קידום עסקים קטנים

קידום עסקים קטנים

קידום עסקים קטנים באמצעות השיטה לפרסום מבוסס תוצאות שבאמת עובדת, יכול להיות הרבה יותר יעיל ואפקטיבי עבורכם לעומת אפיקי הפרסום המסורתי. כך תעשו זאת נכון.

קידום עסקים קטנים באינטרנט

איך בונים מיתוג ואסטרטגיה לעסק? לאחר שבחרתם בלוגו לעסק, כמו גם הסלוגן אשר ילווה אתכם לאורך שנים רבות, תוכלו להתחיל להתעסק בשלב המהנה ביותר לצורך קצירת הפירות: קידום עסקים קטנים מבוסס תוצאות דרך ערוצי השיווק הדיגיטלי.

לכל עסק קטן תהיה אסטרטגיה בהתאמה אישית אליו. כך למשל, על מנת לבנות את המיתוג הנכון ביותר עבורו נצטרך לדעת מספר דברים:

  1. מה מוכר העסק (מוצר או שירות)?
  2. האם המוצר או השירות מתומחר מעל הממוצע או מתחת לממוצע (או בדיוק בממוצע)?
  3. האם מדובר בעסק אינטרנטי או בחנות פיזית?
  4. היכן העסק ממוקם?
  5. מיהו קהל היעד של המוצר או השירות של העסק?
  6. מהו המעמד החברתי של קהל הלקוחות של העסק?
  7. כמה שווה לך ליד?
  8. כמה שווה לך מכירה?

לאחר שנוכל לדעת את כל המידע הנראה לעיל (או לפחות חלקו) יהיה לנו הרבה יותר קל לבנות עבורך אסטרטגית שיווק דיגיטלית אשר תוכל לענות על כל הצרכים שלך ותעזור לך להגדיל את רווחיות העסק.

מיתוג עסקים קטנים הוא תהליך אשר מתחיל מעיצוב לוגו ובחירת סלוגן וממשיך משם לבניית אתר אינטרנט, עיצוב ובניית עמודי נחיתה, פתיחת דף עסקי בפייסבוק וניהולו ובמקרים מסוימים גם בפלטפורמות חברתיות אחרות כגון אינסטגרם, יוטיוב, לינקדין וכו'.

התפקיד של איש השיווק הוא לבנות עבורכם אסטרטגית שיווק מנצחת בדיגיטל אשר תעזור לכם למתג את העסק שלכם בדיוק לפי הצורך האישי והעסקי שלכם. לאחר מכן, לא יעבור זמן רב עד שנוכל לגדול ביחד וגם אתם תהפכו מעסק קטן אשר מייצר כמה מכירות בחודש למעצמה גדולה עם תקציב פרסום גדול יותר אשר מייצר נוכחות מלאה בכל ערוצי השיווק והמיתוג לעסקים.

מוכנים לצאת לדרך? אתם מוזמנים לפנות אל חברת קליינטורה המתמחה במיתוג עסקים שמוכר יותר ומייצר קהל לקוחות איכותי ורלוונטי לכל עסק שרק ירצה בכך.

למידע נוסף, התקשרו אלינו או השאירו פרטים באתר ונשמח לעמוד לרשותכם.

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת