איור של דמות מציירת על הקיר

אודות החברה

כמו בכל חברת פרסום מכובדת, גם לנו שירותים מגוונים, ניסיון רב, מידע וידע העשוי לשנות את התמונה הכוללת.

אך בעת אתם קוראים שורות אלו חשוב לי ולנו להסביר לכם במה אנו שונים ומתבדלים מאחרים, במילים אחרות מדוע לבחור בנו...

מטוס נייר

אחריות

לקחת עסק זו אחריות. לקחת עסק זה להתחבר. להתחבר לאנשים, לעובדים, לבעלים ולמספרים. תחושת האחריות היא זו שקובעת את אופי וטיב העבודה. היכולת של כולנו להבין את גודל האחריות על עסק היא זו המביאה אותנו להישגים רבים. רבים מאד.

הבנת צרכנים

שיווק אינו רק ההבנה והיכולת ל'טרגט' או לבצע קמפיין. אנו פועלים על פי מחקרים גלובליים הקשורים בהתנהגות צרכנית של הלקוח, הרגלי הצריכה שלו והתפתחות המדיה הדיגיטלית. לפני כל פעולה שיווקית יש להבין מיהו הצרכן והיכן הוא נמצא, מה מחפש הוא וכיצד רוכש, כיצד לייצר קריאייטיב נכון וחשיבה מזמינה.

משקפת

הבנה שיווקית

שיווק זו מומחיות. לדעת לשווק עסקים זו עבודה רצינית הדורשת מקצוענות. לייצר חשיבה, אסטרטגיה, מוצר, עטיפה, קריאייטיב והנעה לפעולה נדרשת מומחיות, ניסיון, ידע וסיפורי הצלחה.