|הבלוג שלנו

מיתוג עסקי

מיתוג עסקי – הטיפים של חברת קליינטורה

ענף האירועים והמסעדות, לצד עסקים רבים בתחומים שונים, מתקיים תחת תחרות מתמדת, המצריכה מיתוג עסקי ייחודי ומבדל לעסקים בהקמה והן לעסקים קיימים לצורך המשך פעילותם הרווחית. חברת קליינטורה, גיל אשכנזי פועלת למיצוב נכון של העסק אשר יעזור לבידול המותג משאר מתחריו אל מול קהלי היעד אליהם הוא פונה.

תהליך מיתוג העסקי הוא תהליך מורכב שבסופו נוצרת הזהות של המותג. אותה זהות אשר עשויה לתת לעסק חדש או קיים לאפיקים חדשים ותפיסה תדמיתית.

תהליך מיתוג עסקי נכון לפי קליינטורה, גיל אשכנזי כולל

• מחקרי שוק מקיפים אודות מוצרים דומים וקונספטים זהים וזאת על מנת לייצר בידול משמעותי.

• קבוצות מיקוד המסייעות רבות ליצירת ובנייה של המוצר והמיתוג.

• מחקר ומידענות ברשת בארץ ובחו"ל לבדיקת מתחרים, התכנות ואף רעיונות חדשים.

בתום הבדיקה והחשיבה אנו מתפנים לבנייה של המותג על מנת שייתפס כזכיר, בעל בידול משמעותי, אמין עם מעטפת של חדשנות.

Branding your business

מיתוג עסקי לעסקים קיימים

הקמתם של גני אירועים ואולמות בהשקעות של מיליוני שקלים, לצד מסעדות חדשות בהן מושקעים סכומי עתק, ללא עזרה בחברה מקצועית עשויה להערים קשיים רבים לצורך מיתוג עסקי כגון: אי בידול, טשטוש בקרב הצרכנים, מותג לא בעל ערך נתפס ועוד.

החשיבות העיקרית של בניית המותג הינה נגזרת של מיצובו. מיצוב נכון יעזור לבידול המותג משאר מתחריו אל מול קהלי היעד אליהם הוא פונה.

מחקרים מראים כי הצרכנים לא תמיד חשים בהבדל בין מותג אחד למשנהו או בין מוצר מסוים למוצר דומה, ההתנהגות הצרכנית כיום מורכבת ביותר ולכן יש חשיבות עליונה לבנות את תהליך המיתוג העסקי בצורה נכונה, שכן היא זו שתוביל להצלחה או חלילה לכישלון.

תהליך מיתוג העסקי או בשמו Branding הוא תהליך מורכב שבסופו נוצרת הזהות של המותג. אותה זהות אשר עשויה לתת לעסק חדש או קיים אפיקים חדשים ותפיסה תדמיתית.

קרא עוד

הקמת אולם אירועים

הקמת אולם אירועים

בשנת 95 סומנה המהפכה: הקמתם אולמות אירועים רבים והדחתם של אולמות האירועים השונים.

הקמת אולם אירועים הובילה גם לחקיקה ולאכיפה של גני אירועים בעלי רישיונות עסק, כך שבמהלך שנים אלו היינו עדים לסגירתם של רבים מאלו.

ענף האירועים במגמת צמיחה הן במספר החתונות, הן בהקמת אולמות אירועים ואולמות ובהחלט בהשקעות הגדולות באלו.

בחמש השנים האחרונות אנו עדים להקמת אולמות אירועים בהשקעות הנעות סביב 30 מיליון ₪ תוך שימוש במיטב האדריכלים, מעצבים ספקים על מנת לממש את הפוטנציאל.

האם זה מספיק? האם בכסף באמת ניתן להגשים את החלום של היזמים והלקוחות? פתרון ותשובה לשאלה זו אך ורק על ציר הזמן.

החל משנת 2011 וכאסטרטגיה, חברת קליינטורה מקימה יחדיו עם יזמים גני אירועים או משלב החזון והחלום או משלב התכנון הקיים כבר על ידי האדריכל.

חברתנו מציגה למעשה מגוון משולב של פתרונות בבית אחד ותחת מטרייה אחת ללא שימוש במיקור חוץ ובאחריות מלאה.

באמצעותנו ניתן לחסוך כסף רב, שכן הליווי ההתחלתי מאפשר לנו לעמוד על דיוקם של דברים, לנטרל בעיות וחשיבה לא מותאמת, ולהתאים מקום לקהל היעד הן הפרטי והן העסקי.

Establishment Ballroom in israel

מה כוללת הקמת אולמות אירועים?

• אסטרטגיה שיווקית כוללת של הקמת אולם אירועים תוך ליווי הלקוח עם אדריכל המקום או באמצעותנו.

• הקמת אולם אירועים תוך בניית קונספט וחזון למקום, עם שימוש בידע וכלים שנאספו מניסיון רב שנים בענף.

• בנייה וניהול של מוניטין תוך שימוש באסטרטגיות בלעדיות מוכחות של הקמת אולם אירועים.

• מיתוג ונראות, שפה תקשורתית.

• תכנון נכון של מדיה המונע הוצאות רבות ומיותרות.

• דיגיטל- אפיון ובנייה של אתר אינטרנט, רשתות חברתיות, בלוג.

• ייעוץ וליווי אנשי מכירות והטמעתם נכונה בתפקיד במסגרת תהליך הקמת אולם אירועים.

• פתיחת ערוצי תקשורת אל מול הקהילה העסקית (אירועים עסקיים).

קרא עוד

הקמת בית קפה

הקמת בית קפה – הקמת בתי קפה | המדריך של קליינטורה

הקמת בית קפה מתחילה כחלום המתגלגל בראשו של בעל עסק שיש לו כיוון מסוים ומטרה לאיך המקום ייראה, מה יגישו בו וכמובן כמה כסף הוא יכניס לבעליו.

שחקנים רבים בשוק צפוף גורמים להצפה של מידע בתחום של הקמת בית קפה ובכך לאובדן העסקים בזיכרונם של קהלי היעד. הקמת בית קפה  הקיימות בישראל סובלות מעצירה בהכנסות מצד אחד ועלייה של חומרי הגלם. מצד שני, שילוב של אלו גורם לעצירה בפיתוח של העסק וכמובן בעיסוק בעל המסעדה או השותפים בהישרדות.

Establishing a coffee house

הקמת בית קפה

מה אנו בקליינטורה מציעים רגע לפני הקמת בית קפה?

•           לוקיישן- חשיבות עליונה באיתור המיקום המתאים של הקמת בית קפה.

•           עזרה בליווי אדריכלי.

•           בניית קונספט קולינרי- מה אתם רוצים להגיש? במה אתם שונים מאחרים?

•           בניית קבוצות מיקוד- לקבלת אישור על הטעמים המובנים להקמת בית קפה – פרט חשוב לפני פתיחה.

•           בניית תוכנית אסטרטגית ליצירת בידול ממתחרים סביבתיים וארציים.

•           ניהול מוניטין חיובי ברשת- תזכורים חיוביים ברשת תוך שימוש בכלים מתקדמים.

•           מיתוג- לוגו, קונספט גרפי, תפריטים, נראות המסעדה.

•           דיגיטל- בניית אתרי תדמית הכוללים צילומי HD מתקדמים, סרטוני תדמית, הקמה וניהול של הרשתות החברתיות כולן.

•           בלוג-בלוג קולינרי בלעדי של בית הקפה וניהול יומי שוטף.

•           פיתוח עסקי לתחום האירועים – תכנון אירועים פרטיים ועסקיים במקום.

הקמת בתי קפה – החזון של קליינטורה

הקמת בתי קפה בישראל נכללת במסגרת ענפי השירות הלא יציבים בשל רמות סיכון גבוהות של הענף.

בשל כך אנו רואים מגמה מתמשכת של זכייניות ורשתות המעניקות סל מוצרים לזכיין ופותרות נושאים ומרכיבים עימם היה הזכיין אמור להתמודד.

יחד עם זאת החלום של הקמת בתי קפה מתחיל או קיים הוא לממש את הדבר הבא: מסעדה אליה מגיעים קהלים רבים וקביעת החלום כמסעדה מובילה.

בישראל יש מספר בתי קפה הנחשבים למובילים ומיוחדים , בתהליך הקמת בתי קפה ישנם רבים שאינם מצליחים לממש את הפוטנציאל הקיים שלהם, ולכן הקמת בתי קפה מצריכה חשיבה מעמיקה אל מול קהלי יעד מגוונים.

אז החלום שלכם הוא הקמת בית קפה? בטח מכל כיוון מפחידים אתכם שמצב העסקים הקטנים בישראל הוא בעייתי ועליכם לחשוב טוב טוב האם הקמת בית קפה היא הצעד הנכון בשבילכם.

המספרים מספרים שאכן הקמת בית קפה נחשבת סיכון שכן בענף המזון והמשקאות קשה לשרוד יותר מחמש שנים ולכן הקמת בית קפה היא ריסקית מהבחינה הזו.

אבל, ויש כאן אבל גדול. עליכם לקחת בחשבון שמצד שני יש גם הרבה בתי קפה ששורדים ומצליחים להרוויח גם לאורך שנים. מה שמיוחד בהם הוא שבעליהם לצורך הקמת בית קפה לקחו בחשבון את כל המרכיבים שעלולים לגרום לבעיות בעסק במהלך הדרך ותיכננו נכון את העסק החדש.

כשמקימים בית קפה צריך לקחת בחשבון שעלויות ההקמה הן גבוהות וכוללות שיפוצים מבניים במטרה להתאים אותו למבנה שבחרתם ולקבל את כל האישורים הנדרשים. כמו כן עליכם לקחת בחשבון הוצאה עבור אדריכל או אדריכלית שתתכנן מתחם מעוצב ומפנק שיזמין את הקהל אליו, כי אין כמו רושם ראשוני. לבסוף מה שקובע הוא כמות ההכנסות ומספר הלקוחות שפוקדים את בית הקפה. אם ההכנסות שלכם מספיק גבוהות תוכלו לעמוד בהוצאות הגבוהות של העסק הכוללות תשלום לספקים שונים וכדומה.

עסקי בתי הקפה מפתים מאד, וישנם רבים שמקימים מקומות חדשים ללא ניסיון או תחקיר או עזרה מגורמים מקצועיים וחכן סובלים הפסדים גבוהים. ולכן, כדי למנוע מצבים של הפסדים גבוהים ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון לפני שיוצאים לדרך.

יכולת מקצועית. נכון שאם אתם מקימים בית קפה זה לא בהכרח אומר שאתם צריכים לדעת להכין כריכים, סלטים או אפילו קפה, אבל אתם כן צריכים לזהות ולגייס עובדים מקצועיים ואיכותיים וכמובן נאמנים שידעו לתפעל את המקום. בדומה לנושא התפעולי, גם בנושא הניהולי כדאי לקחת עזרה כדי לעשות את הכל נכון.

תקציב. לאחר שכבר החלטתם על מיקום ולקחתם עזרה מקצועית, יש לבנות תקציב, מפורט כמה שיותר, להקמת העסק. גם בתחום הזה כדאי להעסיק בעל מקצוע שתפקידו לארגן עבורכם את על ההוצאות וההכנסות בניהם שכר דירה, חשמל וארנונה, כלכלה והוצאות נוספות. אחת המטרות העיקריות של התקציב, הינו בחינת האפשרויות למימונו, אם בדרך של הון עצמי או בדרך של הלוואה בנקאית.

לסיכום, ככל שתכירו יותר סיכונים בעסק החדש שלכם תוכלו לתקן אותם ולהתקדם קדימה עם בית הקפה החדש שלכם!

קרא עוד

מיתוג מסעדות

מיתוג מסעדה – הקמת מסעדה – קליינטורה

ענף המסעדות בישראל הוא מהקשים בארץ: הבנקים לא מפרגנים, המימון הקשה להשגה, בשטח יש עודף מתחרים וחטא הגאווה של שפים ומסעדנים מביאים לסגירות של מסעדות לצד פתיחות מצומצמות. אז רגע לפני שאתם מנסים להיכנס לתחום הקמת מסעדה האם אתם יודעים כמה כסף ומהי העלות לפתיחת מסעדה בישראל?

Branding Restaurants, מיתוג מסעדה

חברת קליינטורה עוסקת מזה שנים בתחום מיתוג מסעדות בישראל ולאלו המעוניינים להיכנס להרפתקה, קבלו כמה תובנות חשובות לפני שהולכים על הקמת מסעדה, בית קפה או בר.

שאלות שכל בעל מסעדה/בית קפה מתחיל צריך לשאול את עצמו רגע לפני הקמת מסעדה הן:

•           כמה עולה לפתוח מסעדה?

•           מהי העלות לפתיחת בית קפה?

•           האם כדאי ללכת על קונספט כשר? חלבי? בשרי? פירות ים?

•           איך ניתן להחזיר באמת השקעות כבדות במסעדות?

העומד בראש חברת קליינטורה, גיל אשכנזי מסתובב כבר שנים רבות בענף האירועים והמסעדות בישראל, מקים, מייעץ, מלווה, משביח ומקדם עשרות רבות של עסקים בתחומים אלו.

נקודת ההנחה של הקמת מסעדה היא שאנחנו אוהבים אוכל. נקודה. ואיך זה מתגלגל? אנחנו אוהבים לצאת, לאכול, לשתות ובעיקרה ליהנות. חברים מספרים לנו על מסעדה מגניבה ומיוחדת ואנחנו שם.

עשרות סוגים וקונספטים מרכיבים את ענף המסעדות בישראל, ממש כמו הריחות והחושים שלנו. המרקם הגדול ביותר שייך כמובן לרשתות שלכל אחת מהן מאות סניפים הפרוסים במדינה (וכאן יש ויכוח אם בית קפה זה מסעדה). בנוסף, מאות מסעדות שונות כל אחת  מהשנייה בגיוון, בחשיבה ובטעמים שלה.

מיתוג מסעדות – כללי זהב

נכנסתם להרפתקה – מה עכשיו?

לוקיישן – טרם הקמת מסעדה, בית קפה או בר – אתרו לוקיישן שיש בו תנועה ופוטנציאל .לאחרונה פנתה אלי  בעלת מסעדה בראשון לציון שפתחה באזור תעשיה מסעדה בשרית, כשבשעה חמש אין לה כבר עם מי לדבר!

מיתוג – משרד מיתוג יכול אולי לתת לכם נראות מדליקה לקראת הקמת מסעדות, אבל זה לא מספיק. חשוב לבצע מכלול רחב של פעולות על מנת להבין מי הקהל שלכם? מהם הגילאים? אזורים גיאוגרפים? למי אתם בדיוק פונים ?נשים? גברים? מבוגרים? לא מעט מסעדות נסגרו בתום שנתיים פעילות כי לא ידוע לכוון ולהבין בדיוק מי הקהל שלכם והאם הקונספט מתאים לקהל זה

קונספט- חשבתם על קונספט להקמת מסעדות ואתם בטוחים בו ?- רגע! לא כל מה שנראה לכם ולאלו שהולכים עמכם הוא הקונספט המנצח. קליינטורה מציעה תמיד לבנות קבוצת מיקוד המורכבת מהגילאים של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. תנו להם לחשוב ולהביע דעה על הקונספט, הטעמים, הריחות .

השגתם מימון מתאים להקמת מסעדות? יופי, רק תוסיפו עוד 30 אחוז לפחות להוצאות בלתי צפויות וזאת בהנחה שבניתם תוכנית עסקית רחבה ומקיפה.

קרא עוד

ג'ירף קייטרינג לקליינטורה

חברת קליינטורה במיתוג חדש ל ג'ירף קייטרינג

מקבוצת המסעדות הארצית ג'ירף

חברת קליינטורה, גיל אשכנזי חתמה על הסכם עם ג'ירף קייטרינג מקבוצת המסעדות הארצית ג'ירף. במסגרת ההסכם, תקים החברה מערך שיווק הכולל מיתוג חדש, בניית קונספט המוצרים, ניהול קשרי לקוחות ועוד.

גיל אשכנזי, מנכ"ל "קליינטורה- גיל אשכנזי": "במשך שנים אנו עוסקים בבניית עסקים מאפס וליווי כולל בענף האירועים ומחוצה לו. בכוונתנו להוביל את ג'ירף קייטרינג לדרך חדשה ומצליחה, עם הרבה אירועים איכותיים".

על גי'רף קייטרינג

ג'ירף קייטרינג מביא את התפריט הפאן-אסייתי המודרני של מסעדות הקבוצה למגוון אירועים החל מ- 50  ועד 1000 אורחים. את ג'ירף קייטרינג מובילה דגנית אבידור, לשעבר מבעלי הקייטרינג המוביל "פרי הארץ". החברה נולדה מתוך ביקוש של קהל הלקוחות האוהד של המקום, לקבל את הטעמים הידועים של מנות הסושי, הנודלס ועוד גם באירועים פרטיים ועסקיים.

Giraffe Catering for clientura

קייטרינג אסייאתי מודרני לאירועים

לפרטים נוספים – דגנית 050-2812038

לאתר חברת קליינטורה clientura.co.il

 

קרא עוד

קליינטורה גיל אשכנזי מיתוג בית לורנץ

קליינטורה גיל אשכנזי

מיתוג עסקי:

קליינטורה גיל אשכנזי תבצע את מיתוג בית לורנץ בנווה שכטר בתל אביב נווה שכטר בית לתרבות יהודית שוכן בנווה צדק ומשמש כמקום רוחני לפעילות יהודית המקום מפגיש בין האדם לבין מקורות היהדות בנקודות החיבור בין ישן לחדש, בין יהודי לישראלי, בין קודש לחול, בין דרכי לימוד מסורתיות להתנסות חווייתית בכלים של אמנות ויצירה ובין היחיד, המשפחה והקהילה. בית לורנץ הינו בית לאירועים וכנסים מיוחדים בתל אביב המביא רוח חדשה בתחום האירועים: חדר פרטי לישיבות ,בית קפה , חלל לאירועים עד 200 מוזמנים,חצר פנימית לקבלות פנים ואירועים שונים ובית כנסת המשמש לחתונות וחגיגות מצווה. קליינטורה תבצע עבודת מיתוג הכוללת אתר אינטרנט,עמוד פייסבוק,רשת הגוגל פלוס,כרטיסי ביקור וניירת וכן תבצע פיתוח עיסקי ברשת להעצמת המותג בקרב קהלים פרטיים ועסקיים.

 

gil ashkenazi clientura switching the Lorentz

מיתוג עסקי

 

 

 

קרא עוד

מתן גל לה פמיליה

מתן גל לה פמיליה :"ענף האירועים עובד בקצב מסחרר ואנחנו צריכים להמציא את עצמנו כל יום מחדש".  רכבת של אתגרים והצלחות עומדת מאחורי הסיפור של קבוצת לה פמיליה ובראשה הבעלים מתן גל. היום, מתן מביט קדימה עם שלושת החברות המצליחות של הקבוצה, ומאמין שחיוך יסדר הכל.

למרות גילו הצעיר (34), האמביציה והאופטימיות של מתן גל הביאה אותו לעמוד בראש אחת הקבוצות המעניינות היום בענף האירועים, לה פמיליה. מתן מספר שהקבוצה, כשמה כן היא, "משפחה" גדולה המורכבת  מחברת הקייטרינג החלבי לה פמיליה – קייטרינג משפחתי המתייחס ללקוחותיו ועובדיו כמשפחה, דליברי – מגשי אירוח מפנקים, גרינפילד- ביסטרו ומתחם אירועים בגולף געש ואקסודיה – מתחם אירועים תל אביבי.

קרא עוד

הכנס השנתי המקצועי לעוסקים בענף האירועים

הכנס השנתי המקצועי לעוסקים בענף האירועים 

חברת קליינטורה בבעלות גיל אשכנזי ועפרה דנינו תקיים ותפיק תא הכנס הרביעי לעוסקים בענף האירועים במתחם הכנסים והאירועים קסאנאדו ,פתח תקווה.

גיל אשכנזי מפיק זו השנה הרביעית את הכנס לעוסקים בענף האירועים המביא בכל שנה חידושים ומגמות בתחום השיווק לעסקים בענף זה. בשנים האחרונות התחרות הגוברת

ועלייה הדרגתית במספר הספקים בענף מרתק זה הביאה עסקים רבים לחוסר יציבות ועצירה בצמיחתם. הכנס מקנה מידע שימושי רב וכלים מעשיים כיצד להתפתח ולפתח ,מהן המגמות השיווקיות

בשוק ,ניהול נכון ותקין ,אמצעי פרסום רלוונטים,התמודדות בשוק תחרותי,בידול ושאר נושאים שיווקים.

קרא עוד

השבחת מוניטין | אודאון אירועים

השבחת מוניטין

השבחת מוניטין -אודאון גן ואולם אירועים בעמק חפר הושק במאי 2013 ונחשב למקום המוביל באזור השרון.

השראת השם הינה מהיכלי המוזיקה והתרבו ביוון ורומי העתיקה וכך נבנה המקום באדריכלות נועזת ופורצת דרך

המקום משלב גן לקבלת פנים בשטח ואולם אירועים ל כ 900 מוזמנים הנחשב לאחד הגדולים באזור השרון והמרכז

הקונספט הקולינרי ובניית החזון נעשו על ידי השף משה מזרחי מבכירי השפים בענף האירועים בישראל ואורח קבוע בתוכניות הבוקר.

קרא עוד

מתחם שף לאירועים B4

 

 

מתחם שף לאירועים  B4 בהוד השרון נחנך בהשקעה של 5 מליון ש"ח

מתחם האירועים החדש בהוד השרון מסמל את הפריחה של מקומות לאירועים קטנים בשרון.המתחם המשתרע על שתי קומות מתאים ל 250 מוזמנים. השף אבי שליסל מבעלי המקום מעניק חוויה גסטרונומית יוצאת דופן במינה המהווה את הבסיס כולו לשם המקום. האוכל נעשה ממש במקום מול האורחים באמצעות מעשנות ענקיות המעשנות בשרים ועופות המוגשים ישירות לשולחן האורחים.
חברת קליינטורה, גיל אשכנזי תלווה את המקום בשנה הקרובה על מנת להביאו להכרה מעמיקה בקרב הצרכנים. החברה תבצע השבחה של
מוניטין וניהול השיווק,טיפול במכירות ,בניית אתר אינטרנט,רשתות חברתיו ואסטרטגייה כוללת של המקום כולל תוכנית עיסקית מלאה.
בנוסף תבצע חברת קליינטורה חשיפה לתחום האירועים העסקיים ותכנון נכון של רכש מדיה.

מקום לאירועים בשרון

מתחם שף לאירועים B4 ,נחנך בשנת 2013 העיצוב המודרני מעניק למקום אווירה צעירה ותוססת.בעלי המקום לא פסחו על שום פרט ולקחו את הטוב ביותר הן בעיצוב ,כלים,תאורה והגברה .

מתחם שף לאירועים B4 מהווה בהחלט תחרות אחרת לענף האירועים בשרון ובמיוחד בסביבת הוד השרון ,רעננה,הרצליה,פתח תקווה .

chef events

קרא עוד