|הבלוג שלנו

חתונת חורף

היתרונות והטיפים לחתונת חורף 

(ולא רק הכלכליים)

 

הקהל הישראלי החל לגלות בשנים האחרונות את היתרונות בעריכת חתונת חורף . לחתונה בחורף יתרונות רבים, אפילו רבים יותר מחתונה בקיץ, אבל את הזוג הישראלי, הממוצע קשה עדיין לשכנע להתחתן בחורף והרוב עדיין דבק באירוע קיצי, רצוי ביום חמישי, באווירת קלאב מד ססגונית. אך להגשמת החלום הזה יש מחיר יקר, ולעתים לאורח הממוצע יש תחושה שבסופו של דבר, כל החתונות הקיציות נראות בסופו של דבר אותו הדבר.

 

גיל אשכנזי, יועץ מומחה לענף האירועים חושף כמה סודות מאחורי הקלעים של תעשיית האירועים בישראל ופורס את היתרונות החשובים שכדאי לשים לב אליהם וגם טיפים חשובים לקהל המתחתנים, כיצד לחסוך כסף ולהתחתן בחורף 

 

עובדה חשובה הינה שהחורף הוא נקודת חולשה משמעותית בקרב בעלי אולמות וגני אירועים ולכן, חשוב לדעת כיצד לנצל חולשה זאת לטובתכם.

 

בחורף תאריכים רבים פנויים, ימי חמישי שכל כך פופולריים בקרב מתחתנים, נגישים יותר. באופן כללי, בעלי האולמות יתנו לכם הרבה יותר 'חינמים' מאשר בעונה החמה. תאורה, הגברה, מנות אקסטרה ותפריט משודרג, עיצוב שולחן, בר משודרג ועוד מוצרים רבים יכולים להיכנס לחבילה שלכם בלי כל תוספת מחיר, אם רק תדעו כיצד לדרוש אותם.

 

אז למה כדאי להתחתן בחורף?חתונות חורף 

 

  • בחורף המנות זולות יותר ולעתים החיסכון יכול לנוע בהפרשים של 40-80 ₪ למנה, כך שאם תכפילו את ההפרש בכמות מוזמנים ממוצעת של 300 איש, תגיעו לחיסכון ניכר הנע בין 12,000 ₪ ועד 24,000 ₪.

 

  • בחורף ה'אקסטרות' יכולות להיות בחינם – בגלל ריבוי האירועים בקיץ, בעלי אולמות וגני אירועים מצאו דרכים יצירתיות נוספות כיצד להגדיל את הרווחים. תשלום נוסף עבור תאורה משודרגת, שימוש במערכת ההגברה, תוספת עבור עיצוב השולחן, בר משודרג ועוד. בקיץ בעלי אולמות הרבה יותר קשוחים ודורשים על כל דבר בנפרד, לעומת זאת בחורף כל לקוח חשוב והם נוטים להיות "לארג'ים" יותר, ורשימת ה'חינמים' שהם יהיו מוכנים לתת לכם, ארוכה וגמישה יותר.

 

  • בחורף האורחים הרבה יותר 'לארג'ים'! – כן, זה בדוק! בחודשי הקיץ הישראלים מבלים במספר לא מבוטל של חתונות ואירועים. העומס הכלכלי הכרוך בכך מחייב רבים לוותר על השתתפות בחלק מהחתונות, וגם לקמץ בגובה הצ'ק… ריבוי החתונות בטווח הקצר גורם לעיתים לתחושת מיאוס בקרב אותם אורחים הגורמת להשתתפות מנטלית ופיזית מינימלית בחלקי האירוע השונים.

 

  • בעונת הקיץ הישראלים בחופשה בחו"ל – קיים סיכון גדול שאורחים רבים ישתכשכו בבריכת בית המלון בחו"ל ולא יגיעו לאירוע החשוב שלכם! בחורף האורחים שלכם נמצאים בארץ וישמחו מאוד להתאוורר קצת מחוץ לבית.

 

  • בקיץ סלון הכלות עמוס בכלות נרגשות – כלות רבות שהתחתנו בתקופה הלוהטת של הקיץ, יספרו לכם על תחושת ה"סרט הנע" שהן חוו בסלון הכלות. בגלל ריבוי האירועים בתקופה כל כך מצומצמת, למעצבת שמלות הכלה אין ממש זמן לתת לכלה את מלוא תשומת הלב, ולעיתים התחושה היא של חוסר יחס אישי אמיתי. בחורף מעצבות שמלות הכלה פנויות יותר לתת לכלה יחס אישי חם ולבבי ויחד עם זה והמחירים הרבה יותר הגיוניים.
  • בחורף בתי המלון זולים יותר –  למשפחות שאמורות להגיע לאירוע שלכם מחו"ל, קל וזול יותר למצוא בית מלון במחיר סביר והגיוני יותר מאשר בחודשי הקיץ העמוסים והיקרים.

 

  • בחורף נותני השירותים פנויים יותר – בגלל עומס האירועים בקיץ, לעיתים, נותני השירותים, אינם יכולים להתפנות לאירוע שלכם, ולכן אתם מסתפקים באחד העובדים, שממלא את מקומו. לעיתים מדובר בעובדים זמניים, שרק באים למלא את החסר בעונה החמה. בחורף תוכלו לקבל את הדי ג'י שרציתם ואת הצלם שהמליצו לכם עליו. נותני השירותים פנויים לתת לכם יחס אישי וסובלני יותר במחיר נמוך הרבה יותר מאשר בקיץ.

 

וגם…

  • החתן לא מזיע בחליפה והאיפור לא נמרח לכלה.
  • שמיים מעוננים הרבה יותר דרמטיים לצילומי חוץ מאשר שמש יוקדת בקיץ.
  • דוכני האוכל בכניסה אינם חשופים לחרקים לחום והלחות שלעיתים מקלקלים את המנות העדינות כמו: סושי, קרפצ'יו וכו".

 

הטיפים של גיל אשכנזי לזוגות לחתונות חורף :

  • יש לבדוק את שם נותני השירותים המתלווים לעסקה הכוללת הכל, כלומר אם העסקה כוללת צלם ותקליטן יש לבקש להיפגש עימם באופן אישי ואף לצפות בעבודות ואירועים שלהם. כמו כן, יש לבקש מפרט כתוב וחתום על ידי בעל האולם עבור האקסטרות, כלומר מפרט מלא של הבר המשודרג והמשקאות כולל כמויות, מפרט מסודר של עיצוב המקום והחופה.

 

  • יש לשים לב לסביבת האולמות והגנים ברמת התשתיות, יש לבדוק האם החניה סבירה ומאספלט ולא כורכר הגורם החלקה, בוץ ושלוליות, שיטפונות עשויים לגרום לאורחים תקלות רבות, וכמובן שתהיה הכוונה מוארת על ידי סדרנים ביום גשום.

 

  • לאלו העושים חתונה ביום שישי בצהריים יש לשים לב שסגירת האירוע היא שעה וחצי לפני כניסת השבת –בחורף זה ממש קצר ולכן יש להקפיד להזמין אורחים ל 1130 בבוקר ולא לשעה 1300 כדי שלא להישאר עם שעתיים נטו אירוע.

 

  • יש מקומות המציעים ליל כלולות חינם בחורף – יש לבדוק את הכוכביות הקטנות איפה?מתי? האם יש הגבלה של ימים ושל חודשים?האם ישנה תוספת מחיר….

 

  • יש לבדוק את החימום של האולם – אם מדובר בחלל גדול שבאמת יהיה חם מספיק, שלא ילווה בריחות לא נעימים מהחימום והטמפרטורה הרצויה מושגת בקלות.

 

  • יש לוודא גנרטור במקום למקרה של הפסקת חשמל.

 

  • מדוע לא מומלץ להתחתן ביום חמישי! – עדיין שבויים בקונספט שיום חמישי הוא היום הכי אטרקטיבי להתחתן בו? למה, כי ביום המחרת אין עבודה? אז הנה סוד קטן שידוע לבעלי אולמות ושהם לא היו רוצים שתדעו:
  1. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, רק 40% מאוכלוסיית ישראל לא עובדים ביום שישי! כל השאר קמים מוקדם בבוקר לעבודה…
  2. יום חמישי הוא היום הכי פקוק בשבוע, במיוחד בשעות אחה"צ המאוחרות. ולכן כמעט כל האורחים, ללא יוצא מן הכלל, מגיעים לאירוע באיחור, עייפים ועצבניים, בגלל עמידה בפקקים אינסופיים, ובגלל תחושת סוף השבוע שבפתח.
  3. תוסיפו לזה את העובדה שביום חמישי האירוע עולה לכם הרבה יותר יקר, והנה סיבה ממש הגיונית להתחתן ביום אחר.

 

  • חשבתם להתחתן בחורף ביום שישי בצהריים? – סוד ידוע בקרב בעלי אולמות אירועים הוא שיום שישי בחורף הוא עקב אכילס, יום מבוזבז שבעלי האולמות לא מצליחים למלא אותו לאירועי חתונה ובמקרים מיוחדים הוא מזוהה בעיקר עם בריתות. אז אם אתם רוצים להיות מיוחדים וגם לחסוך הרבה מאוד כסף, יום שישי בצהריים, בחורף הוא הפיתרון האולטימטיבי.

 

טיפים כלליים לסיכום:

  • בדקו את המקום, בדקו את רישיון העסק- אם לא קיים רישיון יש להקפיד לקבל אישור שהרישיון בהתנהלות וכי יש תעודת ביטוח, כיבוי אש ואישור משטרה מסודר.

 

  • הקפידו לקבל מפרט מסודר של כמות אנשי הצוות באירוע וכמות מלצרים.  נהוג מלצר ל- 12 מוזמנים לפחות. את הברור מאליו רצוי לכתוב ולהחתים את מנהל האולם.

 

  • שכל דבר וכל הבטחה תהא רשומה בחוזה. שימו לב ,במיוחד בנושא תנאי תשלום ורזרבה (להקפיד לסכם מראש רזרבה).

 

  • היפגשו עם מנהל האירועים שבועיים לפחות מיום האירוע ושבו עימו על כל תוכנית האירוע בצורה מסודרת. הוא עושה מאות כאלה בשנה אתם רק אחד!

 

 

  • מיותר להשקיע כסף רב בהזמנה – מעבר לתפקידה להודיע על החתונה, פרט לכם ולהוריכם, אף אחד לא ישמור אותה, אז למה להשקיע בה כסף מיותר?

 

  • אם תבקשו בחנות פרחים רגילה שיסדרו לכם זר פרחים בצבעים שרצויים לכם, מבלי להזכיר שזה זר לכלה, תשלמו בדיוק רבע מחיר, אם לא פחות.

 

לאחר למעלה מעשרים וחמש שנים של פעילות ויזמות בענף האירועים והמסעדנות, גיל אשכנזי הוא היום השם החם בענף. מומחה, שמצליח לשנות מציאות עסקית , לשקם ולהשביח  אולמות וגני אירועים ונותני שירות נוספים בענף  ולהביאם  לפריחה, שיפור המקצועיות והרווחים.

 

גיל אשכנזי, החל את דרכו בתחילת שנות התשעים, כאיש מכירות באולם האירועים המיתולוגי 'גן אורנים', לימים התמנה לסמנכ"ל, ובשנת 1995  יזם  גיל, לראשונה, את 'חתונה בשישי בצהריים' ובהמשך את קונספט "חתונת הכל כלול" בו חיבר צלם, תקליטן, מעצבת ושאר ספקים במחיר אחד, כולל המנה, ומכר זאת כחבילה. היום זהו מוצר ידוע שקיים בכל אולמות וגני האירועים בארץ, תחת שמות כמו: "חתונת חורף", "הכל כלול", "חתונה חמה", all-in-one ועוד.

פורמטים נוספים שגיל הטביע חותמם בענף הם: "מחלקה עסקית", "חתונה אורבנית", "הגרלת חתונה במתנה", תערוכת "אירועים בצל האומנות" , חתונות ללא מע"מ ,פרויקט "מבשלים עם אימא" בחתונה , חתונות מהסרטים של פליני , ועוד..

 

בנוסף, גיל הפיק את ‘תערוכת האירועים הראשונה בישראל, כנסים מקצועיים לעוסקים בענף האירועים, ומיזמים רבים נוספים בענף האירועים והמסעדנות.

אתר לאירועים חדש לקליינטורה גיל אשכנזי

אתר לאירועים חדש לקליינטורה גיל אשכנזי

Logo-IBizness

קרא עוד

קליינטורה משנה כיוון בתחום האירועים

קליינטורה משנה כיוון האירועים ממש בקרוב

קליינטורה  בבעלות גיל אשכנזי מגדילה את סל הנכסים שלה עבור לקוחותיה עם הקמתם של שני אתרים בתחום האירועים הפרטי והעסקי.

בשנים האחרונות התחרות בשטחי הפרסום הנשתיים בענף האירועים נעשית לא הגיונית , האינדקסים הקיימים לטובת פרסום גני אירועים , מקומות לאירועים וספקים שונים נלחמים באמצעות הוזלת מחירים מה שגורם לעלייה מסיבית במספר הלקוחות בכל אינדקס. הגולש המחפש את מבוקשו באתרים אלו נתקל במאות מפרסמים ,באנרים, פופ אפים  ותוכן שיווקי המקשים מאד על הבנתו , כך לדברי גיל אשכנזי .

קליינטורה תעלה בחודש נובמבר 2014 , שני  אתרים בלעדיים שנבנו על ידיה במטרה לקדם את לקוחות החברה בשלב ראשון ולהביא לבידול משמעותי לאלו. מטרת האתרים אינה מסחרית אלא שיווקית – לאחד מאמץ אורגני אחד לקידום אלו בתוספת טכנולוגיה ותכנים עדכניים .

קליינטורה פלייסס

קליינטורה – אתר אירועים חדש ללקוחות החברה

 

ענף האירועים 2014

לקראת סוף השנה ניתן לראות בבירור כי התחרות הוכלת וגוברת ,למעלה מ 22 גני אירועים חדשים נבנו בשנת 2014 (נכון לאוקטובר) וכ 300 ספקים ונותני שירות חדשים הצטרפו לענף .

קליינטורה מבצעת מעקב שנתי צמוד על הקמתם של גני האירועים והאולמות החדשים וישנה מגמה ברורה של "שבירת תקרת הזכוכית " בענף זה . כ 700 גני אירועים ומקומות לאירועים פועלים בישראל. כאשר כ 40,000 זוגות נישאים בלבד בשנה ,יש לציין כי ההערכה היא שכ -30 אחוז מקרב הנרשמים ברבנות אינם בעלי יכולת כלכלית להפיק חתונה ממוצעת . לדעת גיל אשכנזי , המצב במחצית השנייה של 2015 יחריף ומקומות נוספים אומנם יפתחו אך לצידם נראה מקומות לאירועים הנסגרים מסיבות שונות .

העלייה בחומרי הגלם ב 3 שנים האחרונות והתחרות הכבדה אשר גרמה לירידת מחירים מביאה את השוק לקצה . הצרכנים חשים בירידה ובמצוקת גני האירועים והאולמות ולא ממהרים לסגור אירוע בזמן קצר . מנגד, מנסים בעלי אולמות שונים וגני אירועים למצוא פתרונות יצירתיים באמצעות חברות הפקה שונות אשר קמו לאחרונה ומשווקים באופן ישיר חתונות וכן באמצעות חברות לקידום אתרים המבטיחות להגדיל את נוכחות העסק ברשת ולייצר עבורו "לידים". בהעדר הבנה שיווקית ואנשי מקצוע יעילים נוסע השוק על מדרון חלקלק ומשומן והתוצאה העגומה לא תאחר לבוא .

 

הפתרון – שינוי מציאות קיימת

הפתרון לכאוס הגודל והולך ולתחרות המתחזקת הינו בהקמה של גוף מקצועי מהימן אשר מצד אחד יעניק סדר וארגון באמצעות כללים מסודרים ליצירת תחרות הוגנת ומצד שני יעניק לצרכן מוצר עם תג מחיר מסודר.

בימים אלו אנו שוקדים על ניסוח פורמט מקובל ועל גיוס של פעילים לטובת העניין ולייסוד ארגון ללא מטרות רווח שמטרתו כאמור לייצר מציאות חדשה .

 

 

קרא עוד

מיתוג עסק

מיתוג עסק

השאיפה והשלב העתידי של תהליך הפרסום של כל חברה, הוא להביא את שם העסק שלה, להפוך למותג ולסמל בקרב קהל הלקוחות הפוטנציאלים של העסק. תהליך מיתוג החברה, לרוב ממושך ודורש שימור של המיתוג לאורך כל הזמן בו העסק פועל,כמו למשל מיתוג על ידי קידום אורגני וקידום ממומן.

מיתוג חברה מומלץ להתחיל בעת פתיחתו של העסק, עסקים רבים נוהגים להתחיל את תהליך הפרסום והמיתוג מספר שבועות לפני פתיחת העסק על מנת ליצור "באז" בקרב האוכלוסייה על השירותים והמוצרים השונים שהחברה תעניק. הפרסום הראשוני, תפקידו ליידע על קיום העסק ושירותיו ולמשוך את הקהל "הראשוני".

כיצד הופכים עסק למותג?

על מנת להפוך חברה למותג יש לערוך מחקר על התחום, שיטות הפרסום של החברות המתחרות, מחקר על קהל היעד הפוטנציאלי של העסק (המתבטא לרוב על פי חתך גילאים, תחומי עניין וכו'..), תכנון נכון ומקצועי של תהליך פרסום העסק והפיכתו למותג בציבור ודרכי שימור ה"מותג" לאחר הפיכת העסק למוכר בקרב הציבור.

 

מיתוג עסק

הצלחה של מיתוג עסק בתהליך הפרסום והפיכתו למותג יכולה להתבצע במספר דרכים שונות:

  • פרסום ייחודי ומקורי – תהליך פרסום שונה מיתר החברות המתחרות בשוק על תפיסת תשומת ליבם של הצרכן הפוטנציאלי ושיטת פרסום חיובית שתביא להכרת המוצר.
  • שירות מקצועי ומיומן – שירות טוב, עשוי להביא ללקוחות קבועים ולשיווק באמצעות שיטת "פה לאוזן" בקרב הלקוחות.
  • מוצרים איכותיים – חברה ממותגת חייבת לשמור על "השם הטוב" בקרב האוכלוסייה. חברה המוכרת בציבור, חשופה יותר לפרסום חיובי ושלילי באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות השונות.
  • דרכי פרסום מקוריות לאורך זמן ודרכי שימור לקוחות – בדומה לשיטת חברת "קוקה קולה" אשר מארגנת פסטיבלים עבור לקוחותיה הקבועים, על החברה למצוא דרך לשמר את לקוחותיה ולפצות אותם מדי תקופה.
  • יחסי ציבור – עולם הפרסום בימינו, מתבסס על יחסי ציבור של אישים וחברות שונות. אמצעי התקשורת אשר מטרתם להעניק רכילויות לציבור, עלולים לפגוע ולהרוס תדמית חיובית בחברה. באמצעות יחסי ציבור טובים, תוכלו לשמר את ה"שם הטוב" של החברה ולמנוע ביקורות שליליות בנוגע לשירות מצד אמצעי התקשורת, המתחרים והלקוחות.
  • חברת פרסום מקצועי ומנוסה עם תכנון לאורך כל הדרך.

 

קרא עוד

לא תאמין כמה "פראיירים" יש מסביבך…

לא תאמין כמה פראיירים יש סביבך

אמנם עולם הפרסום עבר לפרסום דיגיטלי לפני מספר שנים, אך בדו"ח האחרון שפורסם ב"גלובס" מסתבר שבעלי עסקים רבים אינם מאמינים בפרסום ובשיווק במנועי החיפוש וברשתות החברתיות וסומכים יותר מדי על השיווק מ"פה לאוזן". לפני שנמליץ על תוכנית עבודה משלך, נתחיל בכך שנציג בפניך את המצב בשוק:

  • 59% משווקים את העסקים שלהם באמצעות שיטת "פה לאוזן".
    הנתון הזה פשוט אינו מתאים לשנת 2014, לא להאמין, אבל יותר ממחצית מהעסקים אינם משתמשים בפלטפורמות נוספות של פרסום. ביטחון עצמי גבוהה?חוסר אכפתיות? טכנופובים? פחד מהשקעה? הרבה שאלות שאלנו את עצמנו ואז הבנו את תמונת המצב במדינה: יותר ממחצית מהעסקים סוגרים לאחר שנתיים מפתיחת העסק בשל בעיות כלכליות. תעשו לבד 1+1 ותחליטו מהי התוכנית האסטרטגית לשיווק עבורכם…
  • 2.3% משווקים את העסקים שלהם באמצעות שת"פים ואנשי מכירות.
    השיטה הישנה תמיד תישאר בתמונה, אך יש לדעת לשלב אותה בעסקים המתאימים לשיווק אסטרטגי באמצעות השיטה הזו.
    אנשי מכירות יכולים להועיל ולסגור עסקאות מכירה רבות במידה ובוחרים את הצוות הנכון, מכשירים אותם על המוצרים בצורה הנכונה ושולחים אותם לקהל היעד המתאים.
  • 4.76 מפרסמים את עצמם בפייסבוק.
    בישראל יש למעלה מ-4 מיליון משתמשים בפייסבוק בישראל, איך פחות מ-5% מהעסקים רואים לנכון לפרסם את עצמם – אנו עדיין לא מבינים? ברשת החברתית שלא מעט אנשים "שורפים" את רוב זמנם במשך היום בגלישה מהמחשב והמובייל, ובמיוחד ברשת שניתן לערוך פילוח ממוקד לקהל הפרסום הנתון הזה פשוט לא מסתדר לנו…
  • 6.43% מפרסמים את עצמם בגוגל ובאינדקסים השונים.
    אמנם הנתון הזה עדיין נמוך, אך מדי שנה יותר ויותר עסקים מבינים את החשיבות והפוטנציאל הטמון בפרסום במנוע החיפוש Google בשיטה אורגנית וממומנת.

ספרו לנו איך אתם מפרסמים את העסק שלכם?
האם אתם ברשימת ה"פראיירים"?

קרא עוד

ענף האירועים פרסום ורכש מדיה נכון

ענף האירועים – כל מה שרציתם לדעת

עלויות השיווק של ענף האירועים נעשות כבדות משנה לשנה. התחרות הגוברת בענף רק מעצימה אותן וחלק גדול מבעלי העסקים אינם מבינים עד הסוף את הניצול הנכון של המדיות השונות העומדות לרשותם.

חברת קליינטורה, ובראשה גיל אשכנזי, משיקה שירות חדש ומקצועי בתחום ניהול המדיה, רכש מדיה,  שירות שיחסוך כסף רב לעסקים ויסייע להגדלת לקוחות באופן שוטף.

 

עד כמה אתם באמת מבינים פרסום?

לא, רבותיי: גוגל ופייסבוק זה לא עולם הפרסום כולו, רק חלק ממנו. זה בסדר לא לדעת או לא להבין, זה בסדר לשאול את עצמכם איך עושים את זה נכון- וזה גם בסדר להזמין אנשי מקצוע המומחים בתחום שיעזרו לכם במשימה החיונית הזאת.

כיום, ענף האירועים שוכן בכאוס פרסומי מטורף, בו תקציבי השיווק עולים ללא יחס לכמות העבודה או הפוטנציאל. מקדמי אתרים רבים מעלים את מחירי הקמפיינים, אין בידול משמעותי לכל מותג ומותג ורובם, כך נראה, עובדים בשיטת העדר.

הגיע הזמן לעצור ולהקשיב. הקשיבו לנו.

 

בניית אסטרטגיית שיווק בענף האירועים

 

רכש מדיה השירות שלנו מציע:

  • אפיון קהלי יעד
  • אפיון גיאוגרפי ובדיקת פוטנציאל לקוחות ובתי אב על פי פילוח גיאוגרפי מדויק
  • מיקוד לקהלי יעד על פי גילאים וסטטוס
  • פריסת מדיה משולבת: דיגיטלי, כתובה, אלקטרונית
  • קריאייטיב והקמת קמפיינים מדויקים
  • הכנת תקציב שנתי על פי אופי העסק וגודלו

 

באילו מדיות אנו משתמשים:

  • אתר אינטרנט
  • קידום אורגני
  • גוגל מדיה
  • גוגל רה מרקטינג
  • פייסבוק
  • עיתונות כתובה
  • מגזינים מובילים
  • רדיו ותוכן שיווקי
  • בלוגים ופורטלים מקצועיים
  • קליינטורה- עולם העסקים של ענף האירועים
  • שיווק ויראלי
  • יוטיוב

 

תנו לנו בקליינטורה לעשות עסקים נכון ולמקד אתכם כך שתקבלו בדיוק את מה שאתם צריכים. ואתם יכולים רק להרוויח: החל ממיקוד רכש מדיה מדויק לקהל היעד שלכם (פרטי ועסקי), דרך חסכון בעלויות השנתיות ועד להבנת עולם הפרסום בעצמכם מתוך עבודתנו המשותפת.

 

 

PartnerBadge-Horizontal

 

 

 

 

 

_

קרא עוד

Google Partners – כשגוגל בוחרת בך, סימן שאתה עושה משהו נכון…

Google Partners – סוכנות פרסום

 

Adwords מוסמכת מטעם Google Partners!
כשאיכות היא לא מילה גסה: חברת קליינטורה גיל אשכנזי הפכה לאחרונה לסוכנות
את תג Google Partners מקבלים רק סוכנויות פרסום הנבחרות בקפידה, ורק לאחר שעמדו בכל התנאים ועברו בהצלחה את מבחני ההתאמה. התנאים לקבלת התג כוללים שירות מעולה, ביצועים איכותיים לאורך זמן וקצב פעילות גבוה, והם עוזרים לגוגל לקבל תמונת מראה של איכות והצלחת הסוכנות.
מטרת הענקת התג היא להראות כי גוגל מאמינה בסוכנות וממליצה עליה, ולכן גם עסקים אחרים יכולים להרגיש בטוחים וחופשיים לפרסם דרכה.

Google Partners

בעולם קיימים כ- 5,000 סוכנויות אשר קיבלו את התג , ואשר לקוחותיהם מקבלים את המקסימום ממסע הפרסום שלהם. מהיום, קליינטורה היא אחת מהרשימה המצומצמת והאיכותית הזו.

.

.

.

.

.

.

.

קרא עוד

פליני אירועים לקליינטורה תבצע השבחת מוניטין וניהול השיווק

פליני אירועים לקליינטורה

פליני אירועים תבצע החל מחודש יוני 14 את ניהול קשרי הלקוחות והשבחת המוניטין של המתחם החדש שנבנה בהשקעה של מליוני ש"ח אצל חברת קליינטורה בבעלות גיל אשכנזי.

פליני, בית לאירועים וכנסים הינו מתחם חדש הבנוי כולו בהשראת גדול במאי הקולנוע בעולם ,פרדריקו  פליני ומביא לענף האירועים קונספט חדש של "אירועים מהסרטים"

בעבר שכן במקום קולנוע חן המיתולוגי אשר נהרס כליל ועליו נבנה המתחם החדש פליני . פליני מייצג תפיסה חדשה בעולם של אירועים פרטיים ועסקיים ובהחלט חידוש מרענן בנוף המרכז ובעיר ראשון לציון

 

פליני אירועים

מתחם אירועים מהסרטים

השבחת מוניטין וניהול קשרי לקוחות

קליינטורה תבצע עבור פליני אירועים את ניהול קשרי הלקוחות , שיווק דיגיטלי , פיתוח עיסקי , רכש מדיה  והשבחת מוניטין ,אסטרטגיה בלעדית של חברת קליינטורה המסייעת למותג לצמוח מול מתחריו ברשת ובכלל .

הפיתוח העסקי של מותג זה יעשה סביב השראתו בתחום הסרטים והאומנות , כל מוצרי המקום לרבות חתונות, אירועים פרטיים ואירועים עסקיים יהיו רובם מבוסים על מיתוג השראתי של פליני עם שפה תקשורתית ייחודית

 

קרא עוד

סיכום כנס envents 2014 הכנס השנתי המקצועי של ענף האירועים

envents 2014 סיכום הכנס

עסקים, קשרים וענף האירועים – הוכתר בהצלחה כנס envents 2014 לעוסקים בענף האירועים עם כ-250 משתתפים

מובילי דעה בתחום האירועים, הקייטרינג, ההפקות, המרקום, הרווחה ועוד השתתפו בכנס השנתי השלישי שיזמה והפיקה קליינטורה, גיל אשכנזי

כ- 250 איש התארחו בכנס envents 2014 לעוסקים בענף האירועים מבית קליינטורה, גיל אשכנזי שהתקיים ב-15.5.14, במתחם האירועים קסאנאדו.

envents 2014

בכנס נכחו מובילי דעה בתחום האירועים, הקייטרינג, ההפקות, המרקום, הרווחה ומשאבי האנוש ממיטב החברות והארגונים במשק. זהו הכנס השנתי הרביעי שיזמה והפיקה חברת קליינטורה, גיל אשכנזי. הכנס כלל מפגש נטוורקינג באמצעותו נוצרו קשרים שמטרתן להביא ליחסי עבודה חדשים, היכרות עם טרנדים וחידושים בענף ועוד.

envents 2014

קהל הכנס נהנה מהרצאות משנות חשיבה ודרך חיים עסקית ביניהם: איש התקשורת גיל ריבה הרצה בנושא הרעיון שבראיון העיתונאי, ליאור צורף – יועץ אסטרטגי ב-TED הרצה על חוכמת ההמונים בארגונים, ד"ר אורית וולף על ייעוץ עסקי בהרצאה מרתקת בנושא תשוקה וחווית לקוח, נועם גרשוני, ספורטאי אולימפי בהרצאה מרגשת עם סיפור הפציעה האישי.

envents 2014

גיל אשכנזי ועפרה דנינו אשכנזי

את הכנס הנחו הצמד הקורע אבי ושאול כוכבי " ליר בית ליצירה" ואת האירוע קינח במופע הומור סוחף, הקומיקאי והשחקן שלומי קוריאט.

נותני החסות בכנס-

לאתר חברת קליינטורה

קרא עוד

דאקה מתחם אירועים בצפון של תל אביב

מתחם אירועים בצפון של תל אביב

מתן גל מחדש את אקסודיה תל אביב

אל תתנו למזג האוויר האביבי להטעות אתכם – חודש מאי סוער במיוחד עובר על ענף האירועים בעקבות פתיחתו של מתחם האירועים דאקה מתחם אירועים בצפון של תל אביב!

מתן גל, הבעלים של קבוצת "לה פמיליה" מצרף את "דאקה" (אקסודיה לשעבר) לקבוצה המצליחה המורכבת מחברת הקייטרינג "לה פמיליה", "דליברי" – מגשי אירוח מפנקים ו"גרינפילד"- ביסטרו ומתחם אירועים במועדון הגולף געש.

את החוויה הקולינארית, מטבח ישראלי טרי וצבעוני,  תספק לה פמיליה בהובלתו של השף יואב בר (מרבו, שף טו גו)

כמיליון וחצי שקלים הושקעו בעיצוב המקום מחדש וביצירת אווירה עכשווית וצבעונית לקהל היעד של צפון תל אביב והסביבה, כאשר מתיחת הפנים כוללת שיפוץ מהיסוד של האולם, הפואייה והגלריה.

היום קבוצת לה פמיליה נותנת מענה רחב לאירועים ופוגשת את לקוחותיה בסביבות מגוונות שמאפשרות מתן ביטוי יצירתי לשלל המוצרים של החברה: ביסטרו ומקום לאירועים במרחבים פתוחים באווירה כפרית,

קייטרינג איכותי, מגשי אירוח לכנסים, אירועים וישיבות וכעת גם בית אירועים אורבני בצפון תל אביב.

ב"decka" ייערכו אירועים עסקיים ומשפחתיים-  חתונות קונספט, בריתות מרגשות, בר/בת מצוות, כנסים וימי עיון, אירועי ומסיבות חברה מ-50 ועד 800 אורחים.

"כל מי שיודע להעריך ייחוד בעיצוב, בשירות ובאיכות ייהנה מאירוע ברמה שעוד לא הכיר בדאקה", אומר גל. "קבוצת לה פמיליה כשמה כן היא, משפחה של אירועים והמטרה שלנו היא לתת מענה ללקוחות קיימים שהולכים איתנו שנים לצד לקוחות חדשים

ולתת להם טעימה מחוויית אירוע אורבנית אמתית שנהנית גם היא מערכי הקבוצה – תפעול מקצועי, אוכל טעים, טרי ומקומי, שירות מהיר ועם המון חיוך".

בני אפרים 228, תל אביב

03-6449989

054-3030848

Dhaka Area Events North of Tel Aviv

מתן גל

קרא עוד

פתיחת בית קפה | פתיחת בתי קפה

פתיחת בית קפה | פתיחת בתי קפה | המדריך של קליינטורה

אם אתם בדרך לעבר פתיחת בית קפה, בטח כבר קיבלתם הרבה עצות מגורמים שונים מכל הכיוונים. רוב העצות בטח קשורות לנושאים כספיים ובצדק. יזמים רבים שעומדים לפני פתיחת בית קפה לא לוקחים בחשבון את כל ההוצאות והעלויות העומדות בפניהם.

פתיחת בית קפה מצריכה, לפחות בחודשים הראשונים הרבה מאד השקעה מצידכם לצורך תפעול המקום. קחו בחשבון שאלו חודשים שבהם בעיקר תוצאו כסף ולא תכניסו כסף. תמנעו מצב שבו הערכתם מצב מסוים של הכנסות שיצליח לאזן את ההשקעה שעשיתם כשבפעול לא כך הוא המצב.

אחת העצות הטובות שתוכלו ליישם בעת פתיחת בית קפה היא לנהל תקציב כשאתם לוקחים בחשבון את כל האלמנטים שעלולים לצוץ במהלך הזמן ולגרום לכם להוצאות נוספות. בפתיחת בית קפה יש לדעת שאמנם השקעתם סכומים נכבדים והגשמתם חלום, אך אם לא הצלחתם להחזיר את ההשקעה בתוך תקופה של שנתיים לערך, העסק שלכם לא באמת רווחי.

פתיחת בית קפה, בדומה לעסקי המסעדנות מצריכה ממכם לתת את הדעת ותשומת לב לגבי פריסת העסק, משום שכל פרט בנושא זה יצריך ממכם תשלום נוסף. כך למשל, תשלום על רחבה חיצונית, מס שילוט, התקנת מזגנים, חוזה שכירות או קנייה, אישורים שונים מול דיירים למשל ועוד.

מעביר להעמדת תקציב לנושא זה, ערכו בדיקה יסודית של כל האלמנטים השונים הקשורים למבנה ובחרו נכסים שנמצאים באזורי עסקים ותעשייה ולא באזורי מגורים. בדרך כלל יהיה לכם קל יותר להעמיד עסק במקום כזה שכן התשתית לכך יהיו נוחים יותר.

Opening Coffee Shop, פתיחת בית קפה

בדרך להגשמת החלום, בוודאי יש לכם איזשהו חזון עיצובי לגבי איך ייראה בית הקפה שלכם. כמובן שתתנו מקום לחזון שלכם, אבל בכל זאת לא כדאי שתכפו אותו על מקום מסוים מבלי להתיעץ עם בעל מקצוע. זכרו שהמקום צריך להשתלב בתוך האזור שבו הוא נמצא, הוא צריך להיות נעים ומזמין ללקוחות שלכם, עם שולחנות וכסאות מרשימים, אלמנטים עיצוביים שונים לפי קו מסוים. כמובן שניתן ורצוי לקבל השראה ממקורות שונים. אל תשכחו שהמראה הראשוני קובע גם בכל הקשור לעסקים המעניקים שירות.

לסיכום, תלכן אחרי החלום שלכם לפתיחת בית קפה אבל קחו בחשבון שזוהי דרך לא קלה שתצריך מכם לעשות הרבה ויתורים, אבל אם תצליחו אתם על המסלול הנכון!

קרא עוד