גן האירועים שלכם יודה לכם: מה חשוב לדעת בדרך לפרסום גני אירועים

young wedding couple kissing and holding heart with just married inscription
האם אתם מקבלים תמורה לאגרה, מה רמת הידע של איש הפרסום בתחום האירועים, ומה המסר אותו אתם רוצים להעביר: קבלו כמה נקודות למחשבה שאסור לכם לפספס בדרך לפרסום הגן שלכם

אם אתם עוסקים בענף האירועים, אנחנו ודאי לא צריכים לספר לכם על המגמה שאתם מכירים היטב: בכל פעם שבה אתם פותחים את הפייסבוק אתם נתקלים בשלל מודעות לגני אירועים, אותו דבר גם באינסטגרם, וגם בגלישה תמימה באתרים רגילים אתם זוכים לביקורם של באנרים מהענף. אם אתם רוצים לקדם עניינים בעבור גן האירועים שלכם ולהיות באותם מקומות גם אתם, קבלו כמה סעיפים קריטיים שתצטרכו להכיר בנושא:

כמה זה עולה לנו?

אם כבר יצא לכם להיפגש עם אנשי פרסום ושיווק, ודאי נזרקו לאוויר סכומים של אלפי שקלים שמיועדים לפרסום ממומן בסושיאל. מן הסתם, פרסום עולה כסף, לא משנה אם מדובר באונליין או אופליין. נשאלת השאלה – כמה זה משתלם וכמה תמורה לאגרה אתם מקבלים? פרסום גני אירועים, כמו כל פרסום אחר, הוא שאלה של השקעה. אם ההוצאה תחזיר את עצמה, או ליתר דיוק, תחזיר את עצמה פי כמה וכמה, גם הוצאה של אלפי שקלים (שעשויה להרתיע את חלקנו) תשתלם בהחלט.

פרסום גני אירועים עושים רק אצל מומחים לענף

יש אינפלציה מטורפת במספר מומחי הדיגיטל. אם לפני 6-7 שנים היה מדובר במספר משרדים בלבד, היום יש מאות על גבי מאות של משרדים קטנים, וגם אנשים בודדים שעובדים באופן עצמאי מציעים את שירותם. כמובן אין בהם כל פסול, אבל כמו שאומרים "לדרבי חוקים משלו", כך גם לענף האירועים חוקים משלו. אין תחליף לידע ולהיכרות עם הענף הספציפי הזה, וזה משהו שרק מעטים מציעים גיל אשכנזי וקליינטורה הוא אחד מהמעטים הללו, והוא יודע כיצד להתנסח בכל מודעה, כיצד לבנות קהלים וכיצד להגיע לזוגות המתעניינים בצורה הכי יעילה שיש.

ההשקעה מחזירה את עצמה, זה בטוח

מה בעצם המסר?

מי כמוכם יודע, יש מאות גני אירועים בארץ, ובערים מסוימות תמצאו עשרות על גבי עשרות של גני אירועים. אז איך מתבלטים בענף הרווי וגורמים לזוגות להבין שלגן האירועים שלכם יש משהו שאין לאחרים? איך יש למתג? אילו מסרים יש להעביר? ללכת על נימה רשמית ומעונבת? אולי בכלל לדבר בצורה כיפית, סלנגית וקולחת? להתנסח בצורה טרנדית או לשדר משהו יותר על זמני? למומחים בענף פרסום גני האירועים יש את כל התשובות בשבילכם.

 

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת