|הבלוג שלנו

אקסודיה תל אביב | השבחת מוניטין | קליינטורה

אקסודיה תל אביב

חברת קליינטורה בבעלות גיל אשכנזי קיבלה לידה את ניהול והשבחת המוניטין של מרכז האירועים אקסודיה בתל אביב.
מתן גל, מבעלי חברת לה פמילה העוסקת בשרותי ארוח וקייטרינג ובעלת המתחם גרינפלד בגעש ,רכש את זכויות הניהול של אקסודיה תל אביב
ומתכנן להביא את המקום לפסגת האירועים בישראל.
קליינטורה העוסקת בליווי מקצועי והשבחת עסקים בתחום האירועים והמסעדות תייעץ לקבוצה בכל הקשור בניהול השיווק ,מכירות, ניו מדיה וליווי הבעלים להגשמת
החזון הכלכלי.
אקסודיה הינו מתחם אירועים וותיק השוכן בצפון תל אביב ובעל מקום אסטרטגי . במקום נערכים אירועים פרטיים ועיסקיים באולמות המאכלסים 100-400 מוזמנים

אקסודיה תל אביב הינו מתחם אירועים וותיק בצפון תל אביב שעבר מספר בעלים בגלגולים שונים . אקסודיה נחשב כמקום אסטרטגי לאירועים בתל אביב ובסמוך כל צירי התנועה הראשיים

את אקסודיה תל אביב ניתן לאפיין כמקום אורבני המעניק לאורחים חווית אירוח המושתת על הקולינריה של קבוצת לה פמיליה ,מתן גל

 

 Aksodih Tel Aviv Events

אקסודיה תל אביב אירועים

קרא עוד

הקמת מסעדות

חברת קליינטורה מעניקה בית ובו מכלול המוצרים הנדרשים להקמת מסעדות מא' עד ת'- בחברה מחלקות שונות למתן שירות כולל, לחסכון בזמן ובכסף.

הקמת מסעדות

ענף המסעדות בישראל נחשב כלא יציב בשל רמות סיכון גבוהות של הענף. בשל כך אנו רואים מגמה מתמשכת של זכייניות ורשתות המעניקות סל מוצרים לזכיין ופותרות נושאים ומרכיבים עימם היה הזכיין אמור להתמודד.
יחד עם זאת החלום של מסעדן מתחיל או קיים הוא לממש את הדבר הבא: מסעדה אליה מגיעים קהלים רבים וקביעת החלום כמסעדה מובילה.
בישראל יש מספר מסעדות אשר נחשבות כמובילות ומיוחדות , אך מולם מסעדות נוספות שאינן מצליחות לממש את הפוטנציאל הקיים שלהם.
הקמת מסעדה טומנת בחובה חשיבה מעמיקה אל מול קהלי יעד מגוונים (בשונה מגן אירועים).

קרא עוד

הקמת מסעדה | קליינטורה | גיל אשכנזי

טיפים ועצות איך לפתוח מסעדה ולהישאר בחיים. מאת גיל אשכנזי, קליינטורה

רגע לפני שאתם מנסים לכבוש את הפסגה, הידעתם כמה כסף ומהי העלות לפתיחת מסעדה בישראל ? ענף המסעדות בישראל הוא מהקשים בארץ: הבנקים לא מפרגנים, המימון הקשה להשגה, בשטח יש עודף מתחרים וחטא הגאווה של שפים ומסעדנים מביאים לסגירות של מסעדות לצד פתיחות מצומצמות.

מטרת הכתבה לא להפחיד ולתת רשימת מכולת של המסעדות שנסגרו בשנתיים האחרונות בארץ או נפתחו, אלא להביא לידיעת אלו המעוניינים להיכנס להרפתקה כמה תובנות חשובות לפני שהולכים על הקמת מסעדה, בית קפה או בר.

שאלות שכל בעל מסעדה/בית קפה מתחיל צריך לשאול את עצמו הן:

· כמה עולה לפתוח מסעדה?
· מהי העלות לפתיחת בית קפה?
· האם כדאי ללכת על קונספט כשר? חלבי? בשרי? פירות ים?
· איך ניתן להחזיר באמת השקעות כבדות במסעדות?

עבדכם, גיל אשכנזי מסתובב כבר שנים רבות בענף האירועים והמסעדות בישראל, מקים, מייעץ, מלווה, משביח ומקדם עשרות רבות של עסקים בתחומים אלו. הניסיון שלי מתובל בהצלחות רבות של אנשי עסקים, לצד נפילות לא פשוטות החל משנת 2002 ועד לרגע כתיבת הכתבה.

נקודת ההנחה היא שאנחנו אוהבים אוכל. נקודה. ואיך זה מתגלגל? אנחנו אוהבים לצאת, לאכול, לשתות ובעיקרה ליהנות. חברים מספרים לנו על מסעדה מגניבה ומיוחדת ואנחנו שם, גיא פינס משדר כתבה על מסעדה נוצצת אנו מגששים ורוצים ללכת, פרסום מדליק ומבצע של מסעדה מובילה מביא אותנו מיד לשם.

עשרות סוגים וקונספטים מרכיבים את ענף המסעדות בישראל, ממש כמו הריחות והחושים שלנו. המרקם הגדול ביותר שייך כמובן לרשתות שלכל אחת מהן מאות סניפים הפרוסים במדינה (וכאן יש ויכוח אם בית קפה זה מסעדה). בנוסף, מאות מסעדות שונות כל אחת מהשנייה בגיוון, בחשיבה ובטעמים שלה.

נכנסתם להרפתקה – מה עכשיו?

כללי זהב לעסקן המתחיל

לוקיישן – טרם פתיחת מסעדה, בית קפה או בר – אתרו לוקיישן שיש בו תנועה ופוטנציאל .לאחרונה פנתה אלי בעלת מסעדה בראשון לציון שפתחה באזור תעשיה מסעדה בשרית, כשבשעה חמש אין לה כבר עם מי לדבר!

מיתוג – משרד מיתוג יכול אולי לתת לכם ניראות מדליקה, אבל זה לא מספיק. חשוב לבצע מכלול רחב של פעולות על מנת להבין מי הקהל שלכם? מהם הגילאים? אזורים גיאוגרפים? למי אתם בדיוק פונים ?נשים? גברים? מבוגרים? לא מעט מסעדות נסגרו בתום שנתיים פעילות כי לא ידוע לכוון ולהבין בדיוק מי הקהל שלכם והאם הקונספט מתאים לקהל זה

קונספט- חשבתם על קונספט ואתם בטוחים בו ?- רגע! לא כל מה שנראה לכם ולאלו שהולכים עמכם הוא הקונספט המנצח. קליינטורה מציעה תמיד לבנות קבוצת מיקוד המורכבת מהגילאים של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. תנו להם לחשוב ולהביע דעה על הקונספט, הטעמים, הריחות .

השגתם מימון מתאים להקמת מסעדה? יופי, רק תוסיפו עוד 30 אחוז לפחות להוצאות בלתי צפויות וזאת בהנחה שבניתם תוכנית עסקית רחבה ומקיפה.

לא חייבים לקנות חדש – מקררים, גרילרים, מנדפים ושלל אוצרות ניתן להשיג במצב מצוין, אך משומש. לצערי בכל שנה נסגרות מסעדות שהשקיעו הון עתק בקניית ציוד והוא נמצא באתרים השונים העוסקים במכירה של ציוד או אצל הציידים בשוק הפשפשים.

הכל אודות שיווק – לא זזים, לא פותחים דלת בלי תוכנית שיווק אסטרטגית לקידום המסעדה. זו תוכנית הכוללת את כל מה שצריך להביא קליינטים והרבה! מאד חשוב בתכנון המקדים לחשוב על אירועים. אירועים מייצרים הכנסה בטוחה ונמצאת ברוב המקרים זמינה וקלה לשיווק .

לסיכום, אל תזוזו בלי תוכנית כוללת של כל האמור. רגע לפני חיפוש הלוקשיין, חפשו חברה אמינה ובעלת נסיון בכל הנושאים שהוזכרו שתתן לכם ליווי מקצועי בכל שלב ושלב.

עוד על איך אנחנו משבחים עסקים בעמוד הפייסבוק של קליינטורה-

https://www.facebook.com/clientura

קרא עוד

גיל אשכנזי | יחסי ציבור לעסקים קטנים

יחסי ציבור לעסקים קטנים

עוד נגיע לכותרות מה חשוב שתדעו ואיך תוכלו לקדם את העסק בתקשורת עם תקציב נמוך? עצות וטיפים משלושה משרדי יחסי ציבור המתמחים בפעילות לקידום עסקים קטנים.

מאת: גיל אשכנזי, קרן מסילתי
בישראל חצי מיליון עסקים קטנים ובינוניים הרוצים לקדם את עסקיהם, כולם רוצים לקרוא על העסק שלהם בעיתון, לראות את עצמם בטלוויזיה ולהפוך לאייטם הכי לוהט בתקשורת. אחת הדרכים המקצועיות לעשות זאת, היא באמצעות יחסי ציבור.
"השאלה הראשונה שצריכה להישאל, במקרה ואתם רוצים לייחצן את העסק שלכם, היא מה אתם מצפים מיחסי הציבור? אומרת לי טורסטון עדני משירון יחסי ציבור. "פעולות יחסי הציבור נועדו לשרת את מטרות ויעדי החברה, ומכאן להיות כפופים להן. כל הפעילות מכאן ואילך צריכות להיות מתוכננות. יחסי ציבור לא מתוכננים, העובדים בשיטת ה"שליפות" יכולים לגרום יותר נזק מאשר תועלת".
כללי המשחק- "תקופת זמן ריאלית"
חשוב לזכור כי יחסי ציבור, לא רק מסייעים לעסקים להגיע לעיתון, אלא גם עוזרים בבניית מותג, העלאת מודעות למוצרי החברה ושירותיה, העברת מסרים, קשרי לקוח-קהילה, הגדלת מכירות, טיפוח גאוות יחידה, טיפול במשברים ועוד. מדובר בדיאלוג מתוכנן וממושך בין העסק או הארגון לקהל המטרה שלו תכנונו חשוב מאד על מנת לבדוק לאן העסק רוצה להגיע: מהן המטרות ויעדי פעילות יחסי הציבור? מי קהל היעד? איך מתכוננים לעשות זאת? וכמובן באילו אמצעי תקשורת רוצים להשתמש?


קרא עוד

קליינטורה: על החברה ואיך הכל התחיל….

קליינטורה – גיל אשכנזי

שנות ניסיון בענף האירועים הביאו את גיל אשכנזי, מאנשי השיווק, המכירות והפיתוח העסקי המנוסים והמוערכים ביותר בענף להקים את חברת קליינטורה. חברה קליינטורה קיבלה את שמה בעקבות שנים של יחסים עסקיים פוריים עם לקוחות חברת גיל אשכנזי. החברה שמה במרכז את הלקוח ואת העסק שלה ומתמקדת במעשים ולאו בתיאוריות ומכאן שמה המיוחד. רוצים לשמוע עוד?

קרא עוד