שיווק דיגיטלי לחתונות

התחרות האמיתית בין ספקי החתונות מתרחשת במדיה הדיגיטלית ומי שרוצה לנצח, חייב להכיר גם את שוק החתונות ולא פחות מכך, את תחום הדיגיטל.

 

תחום החתונות בישראל מגלגל מיליארדי שקלים בשנה והוא תחום שגדל, מתפתח ומתחדש כל הזמן. הוא מושפע רבות מטרנדים בינלאומיים ונדמה, כי הוא מחפש להמציא את עצמו בכל פעם מחדש.

הרצון של הזוגות להפוך את אירוע החתונה שלהם לאירוע ייחודי ובלתי נשכח, מביא להתחדשות וליצירתיות בלתי נלאית, בקרב הספקים השונים הנוגעים לעולם החתונות. ספק שרוצה להצליח בתחום החתונות, חייב להכיר את התחום על בוריו ולהיות כל הזמן עם האצבע על הדופק. עליו להבין את צרכי השוק, להיות גמיש מספיק לדרישות השונות והמשתנות ולהיות מסוגל לחדש כל הזמן ולא לקפוא על השמרים.

אבל רק מקצועיות והיכרות עם תחום החתונות, אינה מספיקה! עד לפני מספר שנים, הגיעו הזוגות אל הספקים השונים בעיקר מפה לאוזן, בעקבות פרסום בתקשורת או בביקור בתערוכות וירידים ייעודיים. אולם היום, הגלובליזציה, האינטרנט ובעיקר הרשתות החברתיות, הביאו לכך שההיצע שעומד בפני הזוגות הוא עצום וכמעט אין סופי, מבלי שיצטרכו לצאת מהבית. ברוב המוחלט של המקרים, מתבצע החיפוש אחר ספקי חתונות במדיות הדיגיטליות השונות, כאשר הרשתות החברתיות משמות למעשה ה"מפה לאוזן" החדש.

לכן, על מנת שספק בתחום החתונות יצליח בעידן שלנו, לא מספיק שיהיה לו את הרעיון הטוב ביותר, שיציע את המחיר הטוב ביותר ויעניק את המוצר ואת השירות הטוב ביותר. הוא חייב לשלוט היטב גם בזירה הדיגיטאלית ולהגיע אל קהל היעד שלו באופן ממוקד ונכון, וזו אינה משימה פשוטה כלל וכלל. למעשה, לא פעם אנחנו בחברת קליינטורה, המתמחה בשיווק דיגיטלי לחתונות, מקבלים פניות נואשות מספקים מצוינים ומקוריים, שעומדים על סף סגירה, פשוט כי הם לא הצליחו להגיע לתודעה והזוגות לא שמעו עליהם.

לנו בקליינטורה יש את המומחיות הבלעדית בישראל בתחום שיווק החתונות במדיות דיגיטאליות, שמורכבת מהשילוב המושלם והמוקפד ביותר, בין היכרות רבת שנים עם תחום החתונות והאירועים ובין היכרות מעמיקה ונרחבת בתחום השיווק הדיגיטלי. אנחנו מתעדכנים כל הזמן במה שקורה בכל אחד מהתחומים, מעודכנים בטרנדים ובטכנולוגיות החדשות והמתקדמות ביותר, קשובים לצרכי השוק ויודעים לקחת את כל המידע ולרקוח ממנו את התמהיל המנצח והאינדיווידואלי לכל ספק ולכל עסק בתחום החתונות, מתוך ידיעה ואמונה שהסנכרון הזה בין שני העולמות הוא המפתח להצלחה!

שיתוף הפוסט ברחבי המרשתת