קליינטורה תנהל את מיתוג הקפטריות של Levi"s קפה

מיתוג הקפטריות של Levi"s קפה ע"י חברת קליינטורה

קליינטורה הוקמה על ידי גיל אשכנזי, תבצע את מיתוג הקפטריות של משפחת לוי ,תחת השם Levi"s קפה. רשת הקפטריות ממוקמות במכללות: רמת גן, רעננה, סמינר הקיבוצים ומיועדות לסטודנטים בשעות היום והערב . המיתוג יכלול עיצוב לוגו השראתי ומיתוג מוצרים : כוסות ,עמדות ,מפיות ,שילוט והכוונה , עיצוב תפריטים ועוד..

התאמת המיתוג לחזון העסקי של המשפחה

משפחת לוי, בעלי רשת הקפיטריות Levi"s קפה, הינה משפחה בעלת חזון מוגדר ומוסדר. אנו בקליינטורה רק עוקבים אחר החזון שלהם, ועושים את המיטב בכדי להגשים אותו על הצד הטוב ביותר. המיתוג של כלל המוצרים ברשת בתי הקפה יבוצע תוך כדי עבודה עם מגוון רחב של אנשי מקצוע מומחים מהצוות שלנו, אנשי פרסום ומיתוג, מעצבים, סוקרי דעת קהל ועוד. העבודה המשותפת של הצוות היא זו שמצליחה להביא את המיתוג להצלחה גבוהה ותצליח להתאים את המיתוג אל החזון של המשפחה, אל האופי של רשת בתי הקפה ואל קהל היעד הפוטנציאלי של הרשת.

החשיבות הגדולה של מיתוג נכון

אחד הנושאים החשובים ביותר ברשתות של מסעדות ובתי קפה הוא המיתוג. מיתוג נכון של הרשת ומיתוג של המוצרים השונים ברשת, יסייעו למיצוב הרשת בשוק ולהתמודדות טובה יותר שלה אל מול כלל המתחרים השונים. כמובן, בכדי להגיע למיתוג נכון ומקצועי, הצוות של חברת קליינטורה מבצע עבודות רבות כמו סקירת קהל היעד, סקירת המתחרים, הגדרת החזון העסקי בצורה מקצועית, הגדרה של אופי הרשת ועוד. כל העבודות הללו, המבוצעות עוד לפני תחילת העיצוב, מבטיחות כי המיתוג כולו יתאים לעסק בצורה מושלמת ויסייע למשפחה להתמודד היטב בשוק המזון הרווי במתחרים גדולים.

קליינטורה – הבחירה הנכונה

חברת קליינטורה, בראשות גיל אשכנזי, הינה חברה ותיקה מאוד בשוק. גיל אשכנזי עצמו הינו בעל ניסיון של למעלה מ20 שנה בניהול מכירות, פיתוח עסקי, תכנון אסטרטגי לעסקים ועוד והחברה ברשותו העניקה, ומעניקה, שירותים לעסקים המובילים את המשק בישראל. לכן, עבור בעלי רשת Levi"s קפה הבחירה בחברת קליינטורה לביצוע המיתוג של המותג הייתה בחירה ברורה מראש, ללא כל שאלה.

קליינטורה
חברת קליינטורה – שיווק דיגיטלית 

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת