לפני המודעות, לפני הקמפיינים ולפני הכל: הקדישו רגע למחשבה על מיתוג אולם אירועים

Shot of a arrow directing guest to the wedding reception
החלום לפתוח אולם אירועים קורם עור וגידים והפתיחה מתחילה להתקרב? מזל טוב! רגע לפני, אל תוותרו על מחשבה מעמיקה על המיתוג של אולם האירועים שלכם. זה ישתלם לכם

חשבו לרגע על המותגים הגדולים בעולם: פייסבוק, נייק, אפל, איקאה, קוקה קולה, מקדונלד'ס. לפני הפרסומות ולפני הקמפיינים שהם עושים, חשוב לשים לב לכף יש להם ערכי מותג שמלווים אותם, לעתים במשך עשורים. הלוגו באסתטיקה מוגדרת (ועמו לרוב פונט שמזוהה רק איתם), הצבעוניות הספציפית שמזהה אותם, הסלוגן שכל כך מזוהה איתם. זהו המיתוג. מדובר בעניין חשוב לא פחות מאשר פרסומת מסוימת, קמפיין נקודתי או מוצר חדש שהם משיקים. מדובר ברוח החיה של המותג, ב-DNA שלו. אם אתם מגבשים זהות לאולם האירועים שלכם, אחרי חדושים של השקעה, אל תהססו לחשוב על מיתוג אולם האירועים שלכם. המחשבה הזאת תשתלם לכם.

מיתוג אולם אירועים – מתחילים מההתחלה

במקרים לא מעטים, לאולם האירועים המתהווה אין אפילו שם. איך יוצרים שם שישדר את המסר הנכון, יוביל את הלקוחות הפוטנציאליים לעולמות התוכן הנכונים, יהיה קליט ויתגלגל על הלשון? הלאה ללוגו – איך יוצרים לוגו שיהיה זכיר ולא גנרי, שיהיה אסתטי, שישדר "כאן ועכשיו" אבל גם ייתן פתח לרענון בשנים שעוד יבואו (בעזרת השם)? איך בוחרים פלטת צבעים שתהיה מזוהה עם אולם האירועים? אילו פריטים נוספים יש למתג – משילוט ההכוונה ועד הלוגו שמתנוסס במקומות אסטרטגיים ברחבי האולם? כל כך הרבה שאלות, ואת התשובות מחזיק מי שיודע דבר או שניים על מיתוג אולם אירועים. כלומר, מי שכבר מיתג בהצלחה כמה וכמה אולמות אירועים, יודע מה הדגשים, מה עובד, מה הקהל רוצה, ובאותה נשימה, גם מה הוא ממש לא רוצה.

ממש לא פרט קטן

אז איך נראה תהליך העבודה בכל מה שקשור למיתוג האולם?

באופן טבעי, הכל מתחיל בשיחה מעמיקה ורצינית של מי שאחראי על המיתוג עם הצוות של אולם האירועים. מי הם? מה הרקע שלהם? מה החזון שלהם לעסק? מי קהל היעד? יש להגיע להסכמה ולמיתוג שמקובל על כולם, שכן מדובר בעניין שאמור להחזיק במשך זמן לא קצר. אחרי זה, צריך לוודא שהכל עובד, הכל מעוצב עד הרמות הגבוהות ביותר ובשיא המקצועיות. מכאן, אפשר להתחיל להתקדם. יש חוט שדרה, יש חוליה מקשרת. יש לאולם האירועים אופי, סטייל וטעם. ככה מתחילים במלאכת השיווק.

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת