאבקים על הזוגות הנישאים במחיר אטרקטיבי ובעסקאות הכל כלול. הקהל הצרכני מבין שבחודשי החורף ובחתונת חורף יש לו כלי משמעותי להוזיל את האירוע . גיל אשכנזי : "קמפיין חתונה ללא מע"מ הוא המשך ישיר של מדניות האוצר להוזיל לזוגות הצעירים את הדירות , אז לפני דירה יש חתונה ולמה שלא נעשה משהו טוב ? התמחור של החתונה הוא מדויק ואמיתי ,כל זוג יכול לבדוק את המחיר האמיתי של קסאנאדו בכל עונות השנה ולראות שאכן ההנחה היא אמתית ולא עם כוכביות והבטחות שווא" את הקמפיין תוביל חברת קליינטורה במדיות החברתיות בעיקר ובאתרים רלוונטיים בתחום החתונות .

 

קסאנאדו יצירתיות מנצחת

מתחם האירועים קסאנאדו ידוע בנועזות שלו ,במהלך השנים האחרונות סיפק הרבה דברים מעניינים ומוצרים ייחודיים לאירועים פרטיים . "חתונה בהגרלה " פרוייקט במהלכו נרשמו 55 זוגות להגרלה וזוג מדהים אחד זכה בחתונה ללא עלות. "מבשלים עם אמא" ,מוצר מיוחד מבית קסאנאדו ובו האמהות של החתן והכלה יכולות להגיע ולבשל מנה מהבית או להעביר מתכון לשף המקום ."חתונות ללא מע"מ" הנחה אמיתית של 18 אחוז בחתונות חורף 2015 "חבר מביא חבר " חלוקה של 250,000 ש"ח לזוגות המביאים את חבריהם להתחתן בקסאנדו. "חתונת המאה אלף" במסגרתה מקבלים חתונת חלומות הכוללת הכל ב 100,000 ש"ח ועוד.

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת