ענף האירועים פרסום ורכש מדיה נכון

ענף האירועים – כל מה שרציתם לדעת

עלויות השיווק של ענף האירועים נעשות כבדות משנה לשנה. התחרות הגוברת בענף רק מעצימה אותן וחלק גדול מבעלי העסקים אינם מבינים עד הסוף את הניצול הנכון של המדיות השונות העומדות לרשותם.

חברת קליינטורה, ובראשה גיל אשכנזי, משיקה שירות חדש ומקצועי בתחום ניהול המדיה, רכש מדיה,  שירות שיחסוך כסף רב לעסקים ויסייע להגדלת לקוחות באופן שוטף.

 

עד כמה אתם באמת מבינים פרסום?

לא, רבותיי: גוגל ופייסבוק זה לא עולם הפרסום כולו, רק חלק ממנו. זה בסדר לא לדעת או לא להבין, זה בסדר לשאול את עצמכם איך עושים את זה נכון- וזה גם בסדר להזמין אנשי מקצוע המומחים בתחום שיעזרו לכם במשימה החיונית הזאת.

כיום, ענף האירועים שוכן בכאוס פרסומי מטורף, בו תקציבי השיווק עולים ללא יחס לכמות העבודה או הפוטנציאל. מקדמי אתרים רבים מעלים את מחירי הקמפיינים, אין בידול משמעותי לכל מותג ומותג ורובם, כך נראה, עובדים בשיטת העדר.

הגיע הזמן לעצור ולהקשיב. הקשיבו לנו.

 

בניית אסטרטגיית שיווק בענף האירועים

 

רכש מדיה השירות שלנו מציע:

  • אפיון קהלי יעד
  • אפיון גיאוגרפי ובדיקת פוטנציאל לקוחות ובתי אב על פי פילוח גיאוגרפי מדויק
  • מיקוד לקהלי יעד על פי גילאים וסטטוס
  • פריסת מדיה משולבת: דיגיטלי, כתובה, אלקטרונית
  • קריאייטיב והקמת קמפיינים מדויקים
  • הכנת תקציב שנתי על פי אופי העסק וגודלו

 

באילו מדיות אנו משתמשים:

  • אתר אינטרנט
  • קידום אורגני
  • גוגל מדיה
  • גוגל רה מרקטינג
  • פייסבוק
  • עיתונות כתובה
  • מגזינים מובילים
  • רדיו ותוכן שיווקי
  • בלוגים ופורטלים מקצועיים
  • קליינטורה- עולם העסקים של ענף האירועים
  • שיווק ויראלי
  • יוטיוב

 

תנו לנו בקליינטורה לעשות עסקים נכון ולמקד אתכם כך שתקבלו בדיוק את מה שאתם צריכים. ואתם יכולים רק להרוויח: החל ממיקוד רכש מדיה מדויק לקהל היעד שלכם (פרטי ועסקי), דרך חסכון בעלויות השנתיות ועד להבנת עולם הפרסום בעצמכם מתוך עבודתנו המשותפת.

 

 

PartnerBadge-Horizontal

 

 

 

 

 

_

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת