חדשנות עסקית- המפתח לצמיחת העסק

חדשנות עסקית היא ללא כל ספק אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים ביותר של כל עסק באשר הוא משום שעסק המקצה את המשאבים הנדרשים לצורך התחדשות תמידית ימצא את עצמו לעד בקדמת הבמה – דבר חשוב מאין כמוהו בעידן המודרני שבו הפיתוח המהפכני של היום עלול למצוא את עצמו בקלות בתהום הנשייה מחר. אז מדוע כדאי לכל עסק לאמץ את החדשנות העסקית כחלק בלתי נפרד מה-DNA  של החברה? התשובות – במאמר שלפניכם.

חדשנות עסקית

חדשנות עסקית, המפתח לתשואה ארוכת-טווח

אימוץ נורמות ונהלים פנים-חברתיים המטפחים ומקדמים בברכה חדשנות ארגונית הוא האמצעי שדרכו החברה תוכל להבטיח לעצמה הכנסות ניכרות בשורת הרווחים התחתונה לאורך זמן בטווח הארוך. הסיבה לכך היא שעסק השואף להמציא את עצמו מחדש כל העת, לעד יהיה המוביל בתחומו – וככזה הביקוש לשירותיו ומוצריו יהיה תמיד הגבוה ביותר.

מעצם טבעם, בני האדם נמשכים לחדשנות, לרעיונות הקרייאטיבים ביותר ולפיתוחים החדשים והאטרקטיביים ביותר – ומכאן שמי שכבר היה לקוח שלכם יעריך מאוד את העובדה שאתם עובדים קשה בלי לחדש ולהציע לו שיטות חדשות, מוצרים חדשים או שירותים חדשים, ומי שטרם נמנה על חוג לקוחותיכם, יקבל עליכם בוודאי המלצה מהלקוחות הקיימים שלכם.

חדשנות עסקית- להישאר רלוונטיים

אי-הוודאות היא הדבר הוודאי היחיד בסביבה העסקית של ימינו ומכאן שכל חברה חפצת חיים חייבת להמציא את עצמה מדי יום ביומו תוך הפנמת העובדה שלא לעולם חוסן משום שגם המודל העסקי שנראה בלתי פגיע היום – עלול להפוך ביום בהיר אחד לנחלת העבר.

לשם המחשה, נבחן את חברת הענק גוגל שהפכה בעיני רבים לפורצת הדרך הגדולה ביותר בעולם הדיגיטלי. לאורך שנים, המודל העסקי של גוגל סבב סביב הכנסות הפרסום שהניעו קמפיינים אשר נועדו לשפר את מיקומה של חברה זו או אחרת בתוצאות החיפוש של גוגל. ואולם, בשנים האחרונות, הבחינה החברה בירידה מסוימת בשיעור התשלום עבור כל הודעה ממומנת (CPC – COST PER CLICK) ומכאן שהיה עליה לפתח אפיקים חדשים ליצירת הכנסות – וזה בדיוק מה שקברניטי החברה החליטו לעשות.

כך, פיתחה גוגל למשל את שירות "גוגל שופינג אקספרס" המאפשר לצרכנים להזמין באופן מקוון מוצרים מסוימים – ולקבל אותם עוד באותו היום. פיתוח נוסף של גוגל אשר עשה לא מעט רעש חיובי הוא המכונית האוטונומית שמופעלת הלכה למעשה ללא נהג. כל זאת לפני שהזכרנו את ההשקעה של גוגל בחברת-בת העוסקת בפיתוח טכנולוגיות פורצות דרך למאבק בהזדקנות.

חדשנות עסקית- למשוך עובדים מוכשרים

לבסוף, חדשנות עסקית-ארגונית היא גם הדרך למשוך לחברתכם את העובדים המוכשרים והחרוצים ביותר משום שבדומה ללקוחות, גם העובדים מעוניינים לעבוד בחברות שעבורן ההתחדשות המתמדת היא בגדר קו מנחה.

חדשנות עסקית היא מגנט תעסוקתי משום שמרביתם המוחלט של העובדים רק חולמים על היום בו יקבלו את ההזדמנות לקחת חלק בפיתוח המוצר הגדול הבא שכל העולם ידבר עליו. היכולת לרשום את שמך בספרי ההיסטוריה בהיותך חלק מחברה שיוצרת את ההיסטוריה היא הזדמנות פז שאף אחד לא ירצה לוותר עליה. תשאלו את השותפים של צוקרברג.

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת