|הבלוג שלנו

עדכון אלגוריתם בגוגל – ללכת שבי אחריה

מדוע חשוב להיות עם היד על הדופק בכל הנוגע לעדכון אלגוריתם בגוגל?

מדי כמה חודשים מכריזה חברת גוגל בריש גלי על כך שיש בכוונתה לשנות את טבעו של האלגוריתם שעל בסיסו נבנה סדר התצוגה ואופן התצוגה של התוצאות המוצגות במנוע החיפוש שלה. מהבחינה הזו, כל עדכון אלגוריתם של מנוע החיפוש גוגל הוא בבחינת אירוע מכונן בעבור אנשי המקצוע שעוסקים בקידום באינטרנט – וגם עבור האנשים שמקדמים את העסק שלהם בעצמם – ללא סיוע חיצוני. אם המושג אלגוריתם חיפוש לא היה מוכר לכם עד כה – הנה כמה סיבות טובות להכיר אותו – ולעקוב אחרי כל העדכונים שיוצאים ממטה החברה המפעילה את מנוע החיפוש הגדול בעולם.

חשיבותה של הנוכחות בעמוד הראשון

הסיבה העיקרית והחשובה ביותר אשר בגינה כדאי להיות עם היד על הדופק בכל הנוגע אל עדכון אלגוריתם בגוגל היא שהעדכונים משפיעים על מיקומו של האתר שלכם במנועי החיפוש. אם לא תעקבו אחרי העדכונים ולא תעדכנו את האתר שלכם בהתאם, תמצאו את עצמכם מדרדרים מחוץ לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל, שזה בערך כמו להימחק ממנו כמעט לחלוטין כיוון שיותר מ-95% מהגולשים לא טורחים להגיע לעמוד השני ואילך.

החטא ועונשו

בנוסף, אם לא תעקבו אחרי העדכונים שמופצים על ידי גוגל ואחרי הרציונל והוראות היישום שעומדים מאחוריהם תוכלו למצוא את עצמכם מוענשים על ידי גוגל באמצעות הורדה אוטומטית למקום נמוך יותר בתוצאות החיפוש בגלל שעברתם על התקנות החדשות.

בהקשר הזה ראוי להזכיר את החלתו של "עדכון פנדה" אשר יצא לאוויר העולם לראשונה ב-2011 ומאז זכה לכמה עדכוני גרסה נוספים. מטרת העדכון המקורי הייתה להילחם בתופעת התוכן השיווקי הירוד באתרי האינטרנט באותה התקופה – ולמעשה להעדיף על פניהם אתרים המבוססים על תוכן איכותי, מעניין ובעל ערך מוסף. כתוצאה מכך, נוצר מצב שבו אתרים שהתבססו על חזרה סתמית על ביטוי חיפוש מסוים ללא הקשר ברור מצאו את עצמם בתחתית מנוע החיפוש – ואילו האתרים שמהם ניכר היה כי נכתב תוכן מושקע שעונה על דרישות האיכות של גוגל – תוגמלו והועלו למקומות גבוהים ובולטים יותר.

 

 

העדכונים משפיעים על שיטות הקידום של המקצוענים

לבסוף, המעקב השוטף אחר עדכון אלגוריתם בגוגל חשוב מאוד גם עבור אנשי המקצוע שעוסקים בפיתוחן של שיטות הקידום השונות. במידה מסוימת, עדכוני האלגוריתם של גוגל הם במידה רבה "התנ"ך של אנשי ה-SEO משום שמדובר הלכה למעשה בסט מרוכז של הוראות מתעדכנות באשר למה שמותר ומה שאסור לעשות לצורכי הקידום של אתרי הלקוחות.

אחד העדכונים האחרונים שנועד לעשות סדר בדיוק בקטגוריה הזו היה עדכון גוגל פינגווין (כן כן, פינגווין) שיצא לראשונה ב-2012 ושודרג מאז מספר פעמים. מטרת העדכון הייתה בין היתר להבהיר למקדמי האתרים כי החלפה מוגזמת של קישורים בכמויות שאינן סבירות תוביל לפגיעה בדירוג האתר במנועי החיפוש כפועל יוצא של "אופטימיזציית יתר" (Over-Optimization). לצד זה, העדכון נועד למגר גם את השימוש במילות המפתח הסתמיות ובתוכן שאינו מספק כאמור ערך מוסף של ממש לגולשים.

לסיכום, בין אם אתם עוסקים בתחום הקידום למחייתכם – ובין אם אתם מקדמים אך ורק את האתר העסקי שלכם, הרי שכדאי לכם מאוד להתעדכן באלגוריתמים החדשים מבית מדרשה של גוגל מעת לעת – אחרי הכל – אם אתה לא שם – אתה לא קיים.

קרא עוד

חדשנות עסקית- המפתח לצמיחת העסק

חדשנות עסקית היא ללא כל ספק אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים ביותר של כל עסק באשר הוא משום שעסק המקצה את המשאבים הנדרשים לצורך התחדשות תמידית ימצא את עצמו לעד בקדמת הבמה – דבר חשוב מאין כמוהו בעידן המודרני שבו הפיתוח המהפכני של היום עלול למצוא את עצמו בקלות בתהום הנשייה מחר. אז מדוע כדאי לכל עסק לאמץ את החדשנות העסקית כחלק בלתי נפרד מה-DNA  של החברה? התשובות – במאמר שלפניכם.

חדשנות עסקית

חדשנות עסקית, המפתח לתשואה ארוכת-טווח

אימוץ נורמות ונהלים פנים-חברתיים המטפחים ומקדמים בברכה חדשנות ארגונית הוא האמצעי שדרכו החברה תוכל להבטיח לעצמה הכנסות ניכרות בשורת הרווחים התחתונה לאורך זמן בטווח הארוך. הסיבה לכך היא שעסק השואף להמציא את עצמו מחדש כל העת, לעד יהיה המוביל בתחומו – וככזה הביקוש לשירותיו ומוצריו יהיה תמיד הגבוה ביותר.

מעצם טבעם, בני האדם נמשכים לחדשנות, לרעיונות הקרייאטיבים ביותר ולפיתוחים החדשים והאטרקטיביים ביותר – ומכאן שמי שכבר היה לקוח שלכם יעריך מאוד את העובדה שאתם עובדים קשה בלי לחדש ולהציע לו שיטות חדשות, מוצרים חדשים או שירותים חדשים, ומי שטרם נמנה על חוג לקוחותיכם, יקבל עליכם בוודאי המלצה מהלקוחות הקיימים שלכם.

חדשנות עסקית- להישאר רלוונטיים

אי-הוודאות היא הדבר הוודאי היחיד בסביבה העסקית של ימינו ומכאן שכל חברה חפצת חיים חייבת להמציא את עצמה מדי יום ביומו תוך הפנמת העובדה שלא לעולם חוסן משום שגם המודל העסקי שנראה בלתי פגיע היום – עלול להפוך ביום בהיר אחד לנחלת העבר.

לשם המחשה, נבחן את חברת הענק גוגל שהפכה בעיני רבים לפורצת הדרך הגדולה ביותר בעולם הדיגיטלי. לאורך שנים, המודל העסקי של גוגל סבב סביב הכנסות הפרסום שהניעו קמפיינים אשר נועדו לשפר את מיקומה של חברה זו או אחרת בתוצאות החיפוש של גוגל. ואולם, בשנים האחרונות, הבחינה החברה בירידה מסוימת בשיעור התשלום עבור כל הודעה ממומנת (CPC – COST PER CLICK) ומכאן שהיה עליה לפתח אפיקים חדשים ליצירת הכנסות – וזה בדיוק מה שקברניטי החברה החליטו לעשות.

כך, פיתחה גוגל למשל את שירות "גוגל שופינג אקספרס" המאפשר לצרכנים להזמין באופן מקוון מוצרים מסוימים – ולקבל אותם עוד באותו היום. פיתוח נוסף של גוגל אשר עשה לא מעט רעש חיובי הוא המכונית האוטונומית שמופעלת הלכה למעשה ללא נהג. כל זאת לפני שהזכרנו את ההשקעה של גוגל בחברת-בת העוסקת בפיתוח טכנולוגיות פורצות דרך למאבק בהזדקנות.

חדשנות עסקית- למשוך עובדים מוכשרים

לבסוף, חדשנות עסקית-ארגונית היא גם הדרך למשוך לחברתכם את העובדים המוכשרים והחרוצים ביותר משום שבדומה ללקוחות, גם העובדים מעוניינים לעבוד בחברות שעבורן ההתחדשות המתמדת היא בגדר קו מנחה.

חדשנות עסקית היא מגנט תעסוקתי משום שמרביתם המוחלט של העובדים רק חולמים על היום בו יקבלו את ההזדמנות לקחת חלק בפיתוח המוצר הגדול הבא שכל העולם ידבר עליו. היכולת לרשום את שמך בספרי ההיסטוריה בהיותך חלק מחברה שיוצרת את ההיסטוריה היא הזדמנות פז שאף אחד לא ירצה לוותר עליה. תשאלו את השותפים של צוקרברג.

קרא עוד

איך חברת ייעוץ שיווקי יכולה לעזור לעסק חדש?

מדי יום ביומו נפתחים במדינת ישראל עשרות ואולי מאות עסקים חדשים במגזר הפרטי. כל עסק חדש פותח את שעריו עם חזון משלו ותקווה גדולה להצלחה, אלא שהסיכוי להצליח תלוי במידה רבה בקיומה של אסטרטגיה שיווקית מנצחת אשר תוביל את בית העסק למחוזות התהילה וההצלחה. הניסיון מלמד כי מעורבות פעילה של חברה המתמחה בייעוץ שיווקי, בתהליך כתיבת התכנית, תשדרג במידה רבה את התוצר הסופי ותגדיל אף היא את הסיכוי להצליח בשורה התחתונה.

חברת ייעוץ שיווקי

מיפוי נכון של חוזקות וחולשות הארגון

חברה מנוסה ומוכחת המתמחה במתן ייעוץ שיווקי יכולה לסייע לעסק חדש בראש ובראשונה באמצעות ניתוח אובייקטיבי של חוזקות וחולשות הארגון במתכונת מודל SWOT  הפופולרי – אשר ממנו אף ייגזר היתרון היחסי של בית העסק. חשיבותו של הניתוח נטול הפניות מקבלת משנה תוקף נוכח העובדה שמייסדי החברה לא תמיד יצליחו למפות בצורה הוגנת ומאוזנת את מאפייני הארגון משום שבאופן טבעי הם ייטו לחשוב שהעסק שלהם גובר על מתחריו בכל הקטגוריות. במילים אחרות, עירוב החברה בתהליך התוויית אסטרטגיה שיווקית נועד למנוע הטיות מיותרות אשר יפגעו בתוצר הסופי.

מיפוי קהלי היעד הרלוונטיים

לאחר סיום שלב מיפוי החוזקות והחולשות של העסק, יש לפנות אל עבר איתור ומיפוי קהלי היעד הרלוונטיים מבחינתם של קברניטי העסק. גם כאן חברת ייעוץ שיווקי תעניק ערך מוסף בדמות היכרות עם מגוון רחב של קהלי יעד – תוך שימוש בכלים ושיטות שאינם בהכרח זמינים למי שלא עוסק באופן מקצועי בתחום.

כך, למשל, אם בעלי העסק ידגישו במרבית המקרים אך ורק את המאפיינים הדמוגרפיים והגיאוגרפיים של קהל היעד ויתייחסו למשתנים כמו גיל, מגדר, הכנסה ומקום מגורים, הרי שהם יפספסו ככל הנראה את סט המשתנים הלא פחות חשוב – זה הפסיכוגרפי המתייחס לאורח החיים של קהל היעד ולערכים שעליהם גדלו הצרכנים הפוטנציאליים של המותג. במובן הזה, הניסיון של החברה שמתמחה במתן ייעוץ שיווקי הוא שעשוי לגרום לקברניטי העסק לגלות על קהל היעד שלהם דברים חדשים שכלל לא עלו קודם לכן לדיון.

 

הצבה של יעדים ריאליים וברי השגה

לבסוף, חשוב מאוד להקפיד על הצבה של יעדים ריאליים וברי השגה לכל אורכה של התכנית האסטרטגית ומהבחינה הזו חברה המתמחה במתן ייעוץ שיווקי למגוון רחב של לקוחות מתחומים שונים יכולה להכניס את בעלי העסק לפרופורציה הראויה ולהבהיר להם שלא את כל היעדים ניתן יהיה להשיג באופן מיידי.

זאת ועוד, אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך הצבת היעדים בתכנית אסטרטגית הוא הצבת נקודות הציון לאורך הדרך. מדובר במהלך חשוב מאין כמוהו משום שללא נקודות ביניים שיסייעו לבעלי העסקים להעריך את הביצועים שלהם בפרקי זמן מוגדרים, עלול להתקבל הרושם המוטה שהחברה אינה משיגה את מטרותיה ומכאן שעדיף לסגור אותה, או לחילופין הרושם שהחברה מצליחה יתר על המידה, ומאותו הרגע הדרך אל עבר מחוזות השאננות המזיקה תהיה קצרה מתמיד.

בסיכומו של דבר חשוב מאוד להתייעץ עם המומחים שיודעים אסטרטגיה שיווקית מהי משום שככל שמדובר בפתיחתו של עסק חדש יש מאין קיימת חשיבות גדולה מאוד לביצוע כל השלבים הראשונים על הצד הטוב ביותר. כל בעל עסק יודע שבמיוחד בהתחלה אין מקום לטעויות – ואלו יימנעו אם תשכילו לשכור את שירותיהם של האנשים שכבר עשו זאת בעבר.

קרא עוד

מיתוג עסקים – על מה כל הרעש?

מיתוג עסקים – למה להיעזר באנשי מקצוע ?

מקימים עסק חדש? אם אתם רוצים להתחיל בצורה טובה ונכונה, ולהפוך את העסק שלכם לעסק מצליח שיצבור מוניטין מיום ליום, מיתוג עסקים זו הדרך הנכונה לעשות זאת. מיתוג נכון של העסק אותו אתם מקימים יאפשר לכם למצב אותו במפה העסקית כבר מהיום הראשון, ליצור סביבו רעש שיווקי ולהפוך אותו למוכר יותר, ומצליח יותר מיום ליום.

מיתוג עסקים כדרך חיים

בקרוב אצלך, מיתוג עסקי בקליינטורה.

כמובן, מיתוג נכון של עסקים זו איננה עבודה פשוטה כלל וכלל, ולכן, בשל החשיבות הרבה שלה, רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע מומחים אשר מבצעים את התהליך מתחילתו ועד סופו באופן נכון ומאפשרים לעסק להתקדם בצורה נכונה כבר מהיום הראשון.

השקעה משתלמת במיתוג עסקי

נכון, פניה אל בעלי מקצוע מומחים לצורך מיתוג עסקים דורשת הוצאה כספית. לרוב, הוצאה לא קטנה. מדובר בעבודות מקיפות שחשוב לבצע בדקדקנות, עבודות הדורשות הוצאות כספיות שונות. יחד עם זאת, מדובר באחת ההוצאות המשתלמות ביותר שאתם יכולים להוציא בשביל העסק שלכם. ההוצאה הזו תאפשר לעסק שלכם למשוך יותר לקוחות ולהיות יציב יותר בשוק. לאורך זמן, ההוצאות הללו יהפכו את העסק שלכם למוכר יותר, בעל מוניטין ובעל הצלחה רבה – חלומו של כל אדם המקים עסק חדש. לכן, אל תוותרו על כך ועוד לפני ההקמה של העסק, כבר בשלב התכנון, פנו אל מומחים בתחום המיתוג לעסקים שיאפשרו לכם לתכנן את העסק ולהקים אותו בצורה נכונה.

כיצד לבחור בעל מקצוע מתאים ?

היום אתם יכולים למצוא מגוון רחב מאוד של בעלי מקצוע העוסקים בתחום של מיתוג עסקים, אך לא כולם באמת יכולים להעניק לכם את השירות הטוב ביותר והמתאים ביותר לעסק שלכם. כשאתם בוחרים את החברה שתבצע את המיתוג לעסק שלכם, בדקו כי היא עונה על הקריטריונים הבאים:

  • חברה המעסיקה צוות בעל ניסיון של שנים רבות ובעל הבנה עמוקה בתחום בו עוסק העסק שלכם.
  • חברה אשר מבינה את הצורה בה השוק פועל ויכולה ליצור מיתוג שימשוך אליכם לקוחות רבים.
  • חברה המעסיקה צוות יצירתי במיוחד, משקיען וצוות שחושב מחוץ לקופסא.

חברת קליינטורה בניהולו של גיל אשכנזי, היא חברה העונה על כל הנתונים הללו ועוד..

תוך מתן דגש על יצירתיות, חדשנות, הבאת תוצאות מסודרות בכל חודש וחיבוק רחב המגיע לכל רבדי האירוע שלכם

כדי שהכל ילך חלק, הביזנס יהפוך ליומיומי והמיתוג העסקי יהיה לכם בדי אן איי-

צור קשר כאן ומנף את העסק שלך גבוה יותר עוד היום!

בברכת הצלחה רבה,

צוות קליינטורה.

קרא עוד

קידום אתר – קידום החנות הוירטואלית שלך. שימושי!

מיתוג עסקים כדרך חיים
החנות לא סגורה מעולם לא צריך לצאת מהבית נגישות גלובלית עלות אחזקה נמוכה כפתורי שיתוף בקליק מחירים קבועים לקוחות קבועים

 

לא משנה אם ההחלטה לפתוח חנות וירטואלית כבר הגיע אליכם, או שמא היא עדיין בגדר החשיבה והתהייה לפני הצעד המיוחל, ריכזנו ודייקנו עבורכם מידע שימושי לפתיחת חנות וירטואלית שיעזור לכם לסדר את הראש ולהחליט בעצמכם! קריאה מהנה =]

ניהול נכון של חנות ויטואלית

כך תנהלו נכון את החנות הוירטואלית שלכם

  1. חנות וירטואלית תיפתח ע"י פלטפורמות מוכנות מראש שמציעות את השירות הזה- זירה (אתר מוכן) שבו תוכלו להציג את המוצרים שלכם. (לדוגמא) ככה שהביצוע עצמו של פתיחת החנות הוא די קל. (תעשו טובה, אל תרוצו לפתוח חנות אחרי הסעיף הזה- לטובתכם)
  2. גם לבעלי עסק עם חנות רגילה כדאי לשקול פתיחת סניף אלקטרוני מקוון. היתרון הגדול במשפט אחד- החנות שלכם הופכת ללא פחות מגלובלית, והגישה למוצרים שלכם תהיה מידית, גם ב3 בלילה, באוזבקיסטן. עם ניהול נכון- תתכוננו להכפיל רווחים.
  3. מסחר אלקטרוני יכול להניב כסף בהרבה דרכים מלבד מכירת המוצרים עצמם. שכן יש לזכור שאתר אינטרנט הוא בסופו של יום נדל"ן דיגיטלי שיכול להפוך לערוץ הכנסות חודשי לא מבוטל כלל.
להצליח עם חנות וירטואלית

בקרוב אצלך

שיטות מקובלות ובסיסיות לקידום החנות הוירטואלית שלכם:

  • פרסום קופונים
  • קידום אתרים במנועי חיפוש Seo / Sem
  • פרסום בבאנרים וב-Adsense
  • הצטרפות לתכניות שותפים
  • סרטונים בYoutube
  • החלפות קישורים
  • כתיבת מאמרים בנושאים רלוונטיים עם הוצאת קישור אליכם
  • מבצעים אטרקטיביים באתר
  • פתיחת דף פייסבוק תומך
  • שיווק ויראלי
  • ניצול טרנדים תקשורתיים והתאמתם למוצרים באתר

לא משנה כמה תותחים היו פה עד היום, גל ההמצאות עדיין בעיצומו.

בדור שלנו, קופצות המצאות בכל התחומים בכל העולם ואנשים מתעשרים ברגע. הנקודה הכי יפה בתובנה הזאת, היא שכל המצאה פותחת דלת למגוון המצאות נוספות, שכן יש לזכור- תמציא! השאלה המתבקשת היא איך זה קשור לבייבי הווירטואלי החדש שלך? ובכן, נצל את ה"המצאות" ואת השייח הסוער הדיגיטלי כדי להכניס אליו את המוצרים והשירותים שלך. תזכור שזה גל של חדשנות, וכדי להיות מעניין- עליך להיות חדשני. רכיבה על טרנדים היא אחת הדרכים הנפוצות ביותר להפיץ את עצמך.

 

שיטות עוד יותר מעניינות להגברת התפוצה של החנות הוירטואלית שלכם ומידע נוסף על קידום אתר:

  • דיוור ישיר: כל לקוח שיקנה באתר, גרמו לו להשאיר את המייל שלו לפני הקניה- כך תוכלו לשלוח לו מבצעים והטבות ולהגדיל את התנועה באתר. (אם הלקוח מבקש הסרה מרשימת התפוצה- העצה שלי אליכם- תסירו. בלי חוכמות.)
  • דיוור ישיר- טיימינג: אם אתם מוכרים מוצרים כמו אוכל, או עוד מוצרים שדורשים קנייה חוזרת בעת שנגמרים, דאגו להציע ללקוחות הצעה אטרקטיבית במייל עוד לפני שהם מגיעים למצב שהאספקה נגמרה והם נאלצים שוב לחפש. ככה כולם יוצאים עם חיוך, גם אתם השגתם לקוח קבוע, וגם הלקוח יודע שדואגים לו. דאגו לפרסם בחוכמה- התוצאות מרקיעות שחקים. השכרת איש מקצוע יכולה לעזור הרבה.
  • חווית הקניה: דאגו שחווית הקנייה תהיה דומה לחוויית קניה בחנות רגילה. הניחו לגולש להסתובב באתר בחופשיות ואל תבקשו ממנו שום פרטים אישיים עד שהוא מגיע לשלב הקנייה עצמו. אין טעם להערים קשיים על הגולש בלי סיבה.
  • להסתכל לאמת בעיניים: כמו בכל עסק, דאגו להתמודד עם החסרונות של העסק הווירטואלי שלכם. תפשפש מתחת לעלי הכותרת היפים שהעסק שלך הניב לך ותמצא את החוליות החלשות. מניסיון- אי טיפול בבעיות גורם להם להתרבות, לא להפך.
טיפול בבעיות חנות וירטואלית

ממ.. אולי את זאתי אפשר להשאיר…

  • להרגיש בטוח: החיסרון הכי משמעותי בעת קנייה אונליין היא שאי אפשר לגעת ולהתנסות במוצר לפני הקנייה, לכן דאגו לשים סרטוני וידאו מתאימים, דוגמאות, המלצות, קנייה ראשונה חינם, או כל דבר שיכול להקל על הגולש שלכם ולהסיר ממנו את הפחד שהמוצר לא יתאים לו.
  • כפתורי שיתוף: 70% מהישראלים שקנו בחצי שנה האחרונה המליצו לחברים על האתר בו השתמשו. בעידן הרשתות החברתיות, כפתור לייק ושיתוף של פייסבוק יכול לעשות את העבודה המינימלית שנדרשת מכם בסעיף זה. אפשרו ועודדו את הגולשים שלכם לשתף בצורה קלה ונוחה וחישבו על מבצעים כמו חבר מביא חבר שימריצו אותם לעשות כן.
  • מידע שקוף: לא משנה באיזה סוג של חנות מדובר, ע"פ החוק ובכפוף לו בישראל, לקוחות יכולים להחזיר את המוצר בתוך 14 ימים. זכרו כי הם יכולים להתחרט, ותנו מידע אמתי ונגיש באתר, שכן מידע שקוף ואמתי יגביר את תחושת הביטחון של הגולש ויקל עליו לבצע רכישה.

 

לעוד מדריכים בנושא פתיחת חנות וירטואלית היכנסו לכאן.

שמרו את האתר שלנו במועדפים והתעדכנו באופן קבוע במידע השותף והשימושי באתר.

נשמח לשמוע מכם! צוות קליינטורה – תעזור לך להצליח בגוגל עם קידום אתר מנצח!

קרא עוד

13 השלבים החשובים ביותר לקראת פתיחת חנות וירטואלית

פתיחת חנות וירטואלית- ככה תעשה זאת בחכמה:

חנויות וירטואליות הן ללא ספק הדבר החם ביותר ברשת בשנים האחרונות.

אם הגעת למצב בו אתה רוצה להיכנס לביזנס, כנראה יש לך ראש טוב.

פתיחת חנות וירטואלית

בין אם כבר יש לך חנות רגילה ואתה רוצה להקים חנות אינטרנט נפרדת כדי להכפיל הכנסות (כן, להכפיל), או אם אתה חושב על פתיחת חנות וירטואלית מאפס-

צוות קליינטורה ריכז עבורך את המידע הרלוונטי והחשוב ביותר, שיגרום לך ולמחשב הנייד שלך לפטם לך את הארנק. המוצרים אותם תבחר למכור יכולים להיות כל דבר, אלו יכולים להיות מוצרים הנמצאים בחנות ממשית או בסתם מחסן כדי לחסוך עלויות. אולי מוצרים מעשי ידיו של אומן מוכשר (מברוק) או רק ייבוא מוצרים מסין בזול ומכירה שלהם במחירים המקובלים בשוק הישראלי.

שנתחיל?

1. בחר מערכת למסחר אלקטרוני- ובחר אותה בקפידה. המערכת אותה תבחר היא זו שתשמש אותך בזמן שתנהל את החנות. לכן כדאי שתהיה ידידותית למשתמש ושתוכל לעבוד בה בנוחות וביעילות.

2. סקר שוק ומתחרים- בדוק מי המתחרים העיקריים שלך, השווה את נקודות החוזק שלך מולם ונקודות החולשה מולם. אסוף מידע רחב ככל האפשר לגבי טקטיקת המכירה שלהם, פתרונות טכניים והדרך שבה העסק שלהם עובד. עכשיו הסתכל על העסק שלך ושאל את עצמך בצורה אובייקטיבית וצלולה- האם אתה יכול להתחרות עם זה? מבחינת מחירים טובים יותר? איכות טובה יותר? אולי אתה יכול לשווק את עצמך טוב יותר? כל נקודת חולשה שאתה מזהה אצל המתחרה שלך יכולה לתת לך יתרון עליו.

איך למשוך לקוחות לחנות הוירטואלית שלך

אם התשובות שליליות לשאלות הכתובות בשורות מעלה, החנות הוירטואלית שלך הולכת להפוך לבזבוז מוחלט של כסף. לכן זה השלב החשוב ביותר בעת הקמתה.

 

3. מחקר SEO – שלא יהיו לך טעויות, מחקר SEO הוא עניין חשוב ומדויק, והוא יהיה האחראי העיקרי לכמות התנועה שתהיה לך בחנות. הכי חשוב- הוא חייב להתבצע הרבה לפני שהתחלת לעשות חצי צעד בתחילת בניית החנות שלך. כל העסק שלך עומד להתבסס על המחקר הזה. התבסס על סעיף 2 והכן רשימה של מוצרים אותם אתה רוצה למכור אונליין. שכור איש SEO מקצועי ומנוסה ובקש ממנו מחקר מילות מפתח רלוונטי, לאחר המחקר הזה, דברים יראו הרבה יותר ברורים בשבילך. השווה את הנתונים מאיש הSEO שלך עם התקציב שלך, הסק מסקנות- האם אתה יכול להרשות לעצמך את זה? האם הרווח הולך להגיע מידית? אחרי שנה? אחרי עשור? חשוב..

4. מחקר SEM – אחרי שעשית את מחקר הSEO, התקציב שלך וודאי מרגיש הרבה יותר דל, והבנת שאתה צריך להתחיל לעשות רווחים במהרה מהחנות הוירטואלית החדשה שלך. לכן תצטרך את המחקר SEM עליו נדבר עכשיו.

חישובים נכונים- א-ב של כל עסק

קידום SEM יוכל להכניס לך כסף בזמן אמת בלי יותר מדי השקעה אורגנית. בהתבסס על מחקר מילות המפתח אותו הביא לך איש הSEO שלך, תראה שם את הביטויים (מוצרים) הרלוונטיים ביותר לאתר, וכמה יעלה לך לקדם את הביטויים ברשימה לקליק אחד. עכשיו שים את הכסף הזה בחישוב עם הממוצע המרות שאתה מצפה שיהיה, אם זה מגיע להחזר השקעה (ROI) חיובי, מצוין! כך תוכל להתחיל למכור מוצרים ברגע שהחנות הוירטואלית שלך תהיה מוכנה.

5. הצבת יעדים- אחרי המחקרים, הגיע הזמן להציב מטרות. ברמה הבסיסית, אתה צריך לראות כמה כסף אתה אמור להכניס כדי להגיע למצב שכיסית את כל ההוצאות עד עכשיו. זאת המטרה הראשונה שלך, כך הראש יהיה מעל המים. ברגע שבחודשים הראשונים המטרה הזאת נעשית, ואתה יודע שאתה לא במצב גרוע מדי, אפשר להתחיל להציב מטרות מכירה גדולות יותר.

 

תוכן האתר

6. תמונות- הכן את התמונות אותם תצטרך לטובת המוצרים שלך. שים לב! החשיבות של אותם תמונות מבחינת מנועי החיפוש ומבחינת חווית המשתמש הן גבוהות ביותר! לכן חשוב שהתמונות יהיו איכותיות כמה שיותר ואפילו מקוריות אם אפשר. דאג שכל תמונה תענה בצורה המדויקת ביותר על המוצר שהיא מציעה.

7. תיאור המוצרים- שים לב, סוכן המכירות שלך נמצא בסעיף הזה בדיוק- אל תקל בו את דעתך- תיאור המוצר הוא מה שהגולש יפתח כדי לקרוא ולהבין אם זה בדיוק מה שהוא מחפש. זכור שתוכן הוא המלך, לכן גם להביא קופירייטר לכתיבת התכנים האלו יהיה מעשה נבון מצדך- יש לך הרבה טקסט לכתוב, היכון היכון. הרי אין לך נותן שירות כמו בחנות רגילה שיכול לענות על שאלות של לקוחות, לכן דאג שכל פרטי המוצר יהיו כתובים בצורה קריאה, מסודרת ומשכנעת, וכל פרטי המוצר יהיו קיימים. הערה: תמיד דאג שיהיה כפתור שיתוף קטן ליד תיאור המוצר או בתמונה עצמה, ותעודד את הלקוחות לשתף את המוצר- אולי ע"י מבצע חבר מביא חבר, אולי פשוט תרשום להם לשתף, מה שבא לך, זכור- הכח של שיתוף הוא עצום.

שיתוף מוצרים בעסק

8. תוכן עמודים סטטיים- מלבד העמודים בהם יהיו המוצרים, יהיו עוד עמודים כמו: אודות, צור קשר, שאלות נפוצות ועוד.. לעמודים אלו תצטרך תוכן טוב ומשכנע.

9. עמוד בלוג/מאמרים/חדשות- עמוד זה אינו חובה, אבל דע- אם תדע להשתמש בעמוד כזה בתבונה- תוכל להגדיל את התנועה באתר שלך באופן משמעותי. התייעץ עם איש הSEO שלך כדי לדעת איך לעשות את זה נכון.

בלוג בחנות וירטואלית

חיובים ומשלוחים

10. באיזו שיטה תחייב את הלקוחות שלך? קודם כל, דע את אפשרויות החיוב הקיימות בארצך ובארצות אליהם אתה מתכוון לשווק. תדאג לבחון ולבדוק מספר אפשרויות ולאו דווקא ללכת על שיטת החיוב המוכרת והרגילה. שכן אפשרויות מסוימות יכולות להיות זולות יותר עבורך ולגרום להחזר ההשקעה שלך להיות גדול יותר. הכנס את החישוב הזה אל תוך החישוב הכולל של החנות, ובדוק האם אתה עדיין יכול לעמוד בזה?

11. משלוחים- לאילו ארצות אתה מתכוון לעשות משלוחים? האם המשלוחים יהיו בחינם או בכסף? כמה זה הולך לעלות לך? זה עדיין יצא משתלם? שאל את עצמך את השאלות הללו ודאג לענות בכנות. דאג שהחישוב של חברת המשלוחים יהיה מחושב נכון ולא יטעה את הצרכן הן מבחינת מחיר והן מבחינת זמן ההגעה- אם יש דבר שהצרכן הישראלי לא אוהב כשהוא מזמין מוצר באינטרנט- זה לא לדעת מתי הוא יגיע אליו. דאג שהחוקים במדינות אליהם אתה שולח אינם מחייבים אותך לתנאים מסוימים. כדאי לשקול לקחת יועץ בקיא בתחום בנושא הזה, כדי לא ליפול בקטנות.

סדר והיררכיה באתר

12. דף הבית- אוקי, בסבלנות- תחזור לסעיף מחקר הSEO, בדוק אילו מוצרים הצרכנים שלך רוצים הכי הרבה. מה הכי מעניין אותם ומאילו ביטויים רוב התנועה לאתר שלך הולכת להגיע? את הביטויים (מוצרים) האלו, הכנס לדף הבית בגוף האתר באופן סולידי מתומצת ומזמין. דאג לא להכניס את "כל" המוצרים בדף הבית, שכן פעולה כזאת עשויה לבלבל את הצרכן. נסה לכוון לפלח קהל היעד הגדול ביותר. דפי בית בחנויות וירטואליות בהם קיימים כל תחומי המוצרים, הם כנראה דפים בהם הבעלים לא הציב לעצמו מטרות מספיק ברורות. בעצם, דף הבית שלך אמור להכיל את הקונספט העיקרי של החנות שלך, זהו האני מאמין שלך וכל מה שמייחד את העסק שלך.

13. היררכיה וסדר באתר- למען ניווט תקין ונוח לגולשים. שאב נתונים ממחקר הSEO שלך, ודרג את סדר דפי האתר לפי כמות החיפושים הגדולה ביותר. מהחשוב ביותר לחשוב פחות. זכור להציג את זה לגולש בסדר הגיוני גם כן.

 

 

זהו- עכשיו, אחרי שפעלת ע"פ הצעדים האלו, אתה בשל ומוכן להתחיל לעשות כסף מהחנות הוירטואלית החדשה שלך! אני בטוח שיש דברים שלא הזכרנו, אבל מה שכן הזכרנו, אלו הדברים החשובים ביותר, אתה תמשיך ללמוד תוך כדי תנועה.

נשמח אם תשתף את המאמר לחברים שלך, ותספר לנו איך הולך לך! צוות קליינטורה ישמח לעמוד לשירותך בכל עת.

שמור את האתר שלנו במועדפים ועקוב אחר דרכים יצירתיות לבנות, לשפר ולמקסם את העסקים שלך!

בקרוב מדריכים נוספים..

בהצלחה!

קליינטורה

 

קרא עוד

השבחת מוניטין וניהול לגן אירועים ארץ קדם

השבחת מוניטין וניהול מקצועי – איך זה עובד?

השבחת מוניטין של חברת קליינטורה עבור גם האירועים ארץ קדם בעמק האלה .
גן האירועים ארץ קדם המנוהל על ידי חן שקד ,מקיים אירועים פרטיים מיוחדים בטבע של ממש .
הגן השוכן בעמק האלה על צלע ההר מיועד לזוגות נישאים המחפשים את השונה והאחר בתוך טבע אמיתי ,נטול נגיעות.
קליינטורה תבצע את תוכנית השבחת וניהול המוניטין של המקום הכוללת : מיתוג מחדש ,בניית שפה תקשורתית חדשה למקום ,תכנון ובניית אתר אינטרנט ,
מיתוג ברשתות החברתיות ,קידום אורגני וקמפיינים פרסומיים , חיזוק שלד המכירות במקום והגדלה ניכרת של התזכורים והזדמנויות המכירה של גן האירועים .

 

 ארץ קדם – מיתוג גני אירועים | השבחת מוניטין

ענף האירועים הפרטיים בישראל מגלגל למעלה מ 10 מליארד ₪ בשנה ,בשנים האחרונות התחרות נעשתה רחבה עם פתיחתם של עשרות מקומות וגני אירועים שונים .
לאור תחרות זו קהלי היעד קרי הזוגות הנישאים מחפשים את השונה ,המיוחד ובמחיר הסביר ביותר .
ארץ קדם תעניק ללקוחותיה פתרון כולל של חתונה הכוללת הכל ובמקום מיוחד השמור לאלו המעוניינים להתחתן הכי קרוב לטבע שניתן .

 

 

השבחת מוניטין וניהול בחברת קליינטורה

 

השבחת מוניטין בחברת קליינטורה

השבחת מוניטין

קרא עוד

השבחת מוניטין פרוצ'י הפקות

חברת קליינטורה ,גיל אשכנזי תבצע השבחת מוניטין לחברת ההפקות המובילה פ'רוצי העוסקת בהפקה ויזמות של אירועים בישראל.
החברה בבעלות שרלי משולם וחני רביבו פועלת בענף האירועים למעלה מ 10 שנים עם נסיון של הפקת מאות אירועים ללקוחות עסקיים וכן יזמות בתחום פסטיבלים וירידים .

בין לקוחות חברת פרוצ'י הפקות:

מרכנתיל דיסקונט,בזק,יהודה רשתות ,הוניגמן, בארן, איקאה, אפלייד מטריאל, בנק אוצר לחייל ,איתורן ועוד .החברה מפיקה את פסטיבל סוכות בכל שנה בראשון לציון וכן את עיר היין .
קליינטורה תבצע השבחת מוניטין לחברה הכוללת נראות מחודשת ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות , ניהול מוניטין , קידום מוצרים ,פיתוח עיסקי ,שימור לקוח וניהול קשרי לקוחות .
בענף הפקת האירועים בישראל פועלות חברות הפקה שונות והתחרות בענף רבה , מיקוד חברת פ'רוצי ותוכנית השבחת המוניטין של קליינטורה תסייע בפיתוחה העסקי של החברה וביצירת בידול שונה ואיכותי מהמתחרים.
בנוסף תסייע קליינטורה בפיתוח השוק הבינלאומי בתחום תיירות הנופש והפקת אירועים עסקיים בחו"ל .

peruchi Productions

 

 

קרא עוד

בעלי עסקים שימו לב! פינגווין 3.0 כבר כאן.

עדכוני גוגל – פינגווין 3.0

אז יש לכם מקדם אתרים שאתם משלמים לו כל חודש כסף, אבל אין לכם באמת מושג מה הוא עושה…

ובכל זאת אתם משלמים כי אתם יודעים שלהיות בגוגל זה חשוב היום.

ומכל שפע ההיצע בתחום הפרילנסרים וחברות הקידום הקיימים בשוק איך אפשר בכלל לבחור?

ואיך זה הגיוני שיש חברות שגובות 3,000 ₪ וכאלה שיגבו רק 500 ₪ על אותה העבודה בדיוק?

אז דבר ראשון היזהרו!

מקדם אתרים שפועל בצורת קידום מיושנת ("ספאמרית") יכול מאוד לפגוע באתר שלהם.

ואפילו להביאו למצב בו שם הדומיין שלכם 'יסומן' ע"י גוגל שיחדל מלהציג אתכם בתוצאות החיפוש לחלוטין.

מצב כזה הינו נזק בלתי הפיך שהיציאה ממנו היא אחת: להתחיל הכל מהתחלה, על דומיין חדש ואחר… כבר קרו מקרים!

Attention business owners! Penguin 3.0 is here

 

אז מה זה פינגווין 3.0 הזה ולמה כדאי להיזהר ממנו?

הפינגווין זהו שם לעדכון אלגוריתם של גוגל (לפניו היו גם כמה אחרים: 'פנדה', 'קפאין' ועוד…).

גוגל שם למטרה ראשונה במעלה את הבאת הגולש לתוצאות הכי רלוונטיות ואיכותיות לחיפוש שלו וזאת על ידי עידכונים שוטפים ורבים.  זו גם הסיבה שבגוגל נלחמים באינטנסיביות במקדמים הפועלים בשיטות של ספאם ו"זיבול הרשת". כך, שיטות קידום שעבדו להם פעם היום יגרמו לנזקים כבדים ללקוחותיהם.

 

אז מה אותם שיטות אתם שואלים?

(אם אחת או יותר מהנקודות הבאות מופיעות אצלכם באתר זה הזמן למצוא חברת קידום חדשה…)

 

1. הסוואות טקסט ותגיות מטא – מקדמי אתרים נוטים להחביא בעמודים מסוימים טקסט רק לטובת קידום האתר.

איך עושים את זה? פונט מאוד קטן, מנסים להסתיר בחלק העליון או התחתון של האתר, תחת צבע שמסתיר את הטקסט.

 

2. שימוש אגרסיבי מיידי במילות מפתח – מקדמים שמנסים לקדם באותו עמוד יותר מדי ביטויים (בדרך גלל גם תראו כותרת אתר ארוכה שמלאה בסימני | ) ובנוסף משתמשים במילות המפתח בצורה מאוד אגרסיבית ולא הגיונית לגוף הטקסט.

גוגל של היום לא צריכים שמילת המפתח תופיע מאה פעם בטקסט, מספיקה אפילו פעם אחת בכותרת ופעם אחת בעמוד, כך שאם האתר שלהם רלוונטי בעייני גוגל והגולשים הוא כבר יעלה למעלה…

 

3. פרופיל קישורים בעייתי – לדוגמא: החלפות קישורים בין אתרים, פעם היה נהוג לעשות החלפות קישורים "ראש בראש", מקדם יעביר קישור מאתר של לקוח אחד ויחזיר קישור מאתר של לקוח אחר…

גוגל מזהים מהר מאוד את שיטת הקידום הזאת ו"מענישים" בהתאם. היום, במידה וכן עושים החלפות, הן לא יהיו בשיטת "ראש בראש" אלא מאתרים שונים. כשמומלץ שיהיה קשר בין התכנים בהם עוסקים האתרים.

דוגמא נוספת: הרבה קישורים מאתרים באיכות נמוכה, אתרים כמו אתרי סימניות הרוויים בקישורים בלבד וללא תוכן, אינדקסים חסרי משמעות ואתרי מאמרים שלא מסננים תוכן.

 

אז מה צריך לעשות?

כשאתם לוקחים מקדם אתרים או חברת פרסום אל תלכו על הכי זול – יש הרבה חאפרים בתחום שצריך להיזהר מהם.

כי כמו בכל דבר, הכי זול בדרך כלל עולה לנו יותר בהמשך.

 

לסיכום, שתדעו רק מיקומים טובים...

קרא עוד

קסאנאדו בקמפיין חתונות ללא מע"מ

קסאנאדו גן אירועים במרכז בקמפיין חתונות ללא מע"מ

מתחם האירועים המוביל בישראל , קסנאדו בבעלות אורי פושטשניק השיק לאחרונה קמפיין יצירתי – חתונות ללא מע"מ . הקמפיין אותו הפיק גיל אשכנזי ,קליינטורה מביא בשורה חדשה ואמיתית בתחום חתונות החורף בישראל – הנחה של 18% ,ללא אותיות קטנות והבטחות סרק. "גני האירועים והאולמות סובלים מאד מהחורף הישראלי במיוחד בחודשים ינואר-פברואר וישנה ירידה במספר האירועים וגם באופי הקהל ",מספר פוטשניק . זו הסיבה שחיפשנו משהו אמיתי ויצירתי ובעל משמעות ובידול ומעניק הנחה אמתית לזוגות הנישאים. זוגות המגיעים בימים אלו למתחם האירועים יקבלו הצעות של חתונה הכוללת הכל וללא מע"מ."מדובר על הנחה של כ 20,000 ש"ח בקרוב לחתונה של 300 מוזמנים וזה הרבה כסף, הקהל יודע היום בדיוק מה לחפש ומה לקבל הוא מעוניין במחיר הסביר ביותר ובחתונה שכוללת הכל ,מוסיף אורי פוטשניק.

xanadu campaign weddings without VAT

קסאנאדו מתחם האירועים המוביל בישראל

קסאנאדו חתונת חורף 2015

חתונת ללא מע"מ כוללת הכל . בחודשי החורף מקומות רבים נאבקים על הזוגות הנישאים במחיר אטרקטיבי ובעסקאות הכל כלול. הקהל הצרכני מבין שבחודשי החורף ובחתונת חורף יש לו כלי משמעותי להוזיל את האירוע . גיל אשכנזי : "קמפיין חתונה ללא מע"מ הוא המשך ישיר של מדניות האוצר להוזיל לזוגות הצעירים את הדירות , אז לפני דירה יש חתונה ולמה שלא נעשה משהו טוב ? התמחור של החתונה הוא מדויק ואמיתי ,כל זוג יכול לבדוק את המחיר האמיתי של קסאנאדו בכל עונות השנה ולראות שאכן ההנחה היא אמתית ולא עם כוכביות והבטחות שווא" את הקמפיין תוביל חברת קליינטורה במדיות החברתיות בעיקר ובאתרים רלוונטיים בתחום החתונות .

 

קסאנאדו יצירתיות מנצחת

מתחם האירועים קסאנאדו ידוע בנועזות שלו ,במהלך השנים האחרונות סיפק הרבה דברים מעניינים ומוצרים ייחודיים לאירועים פרטיים . "חתונה בהגרלה " פרוייקט במהלכו נרשמו 55 זוגות להגרלה וזוג מדהים אחד זכה בחתונה ללא עלות. "מבשלים עם אמא" ,מוצר מיוחד מבית קסאנאדו ובו האמהות של החתן והכלה יכולות להגיע ולבשל מנה מהבית או להעביר מתכון לשף המקום ."חתונות ללא מע"מ" הנחה אמיתית של 18 אחוז בחתונות חורף 2015 "חבר מביא חבר " חלוקה של 250,000 ש"ח לזוגות המביאים את חבריהם להתחתן בקסאנדו. "חתונת המאה אלף" במסגרתה מקבלים חתונת חלומות הכוללת הכל ב 100,000 ש"ח ועוד.

קרא עוד