מיתוג גני אירועים- האריזה, החשיבה, הסיבות

70701609_2701402253274442_4151925222682918912_o
אז גן האירועים שעליו חלמתם הפך מחלום למציאות, והפתיחה מתקרבת בצעדי ענק. נשאלת השאלה, איך תגרמו לו לבלוט בין ההיצע האדיר? התשובה – מיתוג, מיתוג ועוד מיתוג. כל מה שרציתם לדעת על מיתוג גני אירועים ולא העזתם לשאול

כאנשי ענף האירועים, מי כמוכם מודע למגמות החמות של התקופה. מהו הסגנון הארכיטקטוני הכי נכון של הרגע, כזה שיגרום לזוגות להרגיש כאילו הם נמצאים בתוך מגזין עיצוב פנים סופר טרנדי. מהם הפסיליטיז של הזוגות מפנטזים עליהם, מבריכות ומזרקות בגן תחת כיפת השמיים ועד מטבח פתוח בקבלת הפנים או במנה העיקרית. מהי רמת השירות שאליה יש לשאוף. באופן כללי – מה הזוגות רוצים. אם ככה, איך משקפים את כל הטוב הזה מהפנים החוצה? כאן נכנס לתמונה אלמנט מיתוג גני האירועים, עניין סופר חשוב ששווה כל שקל. אם אתם עדיין מתלבטים, קבלו את הסיבות למה זאת אחת ההשקעות החשובות שתעשו.

מיתוג גני אירועים? לזה מתכוונים כשאומרים "התוכן הוא המלך"

הקלישאה "התוכן הוא המלך" מוכרת לכל איש פרסום, עיתונות או דיגיטל. אם נשתמש במונח בהשאלה לענף האירועים, המיתוג הוא ההזדמנות לתת לתוכן לדבר, להעשיר ולהכניס עניין לגן שלכם. זאת ההזמנות שלכם לצקת תוכן נוסף, להכניס אופי, אישיות וטעם נוסף לגן האירועים שלכם, במטרה להפוך אותם לזכירים יותר, במיוחד בעידן הנוכחי כשהצרכן מוצף בתוכן. כלומר, במילים אחרות, לגרום לקהל הפוטנציאלי שלכם, שרואה כל כך הרבה פרסום ותוכן, לא לשכוח דווקא את גן האירועים שלכם וכתוצאה מכך לזכות בחשיפה, הכרה ולידים.

מיתוג גני אירועים - קליינטורה עבור אדאו
מיתוג? זה אל"ף-בי"ת לפרסום מוצלח. כך זה נראה במתחם האירועים אדאו. צילום: אלירן לוק

אתם לא לבד במערכה – מיתוג גני אירועים כאמצעי לבלוט

מי כמוכם יודעים – התחרות בענף האירועים כל כך עזה, ונדמה שראינו כבר הכל, והדרך היחידה להשתלב בשוק ולהוביל אותו היא להמציא את הגלגל. אם כך, אתם צריכים לדבר בשפה שעוד לא דיברו בה, להכניס יצירתיות, מעוף ומקוריות ולגרום למי שנחשף אליכם לגלות עניין, כבר מהשלב בו הוא במקרה רואה פרסום שלכם בפיד הפייסבוק או כשהוא נכנס לאתר האינטרנט שלכם בפעם הראשונה. המיתוג צריך להיות אסתטי, נעים לעין, ולשדר "אנחנו מבינים עניין, יש לנו זיקה לאסתטיקה ומכאן גם בגן עצמו תוכלו להרגיש את זה". הוא צריך להעביר היטב את המסר, לקלוע לאופי ולמהות של גן האירועים, והכי חשוב – לפתוח את התיאבון של מי שנתקל בו, לגרום לו לחשוב "יש עוד מה לגלות". במילים אחרות – אל תוותרו על השקעה במיתוג גני אירועים, ורצוי שתתנו למומחה לעשות זאת.

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת