קליינטורה משנה כיוון בתחום האירועים

קליינטורה משנה כיוון האירועים ממש בקרוב

קליינטורה  בבעלות גיל אשכנזי מגדילה את סל הנכסים שלה עבור לקוחותיה עם הקמתם של שני אתרים בתחום האירועים הפרטי והעסקי.

בשנים האחרונות התחרות בשטחי הפרסום הנשתיים בענף האירועים נעשית לא הגיונית , האינדקסים הקיימים לטובת פרסום גני אירועים , מקומות לאירועים וספקים שונים נלחמים באמצעות הוזלת מחירים מה שגורם לעלייה מסיבית במספר הלקוחות בכל אינדקס. הגולש המחפש את מבוקשו באתרים אלו נתקל במאות מפרסמים ,באנרים, פופ אפים  ותוכן שיווקי המקשים מאד על הבנתו , כך לדברי גיל אשכנזי .

קליינטורה תעלה בחודש נובמבר 2014 , שני  אתרים בלעדיים שנבנו על ידיה במטרה לקדם את לקוחות החברה בשלב ראשון ולהביא לבידול משמעותי לאלו. מטרת האתרים אינה מסחרית אלא שיווקית – לאחד מאמץ אורגני אחד לקידום אלו בתוספת טכנולוגיה ותכנים עדכניים .

קליינטורה פלייסס
קליינטורה – אתר אירועים חדש ללקוחות החברה

 

ענף האירועים 2014

לקראת סוף השנה ניתן לראות בבירור כי התחרות הוכלת וגוברת ,למעלה מ 22 גני אירועים חדשים נבנו בשנת 2014 (נכון לאוקטובר) וכ 300 ספקים ונותני שירות חדשים הצטרפו לענף .

קליינטורה מבצעת מעקב שנתי צמוד על הקמתם של גני האירועים והאולמות החדשים וישנה מגמה ברורה של "שבירת תקרת הזכוכית " בענף זה . כ 700 גני אירועים ומקומות לאירועים פועלים בישראל. כאשר כ 40,000 זוגות נישאים בלבד בשנה ,יש לציין כי ההערכה היא שכ -30 אחוז מקרב הנרשמים ברבנות אינם בעלי יכולת כלכלית להפיק חתונה ממוצעת . לדעת גיל אשכנזי , המצב במחצית השנייה של 2015 יחריף ומקומות נוספים אומנם יפתחו אך לצידם נראה מקומות לאירועים הנסגרים מסיבות שונות .

העלייה בחומרי הגלם ב 3 שנים האחרונות והתחרות הכבדה אשר גרמה לירידת מחירים מביאה את השוק לקצה . הצרכנים חשים בירידה ובמצוקת גני האירועים והאולמות ולא ממהרים לסגור אירוע בזמן קצר . מנגד, מנסים בעלי אולמות שונים וגני אירועים למצוא פתרונות יצירתיים באמצעות חברות הפקה שונות אשר קמו לאחרונה ומשווקים באופן ישיר חתונות וכן באמצעות חברות לקידום אתרים המבטיחות להגדיל את נוכחות העסק ברשת ולייצר עבורו "לידים". בהעדר הבנה שיווקית ואנשי מקצוע יעילים נוסע השוק על מדרון חלקלק ומשומן והתוצאה העגומה לא תאחר לבוא .

 

הפתרון – שינוי מציאות קיימת

הפתרון לכאוס הגודל והולך ולתחרות המתחזקת הינו בהקמה של גוף מקצועי מהימן אשר מצד אחד יעניק סדר וארגון באמצעות כללים מסודרים ליצירת תחרות הוגנת ומצד שני יעניק לצרכן מוצר עם תג מחיר מסודר.

בימים אלו אנו שוקדים על ניסוח פורמט מקובל ועל גיוס של פעילים לטובת העניין ולייסוד ארגון ללא מטרות רווח שמטרתו כאמור לייצר מציאות חדשה .

 

 

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת