תנו לקליינטורה לדאוג לכם: הכירו את תחום ניהול והשבחת המוניטין

Simferopol, Russia - July 9, 2014: Google biggest Internet search engine. Google.com domain was registered September 15, 1997.
מחפשים את עצמכם בגוגל ולא מרוצים מהתוצאות? יש מה לעשות. הכירו את התחום שיגרום לכם להיראות הכי טוב שאפשר בכל חיפוש

מתי לאחרונה בדקתם את הנראות שלכם ברשת? כמה באמת מחפשים אתכם ומה קורא הגולש על אודות העסק שלכם? אם קשה לכם לענות, זה בשבילכם: הכירו את קליינטורה, חברת הפרסום והשיווק הדיגיטלי, שבין שלל הפתרונות שלה ברשת, מציעה שירותי ניהול והשבחת מוניטין. כבר משנת 2010 קליינטורה עוסקת בתחום החשוב הזה, ועד היום זוהי אחת מההתמחויות הבולטות שלה. אז אם טרם יצא לכם לשמוע, עכשיו זה הזמן להכיר את אחד התחומים הכי חשובים בתחום המדיה הדיגיטלית.

בעולם בו כמעט כולנו מחפשים מידע על עסקים בגוגל, התוצאות הראשונות שעולות במנוע החיפוש הן בעלות חשיבות מכערת בהחלטה שלנו האם לבצע עסקה. גם אם הצלחתם להתברג בין התוצאות הראשונות, אין זה אומר שהתכנים שעולים יהיו לטעמכם: מספיקה ביקורת שלילית אחת או פרשייה לא נעימה אחת, וגוגל לא ישכח אותה במשך שנים.

אם אתם לא מרוצים ממה שעולה כשאתם מחפשים את עצמכם בגוגל, יש פתרון: ניהול מוניטין. בדיוק כשם ש-SEO יכול להעלות אתכם מעלה בחיפוש בגוגל, אסטרטגיית ניהול והשבחת המוניטין תוביל לכך שהאזכורים השליליים של העסק שלכם יידחקו מטה. במקום זאת, גוגל יציג תוכן מפרגן שיביא לכם לקוחות חדשים. כלומר, העוסקים במלאכה ישלבו בין אופטימיזציה ותוכן מותאם אישית שיציג אתכם במיטבכם.

"בניית מוניטין הינה אסטרטגיה בלעדית של חברת קליינטורה, המבדילה אותה משאר משרדי פרסום העוסקים בשיווק דיגיטלי גרידא", מבהיר גיל אשכנזי, מנכ"ל קליינטורה. "אנו בונים תכנית המעצימה את המותג ברשת, מגדילה את נפח הפרסומים שלו בצורה הנדסית בכל חודש, ומעניקה לו נראות, פנים וחזות ברשת"

"ניהול המוניטין נמדד בצורה חודשית על פי נפח החיפושים של המותג, הכניסות לאתרים ולנכסים הדיגיטליים ועוד. האמור מתבצע בשלל שיטות: כתבות, כתבות וידאו, יחסי ציבור ברשת, תוכן שיווקי נכון בנכסים, שיתופי פעולה אוף ליין ואון ליין, קידום אורגני ועוד".

מה כל זה אומר? שאתם לא צריכים להתייחס לתוצאות הראשונות בגוגל כגזירת שמיים. אתם לגמרי מוזמנים לסמוך על המומחים שלנו ולשנות אותן לטובתכם.

 

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת